[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 20 Mar 2012, 09:48

@123PACZE najlepiej wklej cały log używając (patrz pomarańczowa sugestia Wheeljacka) tagów CODE! :E
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez 123PACZE w 20 Mar 2012, 11:15

tytaj jest prawie wszystko z xraya
Kod: Zaznacz wszystko
Buforowanie obiektów...
Loading objects..
Loading models...
* [prefetch] time:    862 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 1138 ms
* phase cmem: 88384 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 1280 ms
* phase cmem: 75570 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 489 ms
* phase cmem: 75570 K
Wczytywanie zapisanej gry "oskar_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 10999 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 21824 objects are successfully loaded
* Game oskar_autosave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\oskar_autosave.sav' (27.459s)
* phase time: 27458 ms
* phase cmem: 141709 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 2281 ms
* phase cmem: 141731 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 1206 ms
* phase cmem: 141764 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 321 ms
* phase cmem: 141764 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 5625 ms
* phase cmem: 226921 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 611 ms
* phase cmem: 227918 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65368 verts, 2042 Kb
* [Loading VB] 10019 verts, 313 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65509 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50164 verts, 1567 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 38589 verts, 1205 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 762762 indices, 1489 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 1438 verts, 16 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 445203 indices, 869 Kb
* phase time: 919 ms
* phase cmem: 228102 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 367 ms
* phase cmem: 232380 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)
* phase time: 367 ms
* phase cmem: 232428 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\garbage\level.hom
* phase time: 699 ms
* phase cmem: 232642 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 1225 ms
* phase cmem: 232642 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 835 ms
* phase cmem: 232642 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 888, 48147 K
* t-report - lmap: 12, 12289 K
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\ambient\special\garbage_bandits_radio_1.ogg
* phase time: 6961 ms
* phase cmem: 257751 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 852 ms
* phase cmem: 257751 K
* [win32]: free[1342020 K], reserved[29288 K], committed[725780 K]
* [ D3D ]: textures[77920 K]
* [x-ray]: crt heap[257751 K], process heap[171782 K], game lua[99537 K], render[120 K]
* [x-ray]: economy: strings[19316 K], smem[971 K]
* MEMORY USAGE: 310413 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\ambient\special\depot_radio.ogg
stack trace:

001B:04EA83FF xrGame.dll
001B:04E92265 xrGame.dll
001B:04BDA5B4 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:04BDA898 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:04BD20A5 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_call()
001B:04BDAAE8 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_yield()
001B:03EC9DC6 luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::pcall()


nic innego nie ma

@edit

próbowalem jeszcze kilka razy i za 4 sie udalo przejsc bez problemu.

Uwagi moderatora:

A wstawić w [code] to już nie łaska? Poprawiam. - Wheeljack
123PACZE
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 18 Mar 2012, 10:37
Ostatnio był: 17 Lip 2013, 14:03
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 20 Mar 2012, 13:15

Wszystko pięknie i ładnie 123 tylko jest jedno ale ... na początku napisz [code i na końcu napisz [/code i od razu będziesz miał ramkę w którą wklejamy logi..
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.

Za ten post igla2008 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive 123PACZE.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 761
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez 123PACZE w 20 Mar 2012, 13:41

mam jeszcze pytanie czy da sie jakos usunąc kontlora z gry czy to zbyt skomplikowane ?
i czy poprawiono jego efekty (w dawniejszych wersjach sie zacinal).
123PACZE
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 18 Mar 2012, 10:37
Ostatnio był: 17 Lip 2013, 14:03
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gizbarus w 20 Mar 2012, 14:03

A czym jest "kontlora"? I jakie jego efekty miały zostać poprawione? W jaki sposób rozumiesz, że się "zacinał"?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez djcycu w 20 Mar 2012, 15:53

Masz na myśli kontrolera? Pewnie dało by się go wywalić ze spawna ale z gry to raczej nie potrzeba nic wyrzucać by było ok. Z tego co mówisz o zacinaniu to mam wrażenie że mówisz o efektach i buczeniu które np po śmierci bohatera i wczytaniu save pozostają mimo iż się kontrolerka ubije... Otóż w takich przypadkach wystarczy dać Zakończ rozgrywkę i wczytać od nowa save. Dzięki temu bug się naprawia.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 20 Mar 2012, 17:22

Ja na uciążliwe buczenie stosuje sposób wyjścia z lokacji i wejścia do niej jeszcze raz. Prosty i skuteczne..
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 761
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 20 Mar 2012, 17:24

U mnie na "zacięcie" kontrolera pomaga tylko wyłączenie/włączenie gry. Ale kontrolera nie warto się pozbywać bo bez snajperki potrafi być śmiertelnie niebezpieczny co lubię.
Dodam tylko, że na 3.7.x rzadziej przytrafiają mi się takie przypadki niż wcześniej.
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez MrFler w 20 Mar 2012, 17:31

Miałem ostatnio podobny problem na strzelnicy co Gizbarus, tyle że zniknęła mi walizka z zadania Dostarcz przedmiot... Poza tym wszystko spoko, może poza tym, że po wysłaniu oddziału do jakiegoś punktu nie zawsze mają ochotę tam iść :D ... Ale zastanawiałem się nad poruszoną duuużo wcześniej kwestią radia, a konkretnie przypisanie mu klawisza bez wchodzenia do menu itp. Nie znam budowy CSa, ale w Priboy Story do SoC autor dodał opcję np. odpalenia samochodu na "B" i różne kamery zewnętrzne na "F1" do "F3"... Może i tu dałoby radę zrobić coś podobnego, tyle że odnośnie radia...
I pytania do autora:
1. Czy byłaby możliwość by exo były dostępne wcześniej?... Bo puki co pokazują się (frakcyjne) przy 12 pkt zasobów, co nie licząc czerwonego lasu oznacza wybicie wszystkich pozostałych frakcji, a wtedy to już raczej mi nie potrzebny, a zajmując pkt zasobów w czerwonym lesie często frakcja wysyła tamtejsze oddziały w bój i lipa.
2. Czy (i ewentualnie kiedy) będzie dostępny Monolit?
3. Czy byłaby możliwość wrzucenia jakichś NATOwskich ciężkich pukawek, w stylu M60 czy M249? W sumie to taki detal, ale Wolność czy Najemnicy lubujący się w broniach NATO wyglądają trochę dziwnie mając RPK i PK :E ...
If you see the flash, it's already too late...
"Go out there and give them hell, you were born to do this"
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky The Faction War - Kompani - skąd i kiedy "zdobyć" http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=48&t=9412&start=7956#p274865
Awatar użytkownika
MrFler
Stalker

Posty: 108
Dołączenie: 30 Paź 2011, 15:12
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 13:30
Miejscowość: Złocieniec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 21

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 20 Mar 2012, 17:37

Co do radia: powinno być w głównym menu pod F1, czyli masz jakby kombinację 2 klawiszy :) Najpierw do menu, a potem F1. Nie wiem, chyba nie da się przypisać przedmiotów pod bindy.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez MrFler w 20 Mar 2012, 17:44

Ten skrót znam :E ... Ale zwróciłem na to uwagę, bo kiedyś czytałem właśnie, że się tam zastanawiali jak to zrobić itp. więc pomyślałem, że rzucę sugestią ;) ...
If you see the flash, it's already too late...
"Go out there and give them hell, you were born to do this"
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky The Faction War - Kompani - skąd i kiedy "zdobyć" http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=48&t=9412&start=7956#p274865
Awatar użytkownika
MrFler
Stalker

Posty: 108
Dołączenie: 30 Paź 2011, 15:12
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 13:30
Miejscowość: Złocieniec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 21

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 20 Mar 2012, 17:48

Nie jestem autorem ale coś napiszę :P

1. Exo możesz trafić w przeszukiwaniu schowków - w ustawieniach TFW wystarczy zmienić pozycje "Losowy sprzęt w schowkach" na TAK. Oczywiście szansa na trafienie Egzosa jest nie zbyt duża ale zawsze coś. I w nadchodzącej wersji będzie możliwość znalezienia kombinezonu frakcyjnego (w to łapie się egzo) w schowku frakcyjnym (Którego lokalizacje otrzymasz za przyniesienie Pawlowiczowi kilkunastu PDA danej frakcji.). Tu też jest loteria bo w przypadku Oporu możesz trafić na Egzo, ale jak będziesz miał pecha to dostaniesz kurtkę skórzaną.
2. Monolit nie będzie dostępny jako grywalna frakcja w grze - jego dodanie zmusiłoby autorów do sporych zmian w fabule która jest już napisana i wdrażana do finalnej wersji.
3. O dodawaniu broni było już trochę mówione - jest z tym troche roboty bodajże - trzeba znaleźć lub stworzyć model broni, odpowiednio wyedytować parametry, wpakować w gamedate dodać do wyposażenia stalkerów itp. itd.
Także kilka broni zostało już dodanych i możliwe że więcej nie będzie. Ale zawsze na swoją rękę możesz spróbować co nie co dodać - na stronie znajdziesz linki do tutoriali jak to zrobić.
A jeżeli widziałeś Merców lub Wolność z PKM czy RPSK to znaczy że takową broń zdobyli w walkach - frakcje mają określone arsenały modeli broni z których mogą korzystać, a najemnicy, jak i wolność mają przypisaną jedynie broń NATOwską - wiem bo sprawdzałem i zmieniałem arsenały poszczególnych frakcji, tak dla zabawy. Standardowo PKM może dostać jedynie członek powinności po zajęciu przez frakcje 10punktów zasobów
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości