SoC - łączenie modów

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

SoC - łączenie modów

Postprzez juniorsky w 13 Mar 2012, 12:04

Witam,
stalkera przeszedłem sobie już raz podstawowego bez żadnych dodaktów, modów. Gra poprostu była super :)
Jednak trafiłem tutaj poczytałem troche, pooglądałem kilka tematów z modami i na tyle mnie to zainteresowało, ze chętnie pociupałbym znowu.
I tutaj takie moje pytanie się rodzi: czy można łączyć mody. W sensie zainstalować kilka i jednocześnie grać. Konkretnie chodzi o kompilacje:
Podstawka + Autumn Aurora + Oblivion Lost + Zew Monolitu: Ukryte Ścieżki PL
chodzi mi o to by jak najwięcej misji, dodatków, misji, przedmiotów upchnąć i grać na jednym pliku exe :P
Czy jest to możliwe?
Kolejna sprawa: szczerze przed chwilą dowiedziałem się o dodatku Zew Monolitu: Ukryte ścieżki. Kolejne pytanie dotyczy tego czy jest to kompletnie inna fabuła, postać itd... czy są to standardowe misji jak w podstawie + jakieś inne.
I ostatnia kwestia:
Autumn Aurora wygląda poprostu bosko. Piękna grafika i podziękowania dla autorów, ale do rzeczy. Mój sprzęt to:
dual core 2,3 ghz, nv gt320m (laptop) lekko podkręcona, 4gb ram, win7 64bit, czy na takim sprzęcie są wogóle jakiekolwiek szanse by gierka ruszyła w tych przyzwoitych 30fps. Dodam że obecnie gram z rozdziałką 1333x768, detale max, oświetlnie statyczne. i poniżej 30 nigdy nie zeszło a utrzymuje się w przedziałach 40-70 fps.
Z góry dziękuję za odpowiedzi. mam nadzieje że dość szczegółowo opisałem nurtujące mnie problemy. Szukałem również tutaj tematów pokrewnych jednak nie mogłem nic znaleźć, jedynie małe wzmianki ale przy moim sprzęcie niesatysfakcjonujące odpowiedzi. Pozdrawiam :)
juniorsky
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 13 Mar 2012, 11:45
Ostatnio był: 28 Lip 2019, 21:32
Miejscowość: opole
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: SoC - łączenie modów

Postprzez kubekpop w 13 Mar 2012, 12:49

O panie, toś se wybrał :) Mało możliwe jest połączenie tak dużych modyfikacji, a bez doświadczenia to już w ogóle. Autumn Aurora jakoś tam się łączy, ale zew monolitu niezbyt. Popróbuj z mniejszymi modami to łączenie. A na temat tej fabuły to nie wiem.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: SoC - łączenie modów

Postprzez nelson82 w 13 Mar 2012, 14:37

Zapoznaj się z tym tematem i pamiętaj o instalowaniu takich modów, które będą chodzić na Twoim patchu. W 99 % przypadków post z linkiem do moda zawiera informacje o wymaganym patchu.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości