Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Ok, poprawka pomogła, wszystko działa. Mod ciekawy, ma w sobie coś z "realności"... ( człowiek po dostaniu kuli, dwóch z kałacha pada, a nie po całym magazynku) dopiero zacząłem grę z nim i już jest świetnie, dzięki i pozdrawiam.
U mnie też zadziałał - dzieki mam tylko pytanie - jak zmienić widok w trybie snajperskim (przez celownik optyczny), bo przybliża się wszystko - także przestrzeń wokół lunety - no dziwnie to wyglada czy ewnwtualnie mozna jakoś to zmienic i wrócić do tradycyjnego (niemodowanego) widoku ?
Tego przybliżania się wszystkiego w trybie snajperskim nie przeskoczysz - widok przy celowaniu przez lunetę zależy od użytej tekstury celownika. Jak chcesz mieć po staremu, użyj standardowych tekstur celowników (w gamedata\textures\wpn\ pliki z crosshair w nazwie) przy czym możliwe, że trzeba będzie również zmienić delikatnie konfigi celowników. Generalnie jak chcesz wrócić do standardowego widoku, polecam ci użyć Absolute Scopes Cromma (http://stalker.pl/index.php/download/?did=33) - zainstaluj go sobie do jakiegoś nowo utworzonego folderu i połącz ze COP Reskin (tekstury pozastępuj, a konfigi porównaj i złącz przy pomocy winmerge).
Dodałem kilka nowych/zmienionych tekstur więc będziecie musieli albo zmieniać w configach broni albo otworzyć katalog textures\wpn i zobaczyć jakie nowe wpn_crosshair_ ...dds doszły. Natomiast co do przybliżenia całości - niestety jeżeli chcecie mieć Gnomus to tylko tak
[error]Expression : fatal error [error]Function : out_of_memory_handler [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp [error]Line : 336 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Out of memory. Memory request: 74687 K
stack trace:
Czy to możliwe, żeby Połączenie Absolute Texture Pack + AF3 + CoP RPFU, aż tak zasysał pamięć? Mam 3 GB RAMu: ATP + AF3 działał bez problemu. Połączenie ATP + AF3 i Shokera też dawało radę. Co jest takiego w tej modyfikacji?