[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez ShinoV w 13 Lut 2012, 14:56

jak mam wlaczyc gre i zmienic setingi jak niepokazuje mi obrazu ...........
ShinoV
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Lut 2012, 09:25
Ostatnio był: 15 Mar 2012, 17:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 13 Lut 2012, 15:14

Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\user.ltx
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\user.ltx

I jedziesz.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Cromm Cruac w 13 Lut 2012, 16:05

ShinoV napisał(a):jak mam wlaczyc gre i zmienic setingi jak niepokazuje mi obrazu ...........


Czekaj bo ja nie rozumiem. W ogóle Ci się gra nie włącza? Nawet menu?

EDIT: dobra nieważne. Wywal user.ltx. Odpal grę (stworzy nowy user.ltx). Ustaw sobie settingi tak żeby Ci płynnie chodziła. Potem wyłącz grę, otwórz user.ltx i zamień tylko te wartości z CODE poniżej:
Kod: Zaznacz wszystko
r1_dlights on
r1_dlights_clip 75.
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 96.
r1_ssa_lod_b 64.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break 0.000000,1.000000,1.000000
r2_aa_kernel 0.3
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_gloss_factor 1.5
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.1
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.74
r2_ls_bloom_speed 89.
r2_ls_bloom_threshold 0.12
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 1.
r2_ls_ssm_kernel 0.5
r2_mblur 0.5
r2_parallax_h 0.5
r2_slight_fade 2.
r2_ssa_lod_a 16.
r2_ssa_lod_b 32.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias -0.00001
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias -0.00001
r2_sun_depth_near_scale 0.9999
r2_sun_details off
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.15
r2_sun_lumscale_amb 1.7
r2_sun_lumscale_hemi 0.65
r2_sun_near 25.
r2_sun_near_border 1.
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias 0.
r2_sun_tsm_proj 0.1
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 7.5
r2_tonemap_amount 0.5
r2_tonemap_lowlum 0.9
r2_tonemap_middlegray 2.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez ShinoV w 13 Lut 2012, 17:02

No i dziala tylko nieziemsko zamula :D nawet na 800x600 na niskich wymaganiach hheee
ShinoV
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Lut 2012, 09:25
Ostatnio był: 15 Mar 2012, 17:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 13 Lut 2012, 17:05

Powinno nieco Ci przyspieszyć jak usuniesz folder "shaders".
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez ShinoV w 13 Lut 2012, 17:12

ale zniszczy to caly zaj....y efekt :D
ShinoV
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Lut 2012, 09:25
Ostatnio był: 15 Mar 2012, 17:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Cromm Cruac w 13 Lut 2012, 17:43

No to se kup lepszy komputer. :facepalm:
Czego się spodziewałeś? Że wgrasz wypasionego moda, który podnosi jakość grafiki i będzie hulał tak samo jak wanilla?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 13 Lut 2012, 18:33

No niestety, AA to dość wymagający sprzętowo mod. Na Twoim miejscu zaczekałbym na lepszy komputer, bo gdy usuniesz shadery oraz textury, otrzymasz w sumie zwykłą vanillę.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez SzramaX w 13 Lut 2012, 18:53

Ja teraz z konieczności musiałem się przesiąść na jakiś czas na starego 8600GTS 256MB właśnie i fps waha się w granicach 10-20, więc niegrywalnie, także sam widzisz. :wink:

Naprawdę płynnie mi działała na 8800GT choć zdarzały się spadki poniżej 30. Vandr, jak zlikwidować te sunshafty, bo w sumie na tej szarej wersji shaderów to średnio wygląda?
Image
"Death solves all problems, no man, no problem"

Joseph Stalin
Awatar użytkownika
SzramaX
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 31 Lip 2009, 23:36
Ostatnio był: 23 Lut 2012, 16:29
Miejscowość: Prypeć - wschodnia dzielnica
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 13 Lut 2012, 19:15

Wyglądają średnio i zabierają sporo fpsów :) Wejdź do:

Kod: Zaznacz wszystko
gamedata/shaders


i otwórz plik w jakimś notatniku itd SkyGRAPHICS_options. Na początku masz spis poszczególnych efektów. Znajdź

Kod: Zaznacz wszystko
#define SUN_SHAFTS


i dodaj przed ów wpis dwa ukośniki. Ma to wyglądać w ten sposób:

Kod: Zaznacz wszystko
//#define SUN_SHAFTS
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez SzramaX w 13 Lut 2012, 19:50

Dzięki. :wink:

Pisałeś o tym gdzieś w tym temacie? Bo jeśli tak to możliwe, że nie zauważyłem, bo na pewno cały przeglądałem.
Image
"Death solves all problems, no man, no problem"

Joseph Stalin
Awatar użytkownika
SzramaX
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 31 Lip 2009, 23:36
Ostatnio był: 23 Lut 2012, 16:29
Miejscowość: Prypeć - wschodnia dzielnica
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 13 Lut 2012, 19:59

Nie jestem pewien czy w tym temacie, ale gdzieś na forum na pewno o tym pisałem.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości