[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez budyń123 w 13 Lut 2012, 21:57

Mógłby ktoś wrzucić jeszcze raz moda na jakiś server?
Awatar użytkownika
budyń123
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 10 Lut 2012, 23:19
Ostatnio był: 23 Lut 2012, 23:38
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez darkatraz w 14 Lut 2012, 01:39

Naszedł mnie bardzo ciekawy pomysł. Mianowicie czy da się w pewnym miejscy przy mapie wstawić licznik ile npc jest przy Naznaczonym (nie pamiętam czy z potworami też to działało)

Podaje screeny byście bardziej zrozumieli:

:

Image

Image

W przyblizeniu
Image

Image


Czyli w skrócie. To co jest kwadratem wsadzić do miejsca oznaczonego kółkiem. W tej teksturze co posiadam jest nawet zaznaczone odpowiednie miejsce.
darkatraz
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:58
Ostatnio był: 30 Lis 2013, 23:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez r_populik w 14 Lut 2012, 10:10

Za licznik NPCów odpowiada sekcja static_pda_online w pliku gamedata\config\ui\maingame.xml (maingame_16.xml dla panoramicznych). Jego wartość y w tym modzie to 6167 w porównaniu do oryginalnego 167 - czyli został wywalony z huda. Można przywrócić wartość 167, zobaczyć gdzie się pojawi, a potem ewentualnie przesunąć metodą testów, w wybrane miejsce (zwiększanie wartości x przesuwa na ekranie w prawo, zwiększanie wartości y przesuwa w dół)
:arrowd: muszę to sprawdzić, bo dałbym sobie "paznokć" uciąć, że zwiększanie y przesuwa w dół.
EDIT U mnie jednak zwiększania y przesuwa w dół. Sprawdziłem.
Ostatnio edytowany przez r_populik 14 Lut 2012, 16:58, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez darkatraz w 14 Lut 2012, 11:58

Chyba na odwrot. Bo by wysrodkowac pasek staminy pomiedzy hp i armor. To musialem zmienic ze 190 na 189. Wiec im mniejsza wartosc tym idzie w dol, a wyzsza to w gore.

EDIT: Jeżeli będę chciałgo tu wystawić tego HUD'a to rozumiem, że jak dostosuje go do Panoramy to jeszcze dla 4:3 będę musiał pogrzebać?? Tylko, że już takiego monitora nie posiadam.
darkatraz
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:58
Ostatnio był: 30 Lis 2013, 23:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 14 Lut 2012, 17:34

Im mniejsza wartość tym wyżej się podnosi. Gra wylicza współrzędne z lewego górnego rogu. Czyli w samym rogu masz wartość x = 0, y = 0 - to działa tak jak tu - http://mod.stalker.pl/index.php?title=I ... enu_handlu
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez darkatraz w 14 Lut 2012, 21:03

Po jakże owocnej zabawie w plikach xml, ltx oraz dds udało mi się zmodyfikować HUD'a z Oblivion Lost.

Zmiany wprowadzone:
*zmodyfikowany cały wygląd interfejsu (oryginalna textura pochodzi z Rebelanced Mod)
*lepsze wy pozycjonowanie paska wytrzymałości
*przywrócenie "licznika" opisującego ilość NPC blisko Naznaczonego
*szybsze męczenie się postaci (cała wytrzymałość pozwala na przebiegnięcie ok. 1000 metrów)

Mod działa z Oblivion Lost 2.2 oraz Ultimate.

Kilka screenów:
:

Image Image Image

Sorki za tak mało screenów i w brzydkiej pogodzie na zewnątrz ale były one robione na szybkiego.

Plik do pobrania:
http://www.mediafire.com/?39z6t96carxcqpn

Jedyne nad czym pracuję to przywróceniem polskich znaków w HUD'zie. Mianowicie by pisało np. "nóż" zamianst "n"
Image

Mini modyfikacja nie powstałaby bez pomocy r_populika.
Dzięki wielkie za szybkiego tutka by zrozumieć co jest od czego. :D

Mam wielką nadzieję, że spodoba Wam się ten interfejs :wink: :wink:

Za ten post darkatraz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive r_populik, smok61.
darkatraz
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:58
Ostatnio był: 30 Lis 2013, 23:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 14 Lut 2012, 21:49

Żeby się nie męczyć w "walce" z nazwą noża otwórz plik w_knife.ltx i znajdź sekcje:

Kod: Zaznacz wszystko
inv_name            = st_knife
inv_name_short            = st_knif
description            = enc_weapons1_wpn-knife


teraz tam gdzie jest st_knife piszesz w cudzysłowie "nóż"
a w desciption = (też w cudzysłowie) np. "nóż typu kabar blablabla" - dajesz opis.
Zapisujesz, zamykasz i tyle
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez darkatraz w 14 Lut 2012, 22:01

Hehe. Ja tam dałem tylko przykład. Oczywiście we wszystkich broniach oraz amunicjach tak jest.

Jutro już to opatrze i wstawie update do ściągnięcia.
darkatraz
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:58
Ostatnio był: 30 Lis 2013, 23:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez r_populik w 15 Lut 2012, 21:53

Błąd z czcionką wynika stąd, że w maingame.xml dla amunicji jest ustawiona czcionka small, której odpowiada tekstura ui_font_hud_01.dds, która to tekstura nie ma polskich znaków. W oryginale do ammo w maingame.xml przypisana jest czcionka graffiti22 (tekstury w zależności od rozdzielczości ui_font_graff_22_800.dds, ui_font_graff_22_1024.dds i ui_font_graff_22_1600), która jednak wprawdzie średnio pasuje do wyglądu nowego huda, ale ma polskie znaki.
:arrowd: obawiam się, że samo dostawienie polskich znaków w teksturze może nie być takie proste
Ostatnio edytowany przez r_populik, 16 Lut 2012, 13:50, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez darkatraz w 16 Lut 2012, 10:27

To dostawie sobie w teksturze te polskie znaki i będzie wszystko ok.

Ten licznik NPC to korzysta z oryginalnej tekstury bo mało co tam pasuje.

ps. Sorry, że nie wysłałem plik ów tych co chciałeś ale nie miałem dostępu do kompa w domu bo jest w naprawie.

:arrowu: komp wrócił z naprawy. I okazuje się, że nie mam tekstury ui_font_hud.dds
darkatraz
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:58
Ostatnio był: 30 Lis 2013, 23:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez r_populik w 16 Lut 2012, 20:27

Nie masz w modzie, więc wyciągnij ją sobie z wypakowanej gamedaty.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez smok61 w 14 Mar 2012, 20:26

Darkatraz - czy mógłbyś wstawić jeszcze raz ten zmodyfikowany HUD z Oblivion Lost. Z góry dziękuję.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości