[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Jacobek w 29 Lut 2012, 16:56

@Smoq2 Ale czy 200 RU to nie za dużo? zabijemy 100 stalkerów i już za samo PDA mamy 20 000 RU. A naprawdę nie trzeba dużo grać żeby tylu zabić..

@Juraszka Ja tam zdania nie zmienie, jestem zawsze za tym żeby było realistycznie, mi klatki spadają jak jest dużo ludzików żywych, a jak są martwi to jakoś nie mam takiego problemu. Jak masz ustawiony spawn oddziałów frakcyjnych co kilka sekund, to rzeczywiście można się spodziewać ciągłych ataków i kosmicznej ilości trupów, a jeśli tak nie jest to nie przesadzajmy...
Jacobek
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 20 Lut 2012, 18:21
Ostatnio był: 19 Mar 2013, 21:38
Frakcja: Zombie
Kozaki: -3

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Lut 2012, 19:00

@ igla - Jeżeli jest tak, jak mówi Juraszka, to nie będzie to możliwe.
Powiedz mi czy stalkerzy blokują się zawsze przy drzwiach, albo bo któryś zamknął drzwi?
O jakim kolesiu mowa?

@ Juraszka - W tej chwili mamy skrypt "czyszczący" co sprawdza odległość ciał od siebie w promieniu 4m. Jeżeli na obszarze o promieniu 4m od jednego ciała leży więcej niż 5 innych, to skrypt wyrzuca nadmiar. Mogę rozszerzyć ten skrypt, żeby po wywaleniu sprawdzał dalej, np.

Pierwsze sprawdzenie: 4m i wywala przy >5
Drugie sprawdzenie: 8m i wywala przy >10
Trzecie sprawdzenie: 12m i wywala przy >15

@ Jacobek - Pamiętaj, że przy każdym zabitym stalkerze mamy tylko 10% szansy na to, że znajdziemy PDA, więc uśredniając, żeby zdobyć 100 PDA, trzeba będzie zabić 1000 stalkerów. Poza tym trzeba jeszcze się nałazić aby Pawlowicza znaleźć.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pilot w 29 Lut 2012, 19:32

Smoq'u według twojego wyliczenia wychodzi na ten tysiączek setka PDA przy każdym, a nie lepiej zrobić np 20-40 procentową szanse na znalezienie PDA u dowódcy oddziału(byle jakiego). Tak było by bardziej logicznie że ważne informacje czy to o schowku czy innym ma dowódca a nie jakiś zwykły rekrut. No i tu znowu pojawia się problem , bo jak jesteś bandytą to nikłe są twoje szanse na to że znajdziesz Pawłowicza(graniczą jak 1 do 100). Wiadomo przecież że w swoim niecnym fachu i sposobie na życie nie zdobędziesz sympatii u przemiłych, bogatych, niewinnych samotników którzy tylko pałają uczuciem do tych ciężko zapracowanych, pognębianych, uczciwych bandytów(kleptomanów). Można by dorzucić taki bajerek że po przejęciu bazy w bazowym schowku znajdujemy kilka sztuk PDA danej frakcji niegdyś należącej do niej, bądź też jako samotnik(skryty kleptoman) ukraść. Zrobić dodatkowe punkty podobne do zasobowych tylko że te są pieniężne bo skoro po zdobyciu takiego punktu nasza broń i kombinezony zostają zmienione na lepsze(droższe) ale z skąd taka frakcja ma na to kasę? A gdyby dodać punkty finansowe czyli np: pole amonali(ze sprzedaży), miejsce przesiadywań neutralnych handlarzy(handel a z niego dodatkowa kasa), legowisko mutantów(drogie trofea) czy bandyci z kradzieży od stalkerów. Dzięki temu i było by bardziej logiczne z skąd oni mają taki sprzęt i można by wyniszczać frakcję odcinając ją od nowych rekrutów, lepszych broni i pancerzy. Stało by się też ważniejsza obrona własnych punktów finansowych aby nie zostać z ręką w nocniku. Wszystko to oczywiście w razie możliwości oraz niektóre dla wyrównania szans bandytom(czy ich tak nie lubicie że oni nie będą mieli szansy skorzystać z dóbr nowości?).
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 29 Lut 2012, 19:41

Lepiej jak 10% u każdego trupa niż tylko u dowódcy oddziału. Dajmy też szanse samotnikom na odnalezienie PDA.
Czy trupy samotników też będą mogły mieć PDA. Uważam, że powinny.

Mam też problem z Najebnikiem. Śmiało chłopina z kolegami chodzi po Zonie i ginie nader często. Na 4 gry grane od nowa za każdym razem mi ginął, i zostawała albo eskorta albo nawet nikt. I z zamawianiem fajnych przedmiotów lipa jest :( Może nie robić go nieśmiertelnym, ale dać lepsze pancerze i/lub broń i/lub zwiększyć eskortę? Bo tak to trochę frustrujące jest.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 29 Lut 2012, 20:31

Smoq już piszę panowie postawili sobie punkt honoru że w trójkę wejdą w drzwi.... jest to dość frustrujące.... na dodatek zamiast udać się do baru to łażą za mną po całej bazie.... Co do schowków to każda frakcja ma swoją bazę Smoq może dodać by tam taką małą zbrojownię... trochę pancerzy broni amunicji i kasy... przecież wszystkiego handlarz nie trzyma... a i czy będziesz rozwijał drzewko awansów czy zostają te 3 stare...
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 01 Mar 2012, 09:31

@ Pilot - Niestety dowódca oddziału to nie jest funkcja stała. Jeżeli dowódca zostanie zabity, to kolejnym dowódcą staje się inny najwyższy doświadczeniem członek oddziału. Czyli gdyby gracz umiejętnie zabijał członków, to z jednego oddziału mógłby wyciągnąć aż 5 PDA. Mógłbym zrobić tak, że PDA ma tylko pierwszy dowódca (ten wyznaczony na tą funkcje przy formowaniu oddziału), ale oni często giną nie z ręki gracza, i nie miałbym żadnej kontroli nad szansą na znalezienie PDA. Wolę dać każdemu 10%.
Co do punktów, to na tym etapie nie wprowadzamy już tego typu zmian globalnych, bo nie wiem czy nie zauważyłeś, ale trzeba by do twoich pomysłów przerobić całe alife.

@ jalkavaki - Jeżeli nie ty go zabiłeś, to nie panikuj. Odrodzi się po dniu.

@ igla - Nie rozumiem... Jacy "panowie"? Czemu mieli by iść do baru? Przez jakie drzwi? Trochę dokładniej proszę.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 01 Mar 2012, 12:11

Moi kompanii .. w bazach jest tak ustawione że idą oni do jakiejś miejscówki i zostają tam dopóki ja nie wyjdę z bazy... u mnie zamiast tego biegają gdzie za mną cały czas... Na dodatek do głównego budynku w Agropromie A (baza powinności) prowadzą tylko jedne drzwi w których otwiera się tylko jedno skrzydło tak wiec od razu wyskakuje problem gdy cała trójka na raz próbuje przez nie przejść...
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 01 Mar 2012, 15:10

A baza powinności jest przejęta? Bo jeżeli któryś z jej punktów nie jest, to kompani nie będą odpoczywać.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 01 Mar 2012, 16:15

A na to nie wpadłem zaraz sprawdzę.. Tak przy okazji wiadomo dlaczego handlarz oszalał ?? i biega po całej zonie? I jeszcze jedno pytanie jakie jest prawdopodobieństwo że w schowku będzie pancerz albo jakaś broń ..
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pilot w 01 Mar 2012, 16:20

Smoq'u ogólnie i jako najważniejszy punkt to poprawienie sytuacji bandytów. Niby jak mam znaleźć Pawłowicza kiedy z samotnikami mam na bakiel, a do składu chociaż nie wiem co bym robił i tak nie wejdę jako bandzior. Mógłbyś zrobić opcję dialogową z samotnikami że jak jesteś bandytą to pod groźbą pytasz się takowego czy
on przypadkiem nie wie gdzie aktualnie znajduję się Pawłowicz. Były by cztery odpowiedzi:
1, Mam jego współrzędne na PDA, już ci je daje(Po otrzymaniu współrzędnych zadanie znalezienia go by się anulowało codziennie o 10 bo zmieniał by kody raz na dzień. 2, Wiem tylko że miał zamiar się udać do(przebywa w) Kordonie, Wioska kotów.
3, Naprawdę nie mam pojęcia gdzie on się znajduję, na prawdę.4 Wiem ale g***o cię to obchodzi.
Całkowita dyskryminacja bandytów przez was z tymi Pawłowiczem i Najebnikiem.

igla2008 handlarze czasem szaleją jak blisko nich znajduję się mutant, renegant, wojsko czy monolit i próbują się pozbyć zagrożenia.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 01 Mar 2012, 16:52

Jaka dyskryminacja bandytów? Będąc bandytą możesz sobie poprosić o kasę każdego napotkanego samotnika. Jeżeli któryś sprzedaje broń, to też ją dostaniesz, jeżeli uda ci się takiego ograbić. Właśnie moim zdaniem, bandyci mają bardzo łatwo. Co prawda, trudniej jest im załatwić inny sprzęt niż własny, ale dorobić się najłatwiej będąc bandytą. Bandytami trzeba najzwyczajniej grać inaczej.
Mało tego, możesz być bandytą, i dalej być w dobrych stosunkach z samotnikami. Co prawda do składu nie wejdziesz, ale masz jeszcze 6 innych miejsc, gdzie możesz robić dla Samotników misje, i zdobywać ich informacje.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 01 Mar 2012, 17:09

Według mnie Bandyci mają się za dobrze z bardzo prostego powodu. Mają na wyposażeniu od razu ściętą wersje Avalanche'a który działa na amunicje 9x39 co daje im niezdrowo wysokie obrażenia. Na początku (nie wiem dlaczego później porzucają je broni dla jakiś ak itp bo wg. mnie ta broń jest lepsza) koszą wszystko równo i dokładnie. Dość mocno się rozrastają (w 60-90 % przypadków). Potem mają zastój jak używają ruskiej amunicji, a następnie jak odblokują im się Avalanche i Thundery znowu zaczynają przeważać.
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości