[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 28 Sty 2012, 18:52

Mitchel napisał(a):Witam, kolejny bug, teraz to chyba nie problem z ramem.Wyskoczyło mi to jak wgrałem spolszczenie i zwerbowałem jednego gostka.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:770: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)


Coś jest nie tak ze skryptem xr_logic.script lub losowy bug, powtarza się on dalej?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Mitchel w 28 Sty 2012, 18:57

Junx napisał(a):
Mitchel napisał(a):Witam, kolejny bug, teraz to chyba nie problem z ramem.Wyskoczyło mi to jak wgrałem spolszczenie i zwerbowałem jednego gostka.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:770: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)


Coś jest nie tak ze skryptem xr_logic.script lub losowy bug, powtarza się on dalej?


Tak 3 raz mi się to zdarza. :facepalm:
Под угрозой. Излучения
Image

Mitchel
Wygnany z Zony

Posty: 63
Dołączenie: 13 Mar 2010, 12:03
Ostatnio był: 09 Lut 2013, 15:19
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 28 Sty 2012, 19:01

Może jest błąd po dodaniu spolszczenia, jeżeli masz jak to zamień ten plik na oryginalny z moda i zobaczy czy dalej błąd będzie się powtarzał.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Mitchel.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 28 Sty 2012, 19:09

Mody podmieniające tekstury działają, mam takie pytanie, czy Wam też po znalezieniu schowka zostaje znacznik na mapie? Bo u mnie i zostaje przy schowkach których lokalizację już znałem od kogoś i pojawia się znacznik przy odkrytych "od tak" problem nie jest poważny i nie ma żadnego wpływu na rozgrywkę ale zastanawiam się czy to normalne :E
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez Mitchel w 28 Sty 2012, 19:10

Nie zamieniałem wersji polskiej na oryginalną lecz rozpocząłem nową grę i już bez tego problemu może błąd polegał na tym że po wgraniu spolszczenia trzeba od nowa odpalić grę(przynajmniej u mnie).Ale angielska wersja owego moda jest bardziej taka fascynująca niż polska.Dziękuje za pomoc i pozdrawiam. :wódka:
Под угрозой. Излучения
Image

Mitchel
Wygnany z Zony

Posty: 63
Dołączenie: 13 Mar 2010, 12:03
Ostatnio był: 09 Lut 2013, 15:19
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Mitchel w 28 Sty 2012, 19:11

Ashenmoor666 napisał(a):Mody podmieniające tekstury działają, mam takie pytanie, czy Wam też po znalezieniu schowka zostaje znacznik na mapie? Bo u mnie i zostaje przy schowkach których lokalizację już znałem od kogoś i pojawia się znacznik przy odkrytych "od tak" problem nie jest poważny i nie ma żadnego wpływu na rozgrywkę ale zastanawiam się czy to normalne :E


Jeżeli sam odkryjesz położenie schowka to będzie mały zielony znacznik.Natomiast jeśli ktoś poda ci jego położenie(nagroda za misje) to wtedy masz duży znacznik.
Под угрозой. Излучения
Image

Mitchel
Wygnany z Zony

Posty: 63
Dołączenie: 13 Mar 2010, 12:03
Ostatnio był: 09 Lut 2013, 15:19
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Czipi w 28 Sty 2012, 19:29

@Junx amiunicję już robiłem, możesz dorobić spolszczenie jak chcesz.
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 357
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 28 Paź 2024, 09:50
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 28 Sty 2012, 21:42

@ Czipi: Niestety trzeba edytować wszystkie bronie, dlatego że nawet po obniżce z np: 0.62 na 0.59 (w przypadku karabinu), ale gdy zobaczyłem do Pm (Kamarow) i zobaczyłem 0.64 to aż ręce opadły :-/ Z tego wynika że 9x18 może mocniej "walnąć" niż 5.45x39, według mnie głupota trochę ze strony autora, ale trudno, zmieniać wszystkie czy zostawić jak jest?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez tefinho88 w 28 Sty 2012, 22:06

nie wiem co wam nie pasuje w configu broni. Wg mnie jest idealny. Zeby zabic powiedzmy bandyte/stalkera, potrzeba 2-3 strzalow w klate z AK / Obka / LR , 1-2 z Vintoreza / Grozy itp. i w zasadzie 1 z SVD / M24 GreenDragon
w przypadku mocniejszego monolitowca badz czlonka powinnosci/wolnosci beda to juz 3-4 strzaly w klate ze standardowej broni, snipery radza sobie praktycznie w 1 strzale (kaliber przeciez robi swoje, zwlaszcza SVD)
na egzo juz ze snipery trzeba 2-3 strzalow w klate.
Praktycznie zawsze strzal w glowe konczy sie smiercia.
Jest to jakis krok ku realnosci. Nie trzeba juz marnowac na zwyklego bandyte w kurtce 6 kul z AK, a na Egzo wypluc 2 magazynki. I tutaj takze nie ma mijesca na sytuacje ze podejdziemy sobie do grupki 4 przeciwnikow i z 5 metrow rozpoczniemy egzekucje. Dostajemy 2-3 strzaly i padamy. Ja zwiekszylem w zasadzie jeszcze u siebie przyjmowane obrazenia w pliku actor. W zasadzie ulepszony pancerz powinnosci da nam 2-3 kule wiecej do przyjecia niz poczatkowa kurtka. Sa gusta i gusta ;) Dla mnie taki balans jest idealny. Trzeba kombinowac jak przetrwac, a ile radochy daja akcje ze SVD z 400m. Polecam w tym miejscu zmiane parametru switch_distance na min 500 w pliku alife.lxt. Gra nabiera smaczku, kiedy cala akcja dzieje sie na calym obszarze zony a nie w tylko w bliskiej odleglosci.

I ponawiam takze moje pytanie : Jak zwiekszyc respawn mutantow typu pijawki i snorki na calej mapie, oraz patrole monolitu?
tefinho88
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 23 Cze 2009, 10:18
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 21:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 28 Sty 2012, 22:12

I ponawiam takze moje pytanie : Jak zwiekszyc respawn mutantow typu pijawki i snorki na calej mapie, oraz patrole monolitu?
Jak dla mnie trzeba edytować all.spawn, ale mylić się mogę :P
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez Czipi w 28 Sty 2012, 22:30

@Junx faktycznie to spora niepoprawność, choć pistolety powinny się charakteryzować dobrą siłą rażenia... choć z drugiej strony ich największą zaletą jest mała waga, a w tym modzie to istotne... Dobra Weteranie zaszalej sobie, zrób mi takie bronie jakie uważasz za najprawdziwsze, tylko kilka spraw co do tego:
Masz tam 3 główne foldery:
1) "1_common" - standardowe ustawienia broni,
2)"2a_sniper" - ustawienia broni dla klasy snajpera z tego co pamiętam kołysanie broni jest zmniejszone, a pistolety i snajperki wolniej się zużywają
3)"2c_assault" - karabiny szturmowe, ciężka broń i strzelby mają mniejszy odrzut i wolniej się zużywają
Wspominam o tym, żebyś nie stwierdził, że pliki się różnią i to jakiś błąd. Tylko ogólnie średnich obrażeń nie zmniejszaj zanadto, żeby trzymały wysoki poziom ( a pistolety możesz zjechać niżej, skoro uważasz, że powinny mieć gorsze osiągi od karabinu ).

PS: Właściwie to się z tym zgadzam, jeszcze raz dzięki za pomoc i konsultacje. :)
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 357
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 28 Paź 2024, 09:50
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 28 Sty 2012, 22:42

Na razie robię "ogólne" ustawienia broni, do wybranej "klasy" to może zrobię, ale się zobaczy jeszcze :wink:

@ Czipi:
@Junx faktycznie to spora niepoprawność, choć pistolety powinny się charakteryzować dobrą siłą rażenia...

Jakby pistolecik mógł zrobić większe obrażenia niż karabin w realu to nikt by nie chodził z karabinami tylko z pistoletami :E Troszkę logiki trzeba zachować :wink:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości