[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 03 Lut 2012, 20:49

A u mnie jest odwrotnie :o
Mod odpalił i nie ma tego drugiego błędu co podałem wcześniej :E :E

@ Smoq: A dodałeś te pliki co mi podesłałeś? (pytam na wypadek jakby się zapomniało :wink: )


Muzyk90 napisał(a):Witam wszystkich. Mam takie lamerskie pytanie jak te patche do TFW wgrać ?? Cale gamedata tylko przeniesc i skopiowac czy z gamedata kazdy folder oddzielnie ? Dzieki za informacje


Najlepiej to wrzucaj kolejne patche bo tak to nie wiadomo czy coś nie zostało pominięte. Jaką masz teraz wersję?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 03 Lut 2012, 20:51

@muzyk90 wchodzisz do gamedata z patcha kopijujesz wszystkie foldery i wklejasz do gamedate w grze.
Wrzuce jeszcze w poniedziałek szkic ze stalkera,zobacze co powiecie.
----------
smoqu2 Istrukcja opisująca wszystkie opcje nawet zamiane broni np:
obrazek a na nim wszystko opisane.Po dwókrotnym naciśnięciu blebleble.
O to biega?
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 03 Lut 2012, 21:00

muzyk zależy czy chcesz mieć stabilną wersję czy wersję beta...
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Muzyk90 w 03 Lut 2012, 21:13

Chce miec wersje oczywiscie stabilna ale nigdy nie wgrywalem modow i nie mam pojecia ;/ Zrobilem tak:
Czyste CS
Patch 1.5.10
TFW 3.6.4
Patch 3.6.5
Fix do patcha 3.6.5
Patch 3.6.6

Tylko nie wiem czy dobrze po prostu wszystko z gamedata patchy skopiowalem do gamedata gry. Jesli tak ma byc to mnie to cieszy ze nie spiepszylem..:)
Muzyk90
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 27 Lip 2011, 19:24
Ostatnio był: 04 Lut 2012, 15:03
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 03 Lut 2012, 21:22

Jeśli nic nie spaprałeś jest git.

Ikonka chestera 13 jest naprawiona?
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 03 Lut 2012, 21:33

Tylko uważaj to jeszcze do końca wersja stabilna nie jest :) Wiec się nie zdziw jak wylecisz do pulpitu..
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Lut 2012, 21:37

Heh, naprawiłem to z loga od nuclear_twistera. Sam jeszcze znalazłem problem jak otwiera się radio i mamy kompana. Później upnę 3.6.7. Będzie w installce żeby nie było problemów.

I jak na razie to wystarczy instalować 3.6.4 + Patch 3.6.6. Nic po środku nie jest potrzebne.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 03 Lut 2012, 21:59

@ Smoq: Trzy pytania:

Pierwsze....
Czy jest możliwość żeby poprawić zachowanie jednostek co idą na daną pozycję? Chodzi o to, że gdy atakowałem główną bazę bandytów wraz z Kompanem (jestem samotnikiem) to żeby podczas "pójścia" na daną pozycję strzelali, bo wyszło tak, że pierw lecieli jak opętani, parę sekund stali i potem dopiero strzelali, więc mogłem ich "po drodze" zabić bez problemu.

...drugie...
Dostałem zadanie od oporu na zabicie oddziału (Wojsko), z racji, że byli daleko nie szukałem ich, w drodze do opuszczonej fabryki (gdzie jest handlarz) spotkałem ich, ale... gdy zacząłem do nich strzelać to celowali do mnie, ale nie strzelali wcale tylko szli dalej, więc nie było problemu i zadanie zaliczone.

...trzecie
Czy jest możliwość poprawy "pozycji" na pozycji o co mi dokładnie chodzi, wyjaśni poniższy screen:

Image

Może mało widać, ale bandyta jest "w ścianie".

PS. Jeżeli trzeba save to czegoś to ciężko bo chyba nie mam.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 03 Lut 2012, 22:29

Kurde teraz mi się bez problemu save wczytał... :|
Naprawdę tego nie ogarniam.

Smoq2 swego czasu była poruszana kwestia promieniowania na drogach utwardzanych zgadza się?
No to muszę się zgodzić, że zgodnie z prawami fizyki i chemii promieniowania na drogach utwardzonych nie powinno być, albo mogłoby być w małym stopniu. Czemu? Otóż jeżeli to promieniowanie w Zonie jest efektem uwolnienia substancji radioaktywnych z reaktora Czarnobylskiej elektrowni, to zarówno Uran jak i Pluton (które to wchodziły w skład paliwa atomowego) nie reagują z asfaltem ani cementem, co oznacza mniej więcej tyle, że na otwartych przestrzeniach nie ma bata aby takich cząsteczek nie zwiał normalny wiatr. Obserwując grę można zauważyć, że takowy występuje, co świadczy o niedoinformowaniu Panów z GSC w tej kwestii ;] O ile na terenach miejskich takie promieniowanie może się utrzymywać na dosyć znacznym poziomie ze względu na mniejszy wpływ wiatru, przeszkody etc. to właśnie na takich drogach jak w Kordonie już jest to niezbyt realne.
O tym że tak jest świadczą również wycieczki organizowane w okolice elektrowni. Z przewodnikiem można się w zaledwie masce poruszać po każdej drodze. Jedynie w Prypeci wejście do niektórych budynków jest zabronione. Tak samo jeśli chodzi o okoliczne lasy. Nie wejdziemy tam ze względu napromieniowanie (o zgrozo) o wiele wyższe niż to na terenie elektrowni (choć w samej elektrowni tez jest z tym różnie).

To tyle wymądrzania się :P I nie jest to apel aby to promieniowanie usunąć. Ten post ma tylko pokazać, że Panowie z GSC albo popełnili błąd, albo celowo wprowadzili takie utrudnienie (może wiązało się to z początkowym zamiarem wprowadzenia pojazdów?) :)
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 03 Lut 2012, 22:48

Junx napisał(a):@ Smoq - Moja sugestia: Jeżeli dodacie PDA-radio to będziemy mieli możliwość wydania rozkazów każdemu oddziałowi, no dobra, ale przecież jest ktoś inny dowódcą frakcji i raczej ON powinien wydawać rozkazy każdemu a nie jakiś dam nowy i nie znany :E

Dlatego jest opcja, że albo sam sterujesz albo zdajesz się na to nieudolne dowodzenie przez komputer. Dałem pomysł możliwości wyłączenia AI naszej frakcji, Smoq dał tę możliwość, i kto będzie chciał to skorzysta z niej, a jak ktoś chce służyć pod rozkazami głupców... mięso armatnie zawsze się przyda! :E

nuclear_twister napisał(a):<długa wypowiedź na temat promieniowania zawierająca bardzo obce mi pojęcia z chemii i fizyki>

Nie zostanie usunięte, ponieważ gracz biega głównie po drogach :D i byłoby wręczy rzadko spotykane co dla niektórych
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 03 Lut 2012, 23:12

Smoq: dwa problemy (małe :P )

Pierwszy....

Zła tekstura PDA-radia (może tylko u mnie)

Image
...Druga

Nie można dać kompanowi mózgu chimery, bo nie ma on kasy żeby kupić :P

Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Lut 2012, 23:47

No to doszło do tego, że muszę napisać nowe AI do walki dla zwykłych stalkerów. Będę bazował na tym co mam teraz dla kompanów (jeżeli ktoś jeszcze nie zauważył, że walczą trochę inaczej). Zobaczymy jak to wyjdzie. Będzie trochę inne dla oddziałów broniących punktu i dla oddziałów atakujących.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości