[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 06 Lut 2012, 00:44

No to właśnie edytowałem posta odnośnie tego, że mechanika znalazłem... A co z handlarzem? Jak mnie tam przewodnik zaprowadzi to zawsze są osobno na mapce po czym po chwili ikona handlarza znika...
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 06 Lut 2012, 01:14

Już mam znalazłem i na razie działa bez bugów.. Radio nadal nie ma tekstury. Czy istniała by możliwość zostawiania członków drużyny na innej mapie ( ja w kordonie oni na wysypisku) ??
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 06 Lut 2012, 18:34

Kod: Zaznacz wszystko
! attempt to use non-existent INFOPORTION [ui_talk_show]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 22365 objects are successfully saved
* Game loner_14_tfw_a.save-ffw7982.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\loner_14_tfw_a.save-ffw7982.sav'
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 21394 objects are successfully saved
* Game stalker_15_tfw_a.save-ffw7982.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\stalker_15_tfw_a.save-ffw7982.sav'
! Can't find texture 'ui\radio_pda2'
stack trace:

Wywala mi to zaraz po dołączeniu do oporu, chyba ma to związek z radiem, przed dołączeniem do nich nie miałem tego bugtrapa.
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 06 Lut 2012, 18:42

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:982: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 06 Lut 2012, 20:11

Victor gdzie masz ten błąd?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 06 Lut 2012, 20:28

I tu mam problem. Jestem bezfrakcyjny, siedze w bazie na wysypisku i cokolwiek nie zrobie po 3-5 sek. gry wywala mi ten sam błąd.
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 06 Lut 2012, 20:53

@ Victor - Wklej jeszcze kilka linijek wyżej z loga.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 06 Lut 2012, 21:07

Kod: Zaznacz wszystko

KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 133 ms
* phase cmem: 298063 K
* [win32]: free[903632 K], reserved[55152 K], committed[1138304 K]
* [ D3D ]: textures[379910 K]
* [x-ray]: crt heap[298063 K], process heap[7985 K], game lua[83658 K], render[153 K]
* [x-ray]: economy: strings[18311 K], smem[971 K]
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\monsters\cat\cat_idle_1.ogg
! [LUA][ERROR] gar_smart_terrain_3_5 setup_logic() - job == nil
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [1244 ms]
* MEMORY USAGE: 392090 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\ambient\special\depot_radio.ogg
! [LUA][ERROR] ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!!
! [LUA][ERROR] ENFORCED ABORT: Post everything below this line in your report!
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR] ERROR: NPC commander possible dead in PatrolManager[gar_smart_terrain_5_2_kamp_1_task]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:982: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

Nie wiem co zrobic bo poprzedni zapis jest z tej bazy sprzed 2,3 minut, i wywala ten sam błąd. Dzięki za pomoc. Miał jusz ktoś taki problem?
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 06 Lut 2012, 23:06

Smoq to co z tą kolizją? da radę zmniejszyć ją dla NPCtów?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 07 Lut 2012, 00:20

@ Juraszka - Jaka kolizja? O co chodzi? Nic nie robiłem z żadnymi kolizjami. Wszystko jest tak jak w wanilce.

@ Victor0 - Pierwszy raz widzę taki błąd. Wyślij mi save gdzie to się dzieje.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Anubis w 07 Lut 2012, 02:56

Witam w :wódka: szystkich.
Jestem świeżakiem ale śledze rozwój tego moda i uwarzam źe jest świetny :E
Gram w niego od dwóch dni i mnie wciągnął na maksa.
Narazie oprócz tych bugów które wyskakują a są niwelowane na bieżąco jest ok.
Dzisiaj grałem dobre 6 godzin i tylko 2 razy mnie wywaliło.
Awatar użytkownika
Anubis
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 07 Lut 2012, 02:30
Ostatnio był: 09 Kwi 2012, 17:07
Miejscowość: Ręczno
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 07 Lut 2012, 09:16

smoq2 napisał(a):@ Juraszka - Jaka kolizja? O co chodzi? Nic nie robiłem z żadnymi kolizjami. Wszystko jest tak jak w wanilce.


Chodzi mi o to, że wokół NPC jest duża przestrzeń w którą gracz nie może wejść, nie można się "przytulić" do NPC bo mają wokół siebie niewidzialną ścianę co często utrudnia walkę w ciasnych miejscach, a gdy ustawią się w szeregu to niemożliwe jest przejście przez taki mur!
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości