[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 13 Lut 2012, 11:47

Witam, ma wylot na pulpit po próbie dialogu ze najemnikiem Zło w ich bazie koło Jupitera. Wcześniej dało się gadać, ale na wejściu kazał mi wypie****, teraz pewnie już chcą dać jakieś zadanie i oto log:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 146
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[jup_killer_base_chief_start_dialog]

Uwagi moderatora:

Logi w [code], nie [quote], poprawiam. - Wheeljack
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez walec w 14 Lut 2012, 00:31

Fender napisał(a):Nie wziąłeś czasem questa "operacja wulkan" od kowalskiego i zwlekałeś z nim do momentu odszukania zakłóceń radiowych? Te dwa zadania kolidują ze sobą i nie spawnują się zwłoki sołdata, a więc nie da rady ukończyć gry.


Dokładnie tak zrobiłem i to jak osioł 2 razy :facepalm:
Dziś załadowałem SGM-a od przybycia z oddziałem do Prypeci i wykonując kolejno "żółte"questy dochodzę w końcu do źródła zakłóceń i bach! - CIAŁO LEŻY :D a w nim detonator.Fabuła do przodu- wielkie dzięki Towarzyszu Fenderze :E i oczywiście :wódka:
Image
Awatar użytkownika
walec
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 11 Cze 2011, 02:48
Ostatnio był: 09 Sie 2021, 09:53
Miejscowość: Świętochłowice
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 14

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Fender w 14 Lut 2012, 16:40

@ Kieł, a w którą wersję moda grasz?
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gizbarus w 17 Lut 2012, 19:27

Kieł, błąd może być w braku ekwipunku - ostatnio miałem to samo w wersji 1.6. Wystarczyło podejść do niego ubranym w kombinezon najemnika, z PDA zawierającym hasło i gra toczyła się dalej bez wywalania do pulpitu. Potem mogłem już się tam kręcić bez żadnych wylotów i w normalnym kombinezonie.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Fender w 17 Lut 2012, 19:53

Pamiętam że w wersji 1.6 błąd występował ogólnie podczas podchodzenia do najemników.
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 17 Lut 2012, 22:11

Gizbarus napisał(a):Kieł, błąd może być w braku ekwipunku - ostatnio miałem to samo w wersji 1.6. Wystarczyło podejść do niego ubranym w kombinezon najemnika, z PDA zawierającym hasło i gra toczyła się dalej bez wywalania do pulpitu. Potem mogłem już się tam kręcić bez żadnych wylotów i w normalnym kombinezonie.


Witam,
przepraszam że dopiero teraz odpisuję. Gizbarus, problem zniknął właśnie po założeniu ich kombinezonu. PDA i tak nie znalazłem więc wypchałem ich ołowiem (dla artefaktu i schowka hehe) Ach ten ciągły spawn mutantów w bazie, nie dawały mi spokojnie przeszukać teren.

No a teraz mam kolejny problem, główną fabułę skończyłem, teraz freeplay i ma dwa pytanka:(wersja SGM 1.7)

:

Misja "Emisja promieniowania PSI, oczyścić teren z zombiaków, wybiłem już ponad 200 i się przestali "rodzić" , czasami tylko są w miejscach tam gdzie standardowo są, ale to za mało. Ktoś miał inaczej, bo może ja mam błąd?


:

Misja od Garriego, z uratowaniem Mielnika w podziemiach, wybiłem cały oddział Alfa i nic, nie chce ze mną gadać, bo chyba nie trzeba pozabijać wszystkie mutanty w całych podziemiach? I tak po chwili się respawnują.
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez blacho w 19 Lut 2012, 15:08

Siemka, czy w "Sigerousie" da się może podwyższyć "FPS" bo jak gram to w Janowie mam tylko 10 "FPS" :facepalm:
Takie coś też zdarza się jak jest dużo "NPC" w okolicy.
Nie tylko Janów ale i cała zona w "Sigerousie" ma u mnie spadek "FPS"
O to moje pytanie jak zwiększyć "FPS" w grze?.
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 19 Lut 2012, 15:18

Niestety przez kiepską optymalizacje sktyptów ten mod tak ma. Można powyłączać coś w opcjach moda, np. nowe anomalie. U mnie po tym FPS podskoczył z 12 do ok 20 na Skadowsku (gdzie w vanilli jest 60). W okolicach gdzie jest mniej NPCów jest jeszcze lepiej (ok 30) więc da radę grać.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez blacho w 19 Lut 2012, 15:44

OK dzięki za odpowiedz,a jeszcze jedno czy w modzie można znalezć jakieś info na temat tego oddziału alfa,ten co zabija ich się w podziemiach jupitera?.
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez M3Fis70 w 21 Lut 2012, 16:42

* Załącznik
Co zrobić w tym kurewstwem, stoi i się patrzy jak sroka w gnat. Poza tym są tylko dwie pijawki i to na dole tylko.
A poza tym nie można do niego zgadać stoi jak słup soli.
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gizbarus w 21 Lut 2012, 16:44

Wczytaj ostatniego sejwa, najwyżej autosave z początku poziomu. Zazwyczaj w tej sytuacji nic innego nie pomaga - przynajmniej ja tak miałem.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez M3Fis70 w 21 Lut 2012, 18:51

:facepalm:
Auto sejw? ?Jak go wczytam to zacznę grę od nowa. Chyba nie zapomniałeś że Zew ma 3 mapy. Ale dobra mam sejw zanim podszedłem po pijawki. Wtedy biegłem do niego i szedł normalnie lecz gdy do niego biegłem psy zagoniły mnie w grawi. A po wczytaniu... no widzisz.
Dobra pokombinuję jeszcze.
Jak najwyżej się zastrzelę. Albo go :mad:

EDIT:
Czy ktoś możesz mi powiedzieć jakie to piosnki lecą w radiu na Skadowsku (nazwy).
Chodzi mi konkretnie o piosenkę nr.9 w plikach muzyki z gamedaty (dla tych co mają SGM).
Będę bardzo wdzięczny :wódka: czeka!
Plosie... pamagijcie...
Ostatnio edytowany przez M3Fis70, 22 Lut 2012, 03:04, edytowano w sumie 1 raz
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości