[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 02 Lut 2012, 17:28

Nabiera nam to kształtu:

* Robiłem tą listę z oddziałami i przewijany opis oddziału (+ obrazek dowódcy) cały, piękny dzień, więc nie przeboleje żadnych krytycznych uwag! Jest to tylko informacja jak będzie wyglądać nasze "radiopda", a nie zasięgnięcie po opinie, więc jeżeli się nie podoba, to mam to w dupie.

Image Image Image Image

Poniżej będzie przycisk:

"Włącz/Wyłącz AI"

* Wtedy napis "AI" obok oddziału zniknie. Oznaczało to będzie, że oddział nie będzie sam nigdzie łaził, chyba że:
- Będzie noc. Wtedy przycupnie na najbliższym punkcie kontrolnym do rana.
- Oddział gdzieś szedł kiedy zmieniliśmy ustawienie. Jeżeli nie zmienimy mu celu podróży, to oddział dotrze do punktu do którego zmierzał wcześniej, i tam będzie czekał na dalsze rozkazy od gracza.



Trochę niżej:

Wyświetlacz z przyciskami lewo-prawo.

* Można na nim wybrać jedną z posiadanych baz.


Jeszcze niżej:

Lista z punktami kontrolnymi po lewej i lista z obszarami Zony po prawej.

* Po kliknięciu na dany obszar pojawi się lista z jego punktami po lewej. Można wtedy wybrać docelowy punkt kontrolny.



Najniżej:

Dwa przyciski...

1. "Wyślij oddział z listy."

Oddział, który mamy wybrany na górnej liście zacznie iść do wybranego punktu z listy dolnej.

2. Wyślij oddział z bazy.

Wybrana baza ze środkowego wyświetlacza wyśle oddział na punkt wybrany z dolnej listy.

* Trzeba pamiętać, że będą oni szli dużo wolniej niż przy wezwaniu posiłków przy pomocy "R", więc nie polecam wysyłania oddziału sobie do pomocy.

** Żeby dostawać siano nadal trzeba przejmować punkty samemu.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx, nuclear_twister, ghostdead, Rieekan, Spadnięty.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 02 Lut 2012, 18:22

Jeśli komuś się nie podoba niech niegra w moda <<radiopad>> zaje*isty.No ale siano, można byłoby zwiekszyć kase za przejmowanie punktu. Mam taki mały pomysł może stalker dostawałby żołd co 7 dni na przykład: przejęcie 10 punktów 10 k rubli + artefakt. Albo za baze ulepszony vintar + 10K itp. Taki malutki pomysł :D
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 02 Lut 2012, 18:33

A ja mam inny pomysł na kasę: Co 500-1000 XP byśmy dostawali więcej kasy z trupów (o kilka %).
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 02 Lut 2012, 18:40

ghostdead napisał(a):Jeśli komuś się nie podoba niech niegra w moda <<radiopad>> zaje*isty.No ale siano, można byłoby zwiekszyć kase za przejmowanie punktu. Mam taki mały pomysł może stalker dostawałby żołd co 7 dni na przykład: przejęcie 10 punktów 10 k rubli + artefakt. Albo za baze ulepszony vintar + 10K itp. Taki malutki pomysł :D


W 7 dni to można zone całkowicie przejąc. Wątpie żeby smoq zwiększył kase za przejmowanie punktów skoro nie mamy się bogacić za szybko :D
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 02 Lut 2012, 18:52

Bug, ubij stalkera(samotnik, zadanie ze składu) a tu wszyscy samotnicy wrodzy. O co biega.
Junx może nie tylko kasa % ale też znajdywanie w schowkach na przykład 1500Xp 30 % szas znalezienia sevy lub vintara lub 5% szasy znalezienia egzo, a jeszcze 70 % znalezienia choć jednej apteczki naukowców.
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 02 Lut 2012, 18:57

No to może trochę wytłumaczenia...

Opcja do mikro-zarządzania oddziałami z poziomu PDA jest zaciągnięta z innego projektu. Do tej pory nie miałem zamiaru jej wprowadzać do TFW, ale chyba w tej postaci co jest teraz nie skreśli planów na przyszłość. Projekt który mam na myśli to inny mod na bazie TFW, który miał wyjść po tym jak już zakończymy pracę nad fabułą. Mod miał być w konwencji total freeplay, czyli podobnie jak mamy obecnie. Gracz wcielał się w samotnika, poszukiwanego za morderstwo, który dopiero co dostał się do Zony. Jednak różnica między TFW a tym przyszłym modem jest taka, że nie dołączamy do żadnej frakcji, a tworzymy własną. W odpowiednim momencie gracz dostał by możliwość pomocy 4 stalkerom w oczyszczeniu jednego z 3 terenów: Rostok, Podziemia Agropromu lub Laboratorium w Dolinie Mroku.
Cały ten teren miałby być przeznaczony na bazę frakcji gracza. I tutaj zaczyna się prawdziwa przygoda.
Kilka cech projektu:

- Nazwanie własnej frakcji
- Dostosowanie sprzętu każdego członka frakcji z osobna. (Możliwość zrobienia gotowych schematów)
- Formowanie oddziałów z listy wszystkich członków
- Po osiągnięciu pewnego poziomu frakcji, możliwość wysyłania rekruterów aby werbowali stalkerów automatycznie. Nowi rekruci są wtedy zupełnie zieloni, ale nie trzeba by szukać ich samemu.
- Konieczność robienia zamówień na sprzęt - bronie/pancerze/amunicję/apteczki/jedzenie/itp
- Rozszerzona dyplomacja z frakcjami
- Możliwość umacniania bazy
- Czasami nasza baza będzie atakowana. Czy to przez inną frakcję czy mutanty, będziemy mieli kilkuetapową misję jej obrony.
- Nie dostawalibyśmy wypłaty za wykonywanie zadań, tylko nasza frakcja generowałaby zyski. Podpisujemy kontrakty na dostawy artefaktów z kontaktami z poza Zony, załatwiamy eskortę wyprawom naukowym, sprzedajemy informację wojskowym, szantażujemy rząd Ukrainy posiadanymi dokumentami, które znaleźliśmy na jednym z wypadów do Zony, czy choćby otwieramy sklep z bronią w naszej bazie (każdej przejętej bazie) i sprzedajemy sprzęt samotnikom. Wszystko to generowało by zyski.
- Zmiana FPS na FPS/RTS. Samemu jesteśmy zupełnie bezużyteczni. Spotkanie z nawet pojedynczym stalkerem może oznaczać śmierć. Co za tym idzie, możemy wywalić całą kasę na nawet najlepszy sprzęt dla siebie po 30 min grania, ale nic nam to nie da, liczy się tylko cała frakcja.
- Do wszystkiego służyłby laptop w bazie.

No to tak ogólnie co kiedyś zaplanowałem. :)
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 02 Lut 2012, 19:03

@ ghostdead: Miałem na samym początku :E

Junx napisał(a):@ nuclear_twister: Ja tam na brak apteteczek i reszty nie narzekam, dwa schowki i jestem ustawiony na dłuugo :E

Image Image


:arrowu: Ooo to mi się podoba :E
:arrowd: Szczęście i tyle :wink:
Ostatnio edytowany przez Junx, 02 Lut 2012, 19:07, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 02 Lut 2012, 19:05

Jeszcze jedno, z jakimi modami jest kompatybilne TFW.Ja mam pecha najwięcej znalazłem Vintoreza bez lunety i ammo do niego, zazdroszcze ci.
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jaro16 w 02 Lut 2012, 19:09

Najlepiej jest grać na czystej grze. Inaczej nikt nie zagwarantuje ci poprawnego dzialania :wink:
Awatar użytkownika
jaro16
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 28 Lut 2011, 17:28
Ostatnio był: 19 Lis 2023, 14:16
Miejscowość: Ciechanów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 12

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 02 Lut 2012, 19:11

jaro16 napisał(a):Najlepiej jest grać na czystej grze. Inaczej nikt nie zagwarantuje ci poprawnego dzialania :wink:

Ale są jakieś kompatybilne, ja miałem na przykład zestaw tekstur.Podajcie jakieś.
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 02 Lut 2012, 19:26

@smoq2 - to brzmi rewelacyjnie, ale o ile potrafię sobie wyobrazić ile czasu i pracy byłoby potrzebne do stworzenia takiego sprawnie działającego mechanizmu, to wolę na razie czekać na fabułę TFW. :)

A w sumie ten patent z tworzeniem schematu uzbrojenia oddziału ingame to nawet by pasował do TFW. Można by na przykład po zdobyciu pierwszej wrogiej bazy, iść do dowódcy i wybrać jakąś opcję dialogową, że mamy spostrzeżenia z pola walki i chcemy zgłosić sugestie dotyczące uzbrojenia frakcji. I wtedy by się jakieś menu włączało, albo cuś. A asortyment handlarza i mechanika zmieniałby się automatycznie.
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 02 Lut 2012, 19:28

Błąd wyczaiłem :E Gdy od emisji samotnicy giną, nadają komunikat że ktoś ich zastrzelił. Trochę to dziwne, ale chyba da się poprawić.
Image

PS: To co sprzedaje frakcyjny handlarz, to powinien umieć ulepszyć frakcyjny mechanik, prawda? No więc furgon, mechanik oporu, nie potrafi ulepszyć TOZ34 mimo iż go sprzedają.
:

WHAT THE FUCK ?!
Image
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości