KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 2271 ms
* phase cmem: 379335 K
* [win32]: free[1024328 K], reserved[87708 K], committed[985052 K]
* [ D3D ]: textures[138092 K]
* [x-ray]: crt heap[379335 K], process heap[267623 K], game lua[120856 K], render[2898 K]
* [x-ray]: economy: strings[18472 K], smem[9559 K]
* MEMORY USAGE: 383531 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 21106 objects are successfully saved
* Game Konrad_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users.windows\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\konrad_quicksave.sav'
! ERROR: SV: can't find children [21539] of parent [256547792]
! ERROR: SV: can't find children [26156] of parent [253990848]
! Can't find texture 'ui\radio_pda2'
! ERROR: SV: can't find children [28558] of parent [408980704]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 21168 objects are successfully saved
* Game Konrad_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users.windows\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\konrad_quicksave.sav'
! ERROR: SV: can't find children [28672] of parent [408980704]
! ERROR: SV: can't find children [28928] of parent [408980704]
! ERROR: SV: can't find children [29184] of parent [408980704]
! ERROR: SV: can't find children [29539] of parent [408980704]
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\defend_task_check.script:116: attempt to index global 'loc_squad' (a nil value)
stack trace:
nuclear_twister napisał(a):Przemytnik - postać gracza wie gdzie można schować różne fanty w związku z czym znajdowanie kasy czy wyposażenia jest bardziej dochodowe (ilość znajdowanej kasy i amunicji większa o 10%). Po zdobyciu 25000exp lvl5 tylko nie wiem czy fabularnie (nie wiemy czy po przejściu fabuły jest freeplay) dałoby radę do tylu dociągnąć. Zamiennie z:
Przepatrywacz - Postać potrafi rozpoznać tajne skrytki w związku z czym znaleziska w schowkach są o poziom lepsze (tyczy się to broni, kombinezonów i artefaktów znajdowanych w schowkach). Wada - przy mniejszej ilości ciał zdobywamy informacje o schowkach (10% mniej informacji).
Pedofil48 napisał(a):Pojętność (najlepiej na 1 lub 2 poziomie) - gracz zdobywa o 20% więcej XP.
smoq2 napisał(a):Dodamy też dwa nowe przejścia:
Dolina<>Magazyny
Jantar<>Magazyny
smoq2 napisał(a):@ Juraszka - Tak, nie wiemy tylko gdzie dać punkty przejścia w Dolinie do Magazynów i w Magazynach do Doliny, ale coś się wymyśli.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości