[POMOC] efekt z LURK(chowanie dłoni- prośba o naprowadzenie)

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[POMOC] efekt z LURK(chowanie dłoni- prośba o naprowadzenie)

Postprzez vandr w 10 Mar 2012, 11:17

W LURK'u jest bardzo fajny patent, który postanowiłem sobie wyciąć do Ukrytych Ścieżek...Mianowicie- jest to chowanie na chwilę rąk po użyciu bandaża/apteczki itp.

Wszystko obraca się wokół(na 99 procent) jednego skryptu:

lurk_inv_effects.script(pobierz)

Na samym końcu jest napisane:

Kod: Zaznacz wszystko
--HOW TO APPLY
--[[
*In actor_binder():net_destroy()*
self.object:set_callback(callback.use_object, nil)

*In actor_binder():reinit()*
self.object:set_callback(callback.use_object, self.use_object, self)

*Somewhere in the script*
function actor_binder:use_object(obj)
lurk_inv_effects.start(obj)
end


Przeniosłem więc do siebie ów skrypt, dodałem owe wpisy(wzorując się na ich pozycji w bind_stalker.script Lurk'a) i ciągle nie chce działać. Jak by co, tutaj podaję też bind_stalker z Lurk'a.

Lurk bind_stalker

Nie sądzę, aby jakieś inne skrypte za to odpowiadały, bowiem wczoraj wyrzucałem po jednym pliki, które podejrzewałem za ten efekt- wraz z każdym kolejnym ich usunięciem, efekt nadal działał, tak więc jak napisałem na początku- na 99 procent wszystko odnosi się do tego skryptu. Ktoś ma jakiś jeszcze pomysł?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive r_populik.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [POMOC] efekt z LURK(chowanie dłoni- prośba o naprowadze

Postprzez r_populik w 10 Mar 2012, 11:38

Wydaje mi się, że może jeszcze trzeba doda bind_stalker dodać to:
Kod: Zaznacz wszystko
lurk_inv_effects.weapontimer()

A w ogóle to ja takiej opcji (z tym chowaniem rąk) szukam już ze 3 miesiące. Nie miałem pojęcia, że to jest w Lurku.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [POMOC] efekt z LURK(chowanie dłoni- prośba o naprowadze

Postprzez vandr w 10 Mar 2012, 11:40

No właśnie najlepsze jest to, że tą linię również mam wpisaną :-/

Posłałem Ci tutaj foldery config & scripts. Może coś znajdziemy. Tak w ogóle, to jeszcze patrzyłem do skryptu abc_medkit, ponieważ w nim jest ustalona szybkość odnawiania się energii po użyciu apteczki, ale nie jestem pewien czy to ma związek z "holster'em" rąk.

http://www.sendspace.com/file/60qo4o

W skrypcie aem_bind jest na początku wzmianka o lurk_inv_effects, ale mimo, że wsadziłem ten skrypt do siebie- dalej nie działa.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [POMOC] efekt z LURK(chowanie dłoni- prośba o naprowadze

Postprzez r_populik w 10 Mar 2012, 11:54

Dobra, zadziałało, zwróć uwagę na ten fragment bind_stalker:
Kod: Zaznacz wszystko
function actor_binder:on_item_drop (obj)
    level_tasks.proceed(self.object)
    --game_stats.update_drop_item (obj, self.object)
--lurk_inv_space.start(obj)
end
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
function actor_binder:use_object(obj)
lurk_inv_effects.start(obj)
end

Istotne jest chyba to:
Kod: Zaznacz wszystko
--lurk_inv_space.start(obj)
end
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wydaje mi się, że może chodzić o to "end" przed wpisem dotyczącym inv_effects
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [POMOC] efekt z LURK(chowanie dłoni- prośba o naprowadze

Postprzez vandr w 10 Mar 2012, 12:01

I to działa gdy masz w swoim scripts(folderze)tylko inv_lurk_effects? Zrobiłeś to co jest napisane na końcu jego pliku i podziałało?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [POMOC] efekt z LURK(chowanie dłoni- prośba o naprowadze

Postprzez r_populik w 10 Mar 2012, 12:07

http://www.sendspace.com/file/kgfuym
Moja gamedata na czystego SOCa 1.005. Sprawdzałem na pierwszej dostępnej apteczce, przy baraku. Ręce chowają się wprawdzie na sekundę, ale chowają.
Ten bid_stalker.script.bak jest vanillowy. Porównaj co, gdzie i jak dodałem.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [POMOC] efekt z LURK(chowanie dłoni- prośba o naprowadze

Postprzez vandr w 10 Mar 2012, 14:29

Tak jak rozmawiałem z populikiem przez pw, tak nie możemy zrozumieć jednej rzeczy, która jest apoteozą absurdu.

Rzecz wygląda następująco- u populika na wersji vaniliowej wszystko działa. U mnie, na Ukrytych Ścieżkach sytuacja przedstawia się w gówniany i niezrozumiały dla mnie sposób, ponieważ gdy dodam wszystkie wymagane wpisy, prócz:

Kod: Zaznacz wszystko
--lurk_inv_space.start(obj)
end


gra wtedy działa, bez buga- lecz efektu chowania rąk nie ma, bo brakuje właśnie powyższego wpisu. Gdy dodam ów wpis(dzięki któremu efekt już by działał na 100 procent)- gra się wysypuje z logiem:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Arguments     : LUA error: ...adow of chernobyl\gamedata\scripts\new_dialog.script:114: attempt to index local 'actor' (a nil value)


Co najciekawsze- zostawiłem ów wpis, i usunąłem jego całą treść prócz "end". Wywałka. Usunąłem"end" - gra działa poprawnie :kotek: :facepalm:

Jakby kogoś ciekawiło, w wierszu 114 skryptu bind_stalker znajduje się takie coś:

Kod: Zaznacz wszystko
db.storage[npc_id] = { }


I nieważne gdzie bym wkleił ten krótki wpis- gra i tak mi wywali do pulpitu. No ja pie*dolę.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości