[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 26 Sty 2012, 16:51

Prawdziwe nazwy broni są niezgodne z ACTA bo są znakami towarowymi ich producentów :)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Wczoraj, 23:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Sty 2012, 16:55

Dlatego, żeby wiernie odwzorowywać świat stalkera, a nie nasz świat. Czy w prawdziwym świecie też jest Zona z anomaliami i mózgozwęglaczem? A może ta w grze nie wygląda zbyt realnie?
Po raz kolejny piszę, że nie próbujemy zwiększyć realizmu w grze. Nie zmienimy dźwięków broni, czy skórki do AK74, bo brzmią lub wyglądają nie tak jak naprawdę. Cholera, większość z nich wywala łuski na lewą stronę prosto graczowi w nos! Mamy to gdzieś, że nie podoba to się ludziom co biegają z plastikową pepeszą po lesie z kamieniami w plecaku. Nikt z nas nie jest ekspertem od broni i nie robimy moda dla ekspertów od broni. Strzela? Jak strzela to jest dobrze! Tyle nam wystarczy... :) Pozdrawiam wszystkich fanów militarii oraz innych narzędzi co tylko sieją chaos i zniszczenie.

[Edit]

A tak jak Cromm pisze - Nie chcemy łamać prawa. :E
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 26 Sty 2012, 18:26

No ok dzięki za wyjaśnienie a i zauważyłem pewien bug albo problem drobny z AI mojego wojaka z oddziału. Gdy przechodzę obok agropromu (budynku B instytutu,bazy stalkerów neutralnych z podstawy CS) to mój wojak niemal natychmiast oddziela się ode mnie i idzie samemu wybijać żołnierzy tam stacjonujących jest to dość wkurzające... :-/


Przy okazji wyskoczył przed chwila:

Kod: Zaznacz wszystko
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [agr_smart_terrain_1_3_to_agr_smart_terrain_2_3_patrol_1_walk] is inaccessible for object [sim_default_loner_022731]
 



Co to za bug?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 26 Sty 2012, 19:07

Jeśli chodzi ci o kompana, to jeśli masz go w trybie walki " ofensywny " to tak jest ze się rzuca na wszystko co zobaczy.
Na modowaniu i bug trapach sie gówno znam ale z tego co pisze to chyba jakiś obszar dla danego samotnika jest niedostępny :E Też tak kiedyś miałem jak chciałem przywołać ludzi z oporu do ukrytego obozowiska na bagnie. Wczytaj grę lub po prostu trochę wcześniejszy zapis i powinno być git.
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 26 Sty 2012, 19:17

Dzięki bug wyskakuje losowo jak chce wezwać oddział to właśnie go wywala. Ok zmienię mu ten tryb.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez duty w 26 Sty 2012, 19:56

Również dziękuje za odpowiedz , wyjaśnia ona również dla czego w S.T.A.L.K.E.R. 2 broń nie będzie idealnie odwzorowana a nazwy broni już od SCC były inne, jak nie ma kasy nie można oczekiwać zbyt wiele. p#@%*@ ACTA jeszcze bardziej wszystko skomplikuje.

Za ten post duty otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Juraszka.
Awatar użytkownika
duty
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 27 Lut 2011, 22:29
Ostatnio był: 15 Cze 2015, 18:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 27

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 26 Sty 2012, 19:59

A co ma ACTA do TFW?
PS. Teraz to otwieram lodówkę a tam ACTA. :facepalm:
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez duty w 26 Sty 2012, 20:10

A co ma TFW do ACTA ?
PS. Ja też :facepalm:
o rany ACTA ACTA ACTA ACTA ACTA ACTA ACTA ACTA ACTA ACTA
Posty nabijasz, ja ładnie podziękowałem za odpowiedz i wyraziłem swoje zdanie :E
Awatar użytkownika
duty
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 27 Lut 2011, 22:29
Ostatnio był: 15 Cze 2015, 18:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 27

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 26 Sty 2012, 20:55

Wysypisko, strzał z HPSS-1 w "obraz" psychopsa:
Kod: Zaznacz wszystko
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 742
[error]Description   : illegal instruction
 

stack trace:

Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 26 Sty 2012, 21:01

ACTA actą ale ja mam pytanie do TFW. Ilu można mieć maksymalnie żołnierzy w oddziale oraz czy oni też śpią?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 26 Sty 2012, 21:06

@jalkavaki illegal instruction Strzelanie do psów zostało zablokowane przez ACTA i jest nielegalne. :E
@igla2008 Kompanów we frakcji można mieć trzech, a jako samotnik dwóch. I chyba nie śpią, a na pewno nie mają takiej potrzeby.

[EDIT]
O cholera, rzeczywyście jalkavaki. Sorry, Juraszka...
Ostatnio edytowany przez kubekpop 26 Sty 2012, 22:58, edytowano w sumie 3 razy
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 26 Sty 2012, 21:44

kubekpop napisał(a):@Juraszka illegal instruction Strzelanie do psów zostało zablokowane przez ACTA i jest nielegalne. :E


Gdzie Ty widzisz żebym się wypowiadał na temat strzelania do psów?

igla2008 napisał(a):ACTA actą ale ja mam pytanie do TFW. Ilu można mieć maksymalnie żołnierzy w oddziale oraz czy oni też śpią?


Będąc w frakcji można mieć do 3 (frakcyjny, mrówka oraz z perka Dowódca, lub dla bandytów 2 frakcyjnych oraz z perka) - natomiast nasi towarzysze nie śpią, oraz nie potrzebują tego snu, ponieważ byłby problem, bo skrypt śpiwora nie przewiduje sytuacji że ktoś jeszcze go używa, więc albo byśmy musieli czekać aż wszystkich ogarnie zmęczenie albo mielibyśmy nagłe zaciemnienie ekranu - bo to nasz towarzysz uznał że idzie w kimę xD
ewentualne rozwiązanie to że idą spać w momencie jak my idziemy, ale znając życie wyszedłby jakiś błąd z tego.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave

Za ten post Juraszka otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości