[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 27 Sty 2012, 22:59

@ jalkavaki - Nie rozumiem... Wyjaśni co dokładnie masz na myśli.

--------------------------

TFW 3.6 Beta:

Mirror1 - http://www.wupload.com/file/2653780192/ ... .6beta.rar

Mirror2 - http://www.fileserve.com/file/eGhhrnt/T ... .6beta.rar

Mirror3 - http://uploading.com/files/em8a68e2/The ... 6beta.rar/

Jak wszystko będzie działać to trafi na pierwszą stronę.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive The Witcher, Lucjusz, kubekpop, Junx, Fender, bloodrise.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 27 Sty 2012, 23:54

Chodzi o zaznaczanie na swoim PDA jakiś miejsc wartych zanotowania. Np. dostajemy cynk od jakiegoś stalkera, że w takiej i takiej anomalii znajduje się artefakt. Więc otwieramy PDA -> zakładka mapa, w odpowiednim miejscu zaznaczamy sobie (np, klik PPM), wpisujemy "artefakt" i taki punkt sobie widnieje w naszym PDA aż go nie usuniemy. Innym razem włazimy w obszar silnego promieniowania. To znów PDA -> mapa, klik i adnotacja "promieniowanie aż mózg się zmaży". Ktoś gdzieś coś sprzedaje, takoż samo. Wiele, wiele innych możliwości.
EDIT: Coś jak teraz na tablecie czy smartfonie paluchem zaznaczamy na mapie jakąś fajną knajpkę i opsujemy że tam smacznie i tanio. Coś w ten deseń.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Sty 2012, 00:16

Niestety, problem jest taki, że w żaden sposób nie można "dopisywać" kodu do PDA. Nie da się w żaden sposób "zczytać" w którym miejscu na mapie znajduje się kursor ani czy gracz naciska przycisk czy nie. Jedynym sposobem jaki mi przychodzi do głowy, mogło by być dodatkowe menu aktywowane tak jak radio, gdzie gracz wybierał by punkt z listy. Myślisz, że gdyby coś takiego było możliwe, to nie zrobiłbym sterowania oddziałami frakcji na zasadzie "point & click"? :)

HUD czy PDA jest absolutnie niedostępny do edycji za pomocą skryptów. Wszystko co ja dodałem wiąże się z różnorakimi "obejściami" i "imitacjami".
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 28 Sty 2012, 00:28

Szkoda, bo wiele by to pomagało i klimatu dawało :(
Wrócę znów do tematu policzalnych śrubek :E Otóż w modzie do Solyanki jest taki patent zastosowany. Wcześniej już zaproponowałem wyciągnięcie z tamtej gamedaty plików, które za to odpowiadają, a Ty/Wy czy moglibyście przyjrzeć się?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 28 Sty 2012, 00:29

Wszystko ładnie działa, jak na razie jeden błąd, w logu tylko "stack trace:" i nic więcej. I zawsze mi brakowało czegoś, a mianowicie poinformowania bazy o naszych planach, żebyśmy mogli poprosić o oddział do Bazy Agropromu jeszcze przed atakiem, bo tak to trzeba tam dojść, i wezwać, a tak, to by razem się zeszły oba oddziały.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 28 Sty 2012, 00:54

I jeszcze jedna sprawa: porobić przejścia między Bagna<->Agroprom i Kordon<->Dolina Mroku da się?
EDIT: Znalazłem błąd. Gdy samotnicy dają mokrą robotę na jakiegoś stalkera to zadanie zamienia się na "broń swoich rzeczy". A powinno być "zabij stalkera". Gdy ubijemy cel to owszem zalicza nam zadanie, ale dostajemy tylko 100EX. Bez kasy i wzrostu sympatii u samotników. Zdarzyło się dwa razy: u Alika i u samotnika w Agropromie, więc problem nie jest jednostkowy i prtzypadkowy (bug czy tym podobne).
Jakby co mam save z tej drugiej sytuacji.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 28 Sty 2012, 01:45

tak tak tak!
przejścia jak najbardziej! Dlaczego?
obecnie gra wygląda tak, że na początku wojna trwa między oporem a czystym niebem, najemnikami a powinnością, oraz wolnością i bandytami - z czego ci ostatni walczą głównie na wysypisku, natomiast reszta w obrębie swoich terenów... czyli powinność może zniszczyć CN dopiero jak wyeliminuje opór, bo inaczej AI nie zrobi - a z dodatkowymi przejściami to moglibyśmy mieć zwiększony czynnik losowości walk!
Też podróż nie byłaby już taka męcząca z np Jantaru na Bagna.

Smoq'u - ostatnio dokonałem eksploracji świata i mam kilka pytań:
co to są za miejsca jak do których podchodzę to pojawia się komunikat że nie mogę odnaleźć dalszej drogi? Takie miejsca to kompleks w Jantarze, dziura w Agropromie (obok obozowiska), oraz zejście do podziemi w Agropromie (to ostatnie to wiem co to :D wyjście z podziemnej kryjówki Stierloka).

Tą dziurę można wykorzystać jako przejście między bagnami a Agropromem!
Dolinę Mroku i Kordon można połączyć poprzez oryginalną drogę jaka do tego celu jest (ta droga która powinna prowadzić przez lokację z mostem - ale została wycięta)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Ilja w 28 Sty 2012, 02:04

@ Juraszka - Kompleks w jantarze - nieaktywne przejście do czerwonego lasu; dziura w agropromie - zejście do niższego poziomu podziemi (zalane); trzecie jest po prostu nieaktywne i było już wytłumaczone dlaczego. Przejście między agro a bagnami jest domyślnie na południe od tej ''dziury'' za strefą anomalii z ''karuzelami''
IT'S OVER
Awatar użytkownika
Ilja
Survarium.pl

Posty: 159
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 00:52
Ostatnio był: 16 Lis 2014, 21:25
Miejscowość: Deska zabita dziurami
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 25

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 28 Sty 2012, 02:34

@ Smoq: Byłbyś zainteresowany "powiększeniem" miejsca w slocie na pistolet? Chodzi mi o edycję i zwiększenie ilości kratek w slocie na pistolet, to by chyba trochę ułatwiło wybór broni. Zamiast brać pistolet i karabin, to by się brało dwa karabiny ze sobą. Zainteresowany?

PS. Fakt zajęło by to trochę czasu, ale efekt moim zdaniem warty zachodu :wink:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: Wczoraj, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 28 Sty 2012, 02:55

o tym slocie było już mówione... Bronie nie mogą jednocześnie należeć do obu slotów, ew. można zmienić "typ" broni z slotu głównego (karabin/strzelba/wyrzutnia) na slot dodatkowy (pistoletu), i można to zastosować dla broni obciętego vintara. ale to oznacza modyfikacje tierów i wgl full pracy...


Smoq pytanie, znowu o to samo na ale cóż... co planujesz zrobić z czerwonym lasem i limańskiem, a dalej z elektrownią...?


Dzięki Smoq'u :)
z 2 minut 20 sekund, mam teraz niecałe 50 sekund wczytywania mapy :) (nowej, czyli wczytywanie mapy na któej już byłem bewnie wyniesie około 30-40 :E )
a także dziękuję za znaczny wzrost FPSów :) teraz to na średnich mogę grać bez większych zacinek (przypomnę że na 3.4 na minimalnych cięło się jak chol...ipka :D

PS. Oczywiście fundusze na browary już są zbierane :)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Sty 2012, 07:57

Tak, już wiem co jest z tymi zadaniami. Dzisiaj dam patcha, bo to w miarę prosta rzecz. Na razie się go nie podejmujcie.

[EDIT]

No to tu jest patch 3.6.1 - http://www.wupload.com/file/2653904602/ ... patch1.rar

Naprawia ten błąd z zadaniem. Niestety działa na zadania zabójstwa, które dopiero dostaniemy, więc jeżeli mamy jakieś aktywne i zamiast "Zabij stalkera" jest "Broń swoich rzeczy", to trzeba je albo anulować u tego kto je nam dał, albo wykonać. Następne zadania zabójstwa będą powinny już być ok.

Cieszę się, że nowa wersja jest stabilna i chodzi lepiej na słabszym sprzęcie. Włożyłem dużo pracy w optymalizację i widzę, że jak na razie się opłacało.

Na pierwszą stronę wrzucę TFW w wersji 3.6.1. (Już z patchem.)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez bloodrise w 28 Sty 2012, 08:59

nie wiem czym to jest spowodowane ale natężenie chimer/burerów jest naprawde przytłaczające :D. przynajmniej po jednym na każdej mapie :)
bloodrise
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 07 Kwi 2011, 16:08
Ostatnio był: 20 Sty 2018, 16:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości