To się wylecz i endurance powinno wzrosnąć Chociaż nie wiem Ja podpowiem ci tylko tyle że ta klinika jest na wschód od McCarran idąc południową dróżką pod murem powinieneś trafić Same te implanty są tak samo skuteczne więc tylko ilość jest problemem. Zagaduj też tą doktorkę niech ci ładnie wyjaśni jeszcze co jest do czego bo można się pomylić i zainwestować w mało przydatną rzecz.
HA! Inteligencja najważniejsza . W F1, F2, F3 F:NV najważniejsze dwie cechy to charyzma i szczęście. Charyzma podwyższa retorykę i możliwości handlu, zaś szczęście jest wypadkową, dzięki której można uzyskać różne premie do innych cech .
Nie wiem jak jest w trójce bo nie grałem ale w jedynce i dwójce najważniejsza była zręczność, która pozwalała więcej zrobić w rundzie walki. Potem była inteligencja. I nie chodziło o więcej punktów umiejętności ale dostępność zadań. Bowiem nasze interakcje z NPCami (pomijając tych do odstrzału) zależały od inteligencji i mniej od charyzmy (pobiegajcie sobie w dwójce postacią z 1 inteligencji i choćby 5 to zobaczycie dużą różnicę niezależną od retoryki). Nie wiem skąd Krzysu wytrzasnął pomysł o tych bonusach od szczęścia ale w dwóch pierwszych częściach to dawało jedynie zwiększenie szansy na krytyka (no i parę perków wymagało odpowiedniego poziomu szczęścia). Dla mnie ta cecha była prawie nic nie warta a charyzmę i tak brałem tylko tyle by mieć iluś tam w drużynie (choć i tak sam kosiłem wszystkich).
W Falloucie 3 zręczność w zupełności wystarcza na 6. Dlaczego? Bo można wziąć perka " Koncentracja ostrzału". Więcej nie ma sensu. A co do AG w F1 i 2 to w zupełności się z tobą zgodzę. Toż bez tego na 10 nie ma sensu grać... Najbardziej się uśmiałem, jak jeden gościu robił poradnik do F2 i mówił, że AG wystarczy w zupełności na 5... LOL?
Ale "promocja". Sagę Fallout po polsku można mieć za 20 zł. A cena bez promocji to już w ogóle śmiechu warte.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota" Wheeljack