[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez swirekster w 09 Lut 2012, 02:20

O ile x18 trzyma niesamowity poziom (ciała naukowców, skrzynie, kapsuły...) i widać, że tam coś opracowywano, że głowiono się jak zrobić coś, żeby coś stworzyć, rozwinąć, zmutować, wszędzie jest pełno smaczków- szatnia z szafkami, sala prysznicowa, kontrolki, systemy zabezpieczeń do kolejnych poziomów...

... To niestety w następnych wydaje mi się, że Oni zwyczajnie starali się zrobić coś na kształt areny dla Minotaura i jego przyszłych ofiar. W Prypeci w laborce pod domem handlowym miałem takie wrażenie: Kurna, to jakiś głupi labirynt, w którym jest najwyżej jedno pomieszczenie, w którym pracowało przykutych paru naukowców sklejając makietę zwęglacza (pewnie kupili ją na stoisku modelarskim w samym domu handlowym, blisko mieli)
natomiast reszta personelu wesoło ganiała się po korytarzach i drabinach (uprawiając całodobową gimnastykę) , których rozmieszczenie, o ile przejmujące i klimatyczne, to przypominało mi bardziej dzieło MC.Eshera, niż kompleks badawczy. W x18 bałem się tego, co czeka mnie za rogiem (bo do konfrontacji musiało przecież dojść, mimo to cała sytuacja była przesiąknięta oczekiwaniem), natomiast w tym pod domem towarowym szlag mnie trafiał z powodu irytacji dziko rozmieszczonymi pomieszczeniami.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 09 Lut 2012, 02:33

Bo to co dali do CoP to rozcięty Warlab (sala z wielkim gaussem też była z laboratorium które nazwali jako X8) a inaczej laboratorium w którym najprawdopodobniej stworzono zonę. Mieściło się ono pod generatorami które także z Cienia wycięto... Też mnie te drabinki, schodeczki wkurzały bo mimo że to stary projekt to jednak nie tak udany jak X18. Naprawdę jedyne laboratorium które oferowało najwięcej. Do X18 mimo że nie było trudne jak na początek to nigdy nie chciało się tam ponownie wchodzić. Klimat śmierci, opuszczenia, nieludzkich praktyk nad żywymi obiektami wydzierał się stamtąd najgłośniej.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez adin w 10 Lut 2012, 06:44

Po raz kolejny autorzy tego moda fundują mi darmowy opad szczęki - idealnie wpasowali się w klimat, geniusz to dobre określenie.

Sent from my Milestone using Tapatalk
Image
Awatar użytkownika
adin
Ekspert

Posty: 711
Dołączenie: 14 Sty 2007, 01:58
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 22:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 28

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Ilja w 11 Lut 2012, 00:53

djcycu napisał(a):PS: Grałem sobie w moda R.M.O znalazłem tam sekretne laboratorium w tej bocznej uliczce na radarze. Wewnątrz jest tak samo jak w Sterowni Monolitu z tą różnicą że na końcu nie ma żadnego hologramu tylko sala z grubymi rurami niczym na zwęglaczu no i takie komputery przytwierdzone do słupów (jak te terminale w Chromie)... Czy to jakieś laboratorium z Alphy? Czy zwykły fanowski mod?


Tam się w pierwotnych założeniach miał znajdować mózgozwęglacz. No i właśnie waniliowa sterownia miała być zwęglaczem, a fabularną rolę sterowni spełniać miał warlab. http://stalker.wikia.com/wiki/Build_1935 - W podpunkcie "Radar" o tym jest.

Wybaczcie offtop.

:arrowd: A ja nie za bardzo łapię jak miał wyglądać przemarsz taką lokacją. Najpierw wyłączyć anteny, potem do Prypeci, a bazę monolitu to kto uprzątnie, ja pytam?
Ostatnio edytowany przez Ilja, 11 Lut 2012, 01:36, edytowano w sumie 1 raz
IT'S OVER
Awatar użytkownika
Ilja
Survarium.pl

Posty: 159
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 00:52
Ostatnio był: 16 Lis 2014, 21:25
Miejscowość: Deska zabita dziurami
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 25

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 11 Lut 2012, 01:18

I to by się zgadzało w sumie... To że finał miał być w Warlabie to wiem bo w RMO miałem okazję i tego doświadczyć :P Ciekawił mnie jednak tez bajer z tymi rurami. Wiesz, na tyle alph i tych zmian map to się człowiek nie wiedział czego spodziewać. Z jednej strony ta sterownia mózgozwęglacza jest taka jakby lepsza lecz z drugiej strony nadaj pusta :/
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Wheeljack w 13 Lut 2012, 23:42

Dezowór leci w kulki, http://media.moddb.com/images/mods/1/12 ... br2012.jpg w rzeczywistości zapalniczka daje więcej światła niż ta jarzeniówka na screenie, zamiast poprawić nakazać poprawienie tego ujowego vaniliowego oświetlenie woli zrobić nakazać zrobienie kosmicznego filtru, o którym pisał Cromm.

Poza tym po półrocznym namyśle rozkminiłem co oznacza wykorzystanie 50% starej fabuły: po prostu wszystkie questy zostawią vaniliowe, zmienią tylko ich nazwy i dialogi. :E
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 21:29
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez M3Fis70 w 13 Lut 2012, 23:56

@Wheeljack
Przecież specjalnie tak zostawił by gra była mroczniejsza... Nie prościej zmniejszyć gamme. Zresztą grającym na DX8 to i tak za bardzo nie zrobi.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez BJ Blazkowicz w 14 Lut 2012, 00:08

Mroczniejsza jarzeniówka? Nie no ku*wa ludzie ogarnijcie się. Tak poza tym Cromm już wspominał że na dezowym kompie screeny wychodzą ciemniejsze.
Dla mnie sam fakt że po 20 latach coś tam jeszcze świeci jest szokujący. Ba, szokiem jest że tam się jakieś kable uchowały. No chyba ze stalkerzy w przerwach między czyszczeniem zardzewiałego, wyje*anego jak ruska prostytutka kałacha a uganianiem się z przyrodzeniem na wierzchu za pijawką wymieniają żarówki i kładą kable.
Ostatnio edytowany przez BJ Blazkowicz, 14 Lut 2012, 00:13, edytowano w sumie 1 raz
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez MatrixSTR w 14 Lut 2012, 00:09

Co Wy macie z tą mrocznością? Może po prostu niech wywalą wszystkie źródła światła... Wtedy na pewno będzie mroczno...
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 21:56
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez swirekster w 14 Lut 2012, 00:15

Wheeljack napisał(a): w rzeczywistości zapalniczka daje więcej światła niż ta jarzeniówka na screenie, zamiast ...


E, sam chodząc z zapalonym zippo po podziemiach w starym kompleksie chemicznym ledwo widziałem na 2 metry, mimo że ściany były ponoć koloru białego i powinny być lepiej widoczne.

Jeśli nierealistyczne oświetlenie ma się przyczynić do wspomagania mrocznego klimatu (światło niby jest, ale wcale nam nie pomaga, F*ck my life :( ) to realizm jest dla mnie rzeczą drugorzędną. Chyba, że ktoś jest w oddziale monolitu "Elektrycy"- chodzi po tajnych laboratoriach pełnych upiorów przeszłości sprawdzać stan oświetlenia i wkurza się, bo jednej fazy brak. :D
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 14 Lut 2012, 00:23

Ale pierd*licie kocopały za przeproszeniem. Screeny u Wora wychodzą ciemne- o tym już wiemy. A jak komuś będzie nadal za ciemno to sobie edytuje wpis w user.ltx w 15 sekund, zapisze i ma problem z głowy. Tudzież sobie zmieni cyferkę w ustawieniach shaderów.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kocur21.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 14 Lut 2012, 02:37

Wheeljack napisał(a):w rzeczywistości zapalniczka daje więcej światła niż ta jarzeniówka na screenie

A może ta jarzeniówka jest obsrana przez muchy i obrzygana przez zombiaki. Temu taka ciemna.
Matrix Strefa14 napisał(a):Co Wy macie z tą mrocznością? Może po prostu niech wywalą wszystkie źródła światła... Wtedy na pewno będzie mroczno...

Zawsze można wyłączyć monitor jak kto ma za jasno :E
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości