[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KriegsMajor w 21 Lut 2012, 12:28

Mam prośbę, mógłby mi ktoś wytłumaczyć, tak jak tłumaczy się debilowi, gdzie konkretnie mogę znaleźć logi o bugach w pliku "xray_nazwaużytkownika.log" i jak one wyglądają?? Bo gdzie sam plik jest - oczywiście wiem, tyle że jak przeglądam jego zawartość po bugtrapie, to jakoś nie mogę się doszukać żadnej linijki, która zaczynała by się od "! ERROR:", "FATAL ERROR" czy "[error]", tak jak to inni użytkownicy wypisywali...
Jak grałem przed chwilą, to wywaliło mnie przy przechodzeniu przez Agroprom w czasie burzy i jedyne logi, które by mi pasowały do buga (choć nie wiem, czy to dobre), to:

Kod: Zaznacz wszystko
! Can't find texture 'arttrader_icon'


Kod: Zaznacz wszystko
! attempt to use non-existent INFOPORTION [mar_intro_scene_1_end]


Kod: Zaznacz wszystko
! Can't find texture 'arttrader_icon'


Kod: Zaznacz wszystko
! attempt to use non-existent INFOPORTION [ui_talk_show]


Kod: Zaznacz wszystko
! Can't find texture 'loner_wide'


Kod: Zaznacz wszystko
! Can't find texture 'ui_npc_monster_controller'


Kod: Zaznacz wszystko
! Can't find texture 'arttrader_wide'


Kod: Zaznacz wszystko
! Can't find texture 'trees\trees_tina_rotten'


Sorry za pytania tego typu, ale po prostu nie bardzo to łapię (w ShoC-u nie miałem problemów tego typu, tam logi były dla mnie bardziej przejrzyste) i wolę się upewnić ;)

PS. Te logi były rozlokowane w całej zawartości pliku "xray_nazwaużytkownika.log", od samego początku, aż do końca, więc wypisałem je w kolejności, w jakiej je znalazłem. W trzecim od końca jest coś o Kontrolerze, prawda? Faktycznie brałem misję "Oczyść pobliski obszar" od Alika i musiałem w niej zatłuc Kontrolera, ale misję wykonałem bez problemu i żaden bug mi przy niej nie wyskoczył.

Za ten post KriegsMajor otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Warsoonclang,
Negative Rzeźnik.
Awatar użytkownika
KriegsMajor
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 03 Lut 2012, 19:05
Ostatnio był: 19 Maj 2023, 08:23
Miejscowość: Bielsko-Biała
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Super Felek w 21 Lut 2012, 13:00

Witam wszystkich :wink:. Mam problem z tym modem ściągnąłem najnowszą wersję i (podkreślam) ZA KAŻDYM razem w składzie wszystkie frakcje się tłuką (oprócz samotników oczywiście). Proszę o szybką pomoc.
Grę zaczynałem od nowa z 5 razy i za każdym razem problem się powtarzał :( .
Awatar użytkownika
Super Felek
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 21 Lut 2012, 12:55
Ostatnio był: 09 Mar 2012, 15:54
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 21 Lut 2012, 13:19

:arrowu:
To zainstaluj jeszcze patch, też jest na pierwszej stronie. Musisz mieć wersję 3.7.1. Inaczej wszyscy się tłuką ze sobą

@Stroboskop - ja mogę to potwierdzić dla bagna <-> agroprom przejście nie działa.

smogu czy po załadowaniu mapy z dyskietki(pendrajwa) w PDA powinno pojawić się przejście czy trzeba iść na czuja?
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 21 Lut 2012, 13:44

KriegsMajor napisał(a):Mam prośbę, mógłby mi ktoś wytłumaczyć, tak jak tłumaczy się debilowi, gdzie konkretnie mogę znaleźć logi o bugach w pliku
.


Wejdź w moje dokumenty tam masz folder Stalker CS wchodzisz w niego w logi i masz każdy zapis oraz jeden ogólny log.. bug znajduje się na samym dole... czasami jednak go tam nie ma..
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Lut 2012, 14:03

@ frosth - Powinno pojawić się na mapie tak jak każde inne przejście. Zaraz obadam wszystkie przejścia.

U mnie wszystko działa:

1. Przejścia nie ma: http://img822.imageshack.us/img822/296/ ... 909mil.jpg

2. Klikam 2 razy na odpowiedni pendrive z mapą: http://img38.imageshack.us/img38/6951/s ... 920mil.jpg

3. Przejście jest: http://img525.imageshack.us/img525/8445 ... 933mil.jpg
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 21 Lut 2012, 14:59

:arrowu: nie mam powodu by nie wierzyć :) spróbuje od nowa i zobaczę, dzięki.
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Lut 2012, 09:14

I jak? Działa?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez duty w 22 Lut 2012, 13:04

U mnie nadal nie działa , mimo ochrony przed promieniowaniem ponad 40% dla mnie i kompana, spróbowałem użyć mapy w Agropromie, ale to też nie pomogło , mapa znika, przejścia nie ma.
:

Image
Image
Image


Edit:
KriegsMajor napisał(a):Mam prośbę, mógłby mi ktoś wytłumaczyć, tak jak tłumaczy się debilowi, gdzie konkretnie mogę znaleźć logi o bugach w pliku "xray_nazwaużytkownika.log" i jak one wyglądają?? Bo gdzie sam plik jest - oczywiście wiem, tyle że jak przeglądam jego zawartość po bugtrapie, to jakoś nie mogę się doszukać żadnej linijki, która zaczynała by się od "! ERROR:", "FATAL ERROR" czy "[error]", tak jak to inni użytkownicy wypisywali...
Jak grałem przed chwilą, to wywaliło mnie przy przechodzeniu przez Agroprom w czasie burzy i jedyne logi, które by mi pasowały do buga (choć nie wiem, czy to dobre), to:


KriegsMajor sam musiałem się poduczyć, dlatego napisze co wiem, lokalizacja logów jest na forum w pomarańczowej ramce a logi które nas interesują w piliku xray_nazwaużytkownika.log , są na samym dole, ale od kiedy zaczynają się ważne informacje to sam nie wiem,chyba po [Loading IB], np ten sam błąd o którym piszesz, Agroprom w czasie burzy ,ale często przy walce z najemnikami, albo dzikami. (wersja 3.7.1 litte)
:

Kod: Zaznacz wszystko
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 539193 indices, 1053 Kb
* phase time: 1353 ms
* phase cmem: 332560 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 106 ms
* phase cmem: 336193 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 9394 v(20), 5002 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(183K), IB(29K)
* phase time: 68 ms
* phase cmem: 336193 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\gry\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\agroprom\level.hom
* phase time: 40 ms
* phase cmem: 336559 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 336559 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 336559 K
Wczytywanie tekstur...
! Can't find texture 'trees\trees_tina_rotten'
* t-report - base: 1348, 220153 K
* t-report - lmap: 7, 7168 K
* phase time: 6518 ms
* phase cmem: 369986 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 369986 K
* [win32]: free[2703992 K], reserved[135260 K], committed[1354988 K]
* [ D3D ]: textures[227322 K]
* [x-ray]: crt heap[369986 K], process heap[9121 K], game lua[111601 K], render[1631 K]
* [x-ray]: economy: strings[20060 K], smem[9480 K]
* MEMORY USAGE: 397168 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! ERROR: SV: can't find children [59561] of parent [653387744]
! ERROR: SV: can't find children [59278] of parent [654673744]
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_groza
H_Parent sim_default_duty_1
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_abakan
H_Parent sim_default_duty_1
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_spas12
H_Parent sim_default_duty_1
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_spas12
H_Parent sim_default_duty_1
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_abakan
H_Parent sim_default_duty_1
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_groza
H_Parent sim_default_duty_1
! ERROR: SV: can't find children [42659] of parent [494222576]
! ERROR: SV: can't find children [43532] of parent [494222576]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ar sky\gamedata\scripts\xr_monster_combat_new.script:207: attempt to index field 'stalker_target' (a nil value)
 

stack trace:


Link do save
Ostatnio edytowany przez duty, 22 Lut 2012, 13:56, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
duty
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 27 Lut 2011, 22:29
Ostatnio był: 15 Cze 2015, 18:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 27

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 22 Lut 2012, 13:52

Dokładnie, gra zainstalowana od nowa gram od początku i dalej przejścia się nie pokazują, nie wiem o co chodzi ale spróbuje jeszcze dołączyć do jakiejś frakcji bo jak na razie działam sam. Jakie w ogóle muszę warunki spełnić żeby przejście się pokazało? Może o czymś zapominam/nie wiem. Śmigam w sevie, skoro mogę kupić dyskietkę to znaczy, że reputacja u samotników jest OK. Nie są mi te przejścia jakoś do szczęścia potrzebne więc dam rade bez nich, ale ciekawi mnie dlaczego u Nas dwóch tylko nie działa.
Pozdrawiam
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Lut 2012, 14:39

Przejście powinno się pojawić na mapie, bez względu na to czy spełniamy warunki aby przez nie przejść, czy nie. Wyślijcie mi save'y gdzie przejścia się nie pojawiają, zobaczę co jest grane.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 22 Lut 2012, 15:09

@duty
Widzę że jesteś w powinności, czy przypadkiem przejścia nie działają tylko dla samotników? Smoq chyba coś takiego pisał wcześniej.
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Lut 2012, 15:31

@ Spadnięty - Owszem, ale mimo tego powinno pojawić się ono na mapie.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość