[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

problem z odpaleniem tfw pomocy

Postprzez ronin1987w w 23 Sty 2012, 19:52

Witam mam problem z odpaleniem TFW v.2.9.5 z patchem na 3.0, posiadam win 7 ale juz sie uporalem z odpaleniem podstawowej wersji gry za pomoca sterownika tages_setup x64. kiedys jeszcze na win xp gralem w tfw i nie bylo problemu z jego odpaleniem, ale gdy komputer zostal zmodernizowany i wgrany win 7 to poprostu nie da sie odpalic gry. wyskakuje blad z xray engine czy bug trap nie wiem jak to nazwac juz podaje ponizej jak ten blad wyglada:

Kod: Zaznacz wszystko
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "I:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 0023:0084BA94, xrDebug::backend()+164 byte(s)
EAX=026ABEB8  EBX=04EAD460  ECX=026ABEC0  EDX=026ABFAC
ESI=008784D8  EDI=049CFBC4  FLG=00000216
EBP=001814B4  ESP=001804A8  EIP=0084BA94
CS=0023  DS=002B  SS=002B  ES=002B  FS=0053  GS=002B

User Message:
----------------------------------------
Expression    : fatal error
Function      : CInifile::r_section
File          : E:\priquel\sources\gold\xrCore\Xr_ini.cpp
Line          : 443
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't open section 'zero_immunities'

System Error:
----------------------------------------
0x00000012 - Brak dalszych plików.


a w pliku log jest cos takiego:

* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M5/S3, 3000.00 mhz, 66-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 28454 files cached 28 archives, 4447Kb memory used.
Init FileSystem 1.000615 sec
'xrCore' build 3464, Jul 29 2008

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\priquel\sources\gold\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 443
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'zero_immunities'
 

stack trace:


Prosze o pomoc gdyz bardzo mi sie podoba ten caly TFW i bardzo chcialbym jeszcze na nim pograc goraco pozdrawiam ronin1987w
ronin1987w
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 23 Sty 2012, 19:28
Ostatnio był: 16 Kwi 2012, 14:15
Miejscowość: Radom
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mati24300 w 23 Sty 2012, 20:01

Witam. Chciałem ściągnąć dziś moda i nie wiem co się stało. Wydaje mi się, że link się wykrzaczył. Mam prośbę może mi ktoś podać link do tego moda. Chodzi mi dokładnie o moda wersji (TFW 2.9.5). Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
mati24300
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 10 Lis 2009, 19:01
Ostatnio był: 11 Maj 2024, 03:55
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 23 Sty 2012, 20:11

snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mati24300 w 23 Sty 2012, 20:18

Sorki mój błąd wcześniej próbowałem i nic ciągle jakby nie było w ogóle tego pliku. Mam nadzieje, że kłopotu nie narobiłem :P
Awatar użytkownika
mati24300
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 10 Lis 2009, 19:01
Ostatnio był: 11 Maj 2024, 03:55
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 24 Sty 2012, 09:23

Tak z ciekawości się zapytam... Czy tworzenie modyfikacji (modyfikowanie plików gry) nie jest sprzeczne z prawami autorskimi gry? :D
Przyzna, że nie czytałem licencji stalkera, natomiast wiem że w World of Warcraft jakakolwiek ingerencja w pliki jest bezprawne, chcę wiedzieć jaka jest przyszłość moda :D
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Davidius w 24 Sty 2012, 10:24

mógłby ktoś wrzucić na jakąś inną stronkę linki bo te z file factory nie mogę pobrać gdyż niby wszystkie darmowe sloty są zajęte :/
Ostatnio edytowany przez Davidius, 24 Sty 2012, 11:14, edytowano w sumie 1 raz
Davidius
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 14 Wrz 2007, 23:40
Ostatnio był: 06 Lut 2012, 01:13
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 24 Sty 2012, 10:39

Juraszka napisał(a):Tak z ciekawości się zapytam... Czy tworzenie modyfikacji (modyfikowanie plików gry) nie jest sprzeczne z prawami autorskimi gry? :D

viewtopic.php?f=97&t=13542
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 24 Sty 2012, 13:00

Zostały mi do zrobienia dzisiaj już tylko pijawki. Chodzi o to, że irytuje mnie to, jak stają się one nieśmiertelne po przejściu w tryb niewidzialny, więc zrobiliśmy taki mały myk. Stworzyliśmy pijawkę na bazie izloma (Jakby ktoś nie wiedział co to izlom: http://stalker.wikia.com/wiki/Izlom). Użyliśmy akurat tego mutanta, bo ma bardzo podobne AI, nawet ciut lepsze jeżeli mnie pytać o zdanie, podobną ilość animacji co pijawka, i ogólnie najbardziej pasował jako podstawka. Więc najzwyczajniej stworzyliśmy sekcję izloma z podmienionym modelem, dźwiękami i parametrami zdrowia, szybkości poruszania i ataku. Wyszła najzwyklejsza pijawka, z jednym małym detalem. Za cholerę nie możemy sprawić by robiła się choć trochę przeźroczysta. :/ Oryginalna pijawka korzysta z dwóch modeli, normalnego i przeźroczystego oraz posiada specjalny moduł zakodowany w silniku gry, który pozwala jej przełączać się z jednego modelu na drugi "w locie". Wydawałoby się, że jesteśmy w impasie, oryginalna nieśmiertelna, nowa ciągle widoczna... Jednak możemy zrobić coś takiego:

Pijawki w TFW pojawiają się w trzech wariantach, słaba, normalna i silna. Pomiędzy dwiema pierwszymi nie ma zbytniej różnicy, poza tym, że pierwsza pada szybciej i ma mniej siły w łapie, trzecia natomiast używa innej skórki, zamiast brązu jest prawie czarna.

- Wszystkie pijawki będą tak samo wytrzymałe jak w Cieniu Czarnobyla, czyli koniec z jednostrzałowcami.

- Słaba pijawka nie będzie miała zdolności kamuflażu, zmienimy też jej skórkę na zieloną. (https://lh6.googleusercontent.com/-sHpN ... a_tvar.jpg)

- Normalna pijawka będzie cały czas przeźroczysta. Postaramy się zrobić tak, aby robiła się znowu widoczna po śmierci poprzez siłową podmianę modeli w momencie kiedy padnie. Jak to będzie wyglądać, wyjdzie w praniu.

- Silna pijawka będzie albo prawie zupełnie niewidoczna przez cały czas, albo przeźroczysta tak jak klasa normalna. Zależy czy uda mi się wyedytować model w taki sposób. Tak samo jak normalna, będzie robić się widoczna po śmierci. No i będzie miała więcej powera.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 24 Sty 2012, 16:28

mam rozumieć, że będziemy walczyć z całkiem niewidzialnym mutantem? jakoś sobie tego nie wyobrażam...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 24 Sty 2012, 16:49

No to podsumowanie z pijawek:

Słaba pijawka: http://img17.imageshack.us/img17/830/ss ... 106mil.jpg

Młody przedstawiciel swojego "gatunku". Jak widać, jeszcze nie potrafi używać swojego kamuflażu. Dużo słabszy od innych swoich braci.

Normalna pijawka: http://img29.imageshack.us/img29/7684/s ... 656mil.jpg

W pełni wyrośnięte monstrum. Potrafi się w miarę dobrze zakamuflować i jeszcze lepiej przywalić. Silny i szybki, oraz naturalnie bardzo groźny.

Silna pijawka: http://img10.imageshack.us/img10/9682/s ... 835mil.jpg

Weteran wśród pijawek. Ten obiekt już długo przeżył w Zonie i mógłby zbudować sobie dom z kominkiem z ciał swoich ofiar. W 100% potrafi wykorzystać swoją umiejętność kamuflowania się, przez co jest praktycznie niewidzialny. Duże doświadczenie pozwala mu zabijać w mgnieniu oka, więc słabo wyposażony stalker praktycznie umiera jak tylko coś usłyszy.


Filmik pokazowy: http://www.youtube.com/watch?v=6Mhvc1U-Few
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger, Matt141.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 24 Sty 2012, 17:18

inaczej to sobie wyobrażałem... jestem mile zaskoczony teraz :)
a jak tam reszta zmian? optymalizacja czasu wczytywania?
Wysprzątaliście etapy z tych niewidzialnych "śmieci"?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 24 Sty 2012, 17:47

Tak, z ładowania przez minutę zszedłem do 20 sekund. Jeszcze trzeba tylko configi trochę przetrzepać i będzie gitara.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości