[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 02 Lut 2012, 01:04

@ Smoq: Niestety błąd się powtarza, ale dzieje się dokładnie w momencie, gdy helikopter nas zobaczy wcześniej się nie pojawia ten błąd. Może jakaś wskazówka to będzie :wink:
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 02 Lut 2012, 01:59

nuclear_twister napisał(a):Haha ale ciekawy błąd :P Nie próbujcie odkładać do plecaka ikony przekładania broni między slotami bo skończy się to tym :D Dokładnie rzecz ujmując stało się tak gdy chciałem wziąć to z powrotem.

Kod: Zaznacz wszystko
*** RESET [416 ms]
* MEMORY USAGE: 448238 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! ERROR: SV: can't find children [21755] of parent [1297261456]
! ERROR: SV: can't find children [22556] of parent [1297261456]
! ERROR on rejecting: entity not found. parent_id = [65535], entity_id = [29442], frame = [1833172]
! ERROR on ownership: entity not found. parent_id = [0], entity_id = [29442], frame = [1833172]
stack trace:

0023:03D3CD48 xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:03D392F6 xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:03D7105A xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:03D6FFCF xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:03D539E2 xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:03D716C1 xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:03D3957C xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:004112A7 xrEngine.exe, CPS_Instance::operator=()
 
[error][       8]    : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia.




Taka bardziej ciekawostka i przestroga, niż bug wymagający szybkiego poprawienia.


szybciej to zczaiłem :P
ten przedmiot odnowił się w Twoim ekwipunku, prawdopodobniee jest funkcja określające że ten item w naszym plecaku jest w ilości 1, jeśli jest 0 to otrzymujemy go... smok Tylko nie przewidział że uda się zrobić aby mieć ich 2 lub więcej, pewnie się nie stakują co powoduje buga lub wywala się funkcja sprawdzająca ile jest tych przedmiotów.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 02 Lut 2012, 03:28

Smoq pewno ta skrypt od "nie wyrzucania" tej ikony poza nasz plecka i będzie dobrze, takie coś jest w CoP z kluczowymi przedmiotami, może smoq coś takiego zrobi.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 02 Lut 2012, 08:40

ta -> da
jedno słówko, a zmienia całe zdanie - wygląda jak bez sensu, no ale o tej godzinie to można zrozumieć, szczególnie że ja też o tej jeszcze nie spałem, a teraz to czytam i nie do końca rozumiem je :D

Smoq'u jak dalekie są wasze prace? Pracujecie nad radiem?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 02 Lut 2012, 08:54

Najpierw niech poprawi bugi w grze :) Bo ostatnimi czasy pojawiło się dużo nowości ale nie wszystkie jak widać działają :) I jeszcze jak by dodał FN 2000... się rozmarzyłem ale do rzeczy mam problem z oddziałami sojuszniczymi stajają niedaleko pozycji i gadają do mnie przez radio czy mogą przyjść i ją zając..
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 02 Lut 2012, 09:40

@ Junx - Już dawno to naprawiłem. Wcale nie helikopter był winny, tylko jakimś cudem mutant przedarł się na środek bazy bandytów i skrypt oceniający punkt do którego ma uciekać zwariował, bo wszystkie wyjścia zostały zaraz obstawione jak tylko coś się zaczęło źle w bazie dziać, w związku z czym, chciał przypisać jej miejsce, na którym już już jest. A XRay nie lubi jak jeden NPC przypisany jest do dwóch różnych punktów, albo dwa razy do tego samego. Niestety, ale rzadko kiedy błąd jest związany z tym co widzi gracz. Zazwyczaj są to problemy z alife gdzieś na drugim końcu Zony.

@ Juraszka - Nad radiem pracujemy ciężko, ale już połowa interfejsu jest zrobiona. Zaraz pyknę screeny.

[EDIT]

Menu główne:

Image

Ogólne:

- Obszar ataku

Image

- Kompan

Image

Zarządzanie:

Image

* Miało być tu coś jeszcze?

No i jeszcze nie gotowe oddziały:

Image
Ostatnio edytowany przez smoq2 02 Lut 2012, 10:02, edytowano w sumie 2 razy
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 02 Lut 2012, 09:58

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 742
[error]Description   : pure virtual function call
 

stack trace:


Kolejny bug...
Ostatnio edytowany przez igla2008, 02 Lut 2012, 10:51, edytowano w sumie 1 raz
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 02 Lut 2012, 10:39

Teraz to to bardziej jest PDA niż radio :D nie lepiej zmienić ikonę na PDA i wszędzie nazwę z radio na PDA? :E

Sam miodek, Smoq'u, no i może jeszcze trochę mleka do tego :E
Chyba zawarłeś w nim wszystko co miało być - a może opcja czy frakcja jest nastawiona przyjacielsko do samotników TAK=(są sankcje za zabicie ale można u samotników osiągnąć reputacje na zielono (czyli jeszcze większe zniżki), lub NIE=(brak sankcji, ale reputacja u samotników nie może osiągnąć zielonego pola)
Chodzi o to, że chciałbym pograć np. Czystym Niebem ale nie mogę bo zaraz dają sankcje za zabicie jakiegoś głupola co wszedł mi pod lufę jak strzelałem...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 02 Lut 2012, 10:40

U mnie wszystko nie tak zaistalowałem wszystko od podstaw gre patch moda+pach+fix a wszystko niby normalnie tylko pisze Lite i w plikach gry nie da się tego zmienić :mad: i tak zmnowu coraz dziwniej z tym modem na moim kompie.
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 02 Lut 2012, 10:46

Folder scripts, plik TFW settings otwierasz notatnikiem i zmieniasz TFW_lite = true na TFW_lite = false. Jak nie działa to coś robisz źle :E
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ShogunShinto w 02 Lut 2012, 11:49

jestem w bazie kordonu. nibyolbrzym wszystkich powybijał i ostał się jeden w egzo. pytam go co może mi powiedzieć o tym miejscu i voila

Kod: Zaznacz wszystko
Error Reason:
----------------------------------------
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)

User Message:
----------------------------------------
Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\PhraseDialog.cpp
Line          : 146
Description   : No available phrase to say, dialog[tfw_about_level]
ShogunShinto
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 08 Cze 2010, 10:49
Ostatnio był: 16 Paź 2012, 12:47
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 02 Lut 2012, 14:39

A nie możesz wczytać wcześniejszego seva i zabić tego nibyolbrzyma ?? Ja od czasu do czasu mam jakieś bugi wczytuje save i po problemie..
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość