[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 04 Lut 2012, 18:13

Pod sztabem, z lewej. Chłopaki ciągną dalej na lewo jak wojsko odleci :P

:arrowd: Tak to ten. Wyłączyłem i włączyłem grę, wziąłem wszystko od razu i teraz nic się nie stało o.O
Może branie kasy bezpośrednio czasami nie bangla?

:arrowd: To możliwe. :)
Ostatnio edytowany przez Rieekan 04 Lut 2012, 18:48, edytowano w sumie 2 razy
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 04 Lut 2012, 18:17

Już się znalazł :E Czy to ten?

Image

Jeżeli tak to zabrałem z niego wszystko i nie było problemu (miał UPS z tłumikiem i coś tam jeszcze), kasa też zebrałem i nie było błędu :o

PS. Coś u Cb jest nie tak :P

:arrowu: Gra chciała Ci na złość zrobić :E

Edit: Podejmę się próby dodania na gry tych dwóch pancerzy naukowców, jeżeli mi się uda i Smoq pozwoli to udostępnie, dlaczego jego zgoda jest potrzebna? Dlatego, że może to mieć "drugie dno", więc dlatego specjalnie ich nie dodał.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 04 Lut 2012, 19:54

smoq2 przed chwilką miałem takiego buga:

Kod: Zaznacz wszystko
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 278794 K
* [win32]: free[3012504 K], reserved[109088 K], committed[1072648 K]
* [ D3D ]: textures[282524 K]
* [x-ray]: crt heap[278794 K], process heap[10047 K], game lua[103782 K], render[141 K]
* [x-ray]: economy: strings[18440 K], smem[971 K]
! Can't find texture 'wpn\wpn_pms'
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\monsters\cat\cat_idle_1.ogg
* MEMORY USAGE: 352073 K
* End of synchronization A[1] R[1]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\radio.script:680: attempt to index upvalue 'close_smarts' (a nil value)
 

stack trace:



Kliknąłem dwukrotnie na radyjko i wylot :) Siedzę aktualnie w zdobytej bazie Bandytów (odbiłem ją z rąk Wolności) w środku nocy (jakoś koło 4tej).


:

A tak btw ludziska czy do skrytki w windzie w bazie Bandytów jest jeszcze jakieś wejście prócz przez to okno za skrzynką?
Image
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 04 Lut 2012, 20:10

Wejscie jest pod betonową płyta ogrodzenia taka pochylona/przewrucona.Jeśli to tam gdzie myślę.
smoqu pozwolisz wstawić junexsowi do moda te kombinezony???
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 04 Lut 2012, 21:43

Kod: Zaznacz wszystko
! attempt to use non-existent INFOPORTION [bandit_pushed]
! ERROR: SV: can't find children [31549] of parent [1239539600]
! ERROR: SV: can't find children [31899] of parent [1239539600]
! ERROR: SV: can't find children [32000] of parent [1239539600]
! ERROR: SV: can't find children [32001] of parent [1239539600]
! Can't find texture 'ui\radio_pda2'
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\defend_task_check.script:116: attempt to index global 'loc_squad' (a nil value)
 

stack trace:


Takie buty.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 04 Lut 2012, 22:17

@ jalkavaki na poprzedniej stronie smoq2 umieścił hotfixa na ta dolegliwość :) Miałem to samo ale problem rozwiązany :)
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Lut 2012, 22:50

@ nuclear_twister - A tu masz na radio: http://www.fileserve.com/file/ssT6FPE/radio.script
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 04 Lut 2012, 22:52

Czy radio rozszerzone już funkcjonuje?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 05 Lut 2012, 00:31

Radio działa na razie tak jak do tej pory.
Dzięki smoq2 za te fixy - od razu pomogło :)

Kolejny raz tego buga miałem, tym razem biegnąc sobie beztrosko przez Centrum wioski w Kordonie:

Kod: Zaznacz wszystko
* 25759 objects are successfully saved
* Game Twister_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\twister_quicksave.sav'
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\tfwweapon_manager.script:212: C stack overflow
 

stack trace:




A smoq2 mam takie pytanie... (które to już z kolei? XD) Biorąc pod uwagę jaki zarąbisty jest świat w Zonie po zmroku (zwłaszcza gdy ciemno już jest i w grze, i na dworze, i w pokoju to się zesrać można jak mutant znienacka zza krzaka wyskoczy :)) to czy dałoby radę zrobić dwie rzeczy:
1. Dać jakąś mocniejszą poświatę oczom tych bydlaków. Już teraz wygląda to zaje*iście jak z daleka w ciemności widać tylko gały tych stworów wszystkich.
2. Z racji tego, że są to czasy raczej współczesne (ja wiem, Ukraina itp :P) to czy wszelkie latarki u NPC dałoby radę zrobić na wzór współczesnych latarek? Tzn. dalsze i mocniejsze światło ale o mniejszym promieniu. Teraz jak się przyjrzeć to świecą sobie ledwo pod nogi. No i graczowi tez ostatecznie by można zrobić o wiele mniejszy snop światła, ale za to mocniejszy.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 05 Lut 2012, 00:58

wiem że to może nie na temat TFW, ale robiłem testy (przypadkowo) na tym modzie...

Jak zdobyć kilka kilkanaście, kilkadziesiąt (??) FPSów?
Wyczyścić bebechy komputera :D dzisiaj usiadłem i rozkręciłem mojego laptopa, odkurzaczem ładnie wciągnąłem strasznie grubą warstwę kurzy, przeczyściłem radiator procesora, oraz odprowadzający, a także usunąłem plomby gwarancyjne (i tak się rok temu skończyła) (kto inteligentny wymyślił dawanie plomby na procesorze??)
Ale wynik jest taki że dla zabawy zrobiłem rozróbę w składzie, i tak jak przed czyszczeniem na minimalnych, gra zaczęła dostawać czkawki, tak teraz miałem piękną akcję bez przycinki - czułem się jakbym brał w CoD czy MoH, tak płynna gra i szybka akcja była :D

czyli teoria jest prawdą, że zakurzony sprzęt komputerowy szybciej się nagrzewa, a zawalony radiator wolniej odprowadza ciepło, o plombach blokujący przepływ powietrza już wgl nie mówię... no to czyścimy komputery przed kolejną wersją TFW :D (aaa... i czas wczytywania z 1 minuty spadł mi do 50 sekund)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Lut 2012, 01:10

Nowe radio jak najbardziej działa. Trzeba mieć tylko 2 bazy. Własną, plus jedną przejętą.

Nie mogę nic poradzić na C stacki. GSC wyłączyła funkcje śledzenia stacków, która jest standardowo w LUA. Debile... Jedyny sposób to wpaść na save gdzie stack overflow się powtarza i próbować go wtedy zwalczyć za pomocą prób i błędów.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez dagorladCS w 05 Lut 2012, 01:46

Mam dziwny błąd...Dostałem zadanie zabicia pijawki na bagnach.Podszedłem do niej i wypaliłem 3 razy z Cazzini.Zadanie wykonane, odbierz nagrodę. No fajnie, ale pijawka nie zdechła!

http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... 34mar.jpg/

Zrobiła się widzialna,ale żyła.Musiałem zabić ją drugi raz :)
Myślałem, że to takie przycięcie ze strony gry, ale wczytywałem 4 razy i 4 razy to samo.Wie ktoś co to mogło być?
Jak trzeba to dam save'a

[EDIT]

Jeszcze jedno, zaraz po tej pijawce zrobiłem save'a i jak chce go wczytać to mnie wywala z robaczkiem. Wystarczy że kliknę na sava i już "Lecę" :E . Powody?
dagorladCS
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Lis 2011, 17:52
Ostatnio był: 10 Cze 2012, 01:07
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości