[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez impulse_101 w 22 Sty 2012, 18:05

* Aiming of the "Mosin Nagant", "Scorpion" and "SKS" is now aligned correctly.
(This only applies for widescreen 16:9 or 16:10 monitor formats)

Ciekawe czy pomyśleli i poza proporcjami poprawili też akcesoria bo po przykręceniu krowiastego tłumika przyrządy celownicze celują w jego korpus który niestety nie jest przeźroczysty :facepalm:
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 22 Sty 2012, 18:57

Aport :E

Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 15 Gru 2024, 03:49
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 22 Sty 2012, 19:38

Łe, opis klimatyczny, tylko ja tą 'Prawdziwą poczwarę nocy' rozwaliłem jednym strzałem z rpg przytachanego z kompleksu przeciwlotniczego :(

Ale ump45 fajne :wink:
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Dawid0ss w 22 Sty 2012, 21:18

Czy ktoś wie dlaczego, w grze nie jest w ogóle dostępny widok hełmu taktycznego w trybie obrazu z 3-ej osoby ? Nasz kolo cały czas biega z gołą głową :E
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 420
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 19 Gru 2024, 01:04
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez Gelal w 22 Sty 2012, 23:46

Witam. Mimo spełnienia minimalnych wymagań, gra odpaliła dopiero po zmianie oświetlenia na statyczne i przesunięcia suwaków w lewo... Pomogło na 5 minut. Wszystko więc powędrowało max. w dół, rozdzielczość, detale itd. Uff, udało się dojść do Skadovska, wywaliło do pulpitu przy zapisywaniu... I wywala tak co 2 minuty. Ciągle "Out of memory"... Pamięć wirtualna też zwiększona. Pierwsze 5 minut jednak bardzo na plus, morda się cieszy, że znów w zonie... Szkoda, że tak na krótko...
14!
Awatar użytkownika
Gelal
Stalker

Posty: 113
Dołączenie: 17 Sty 2010, 23:39
Ostatnio był: 14 Kwi 2024, 23:26
Miejscowość: terra incognita
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 10

Re: [MISERY]

Postprzez Dawid0ss w 22 Sty 2012, 23:51

Według mnie pamięć wirtualna to pic na wodę. Pomoże na kilkanaście minut. Też tak kiedyś miałem. Dopiero zwiększenie pamięci fizycznej rozwiązało moje problemy ze Stalkerem. Ten problem ciągnie się już od Cienia Czarnobyla. Były jakieś wycieki, łatki niby to naprawiły, ale mody to trochę inna sprawa.
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 420
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 19 Gru 2024, 01:04
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez tomasz4815 w 23 Sty 2012, 10:58

U Was też po zainstalowaniu tegoż moda nie ma Utty?
Awatar użytkownika
tomasz4815
Łowca

Posty: 404
Dołączenie: 17 Lut 2011, 12:46
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 03:16
Miejscowość: Tam, gdzie atik czołgiem jeździ.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 96

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 23 Sty 2012, 11:25

Uttę możesz przywrócić, kwestia oryginalnej zawartości sounds\character_voices\scenario z tego co pamiętam.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [MISERY]

Postprzez tefinho88 w 23 Sty 2012, 12:50

MOD JEST MEGA. kilka modyfikacji typu nieco wieksza kondycja i skteczniejsza apteczka i gra jest jak dla mnie zbalansowana idealnie.

Mam jednak pytanie odnosnie oprawy wizualnej
Jak wlaczyc GodRays podczas calej gry? sa mody ktore to robia, ale niszcza one caka dodatkowa otoczke pogodowa. Chodzi mi tylko o wlaczenie samych boskich promieni, bez wiekszej ingerencji w mechanizm pogodowy.

A i ewentualnie jeszcze moglby ktos wyjasnic, co zmienic, zeby czesciej byla dobra pogoda. Informacje ktore znalazlem na forum nie sa kompletne i nie uzyskalem zamierzonego efektu dzieki nim. Moglby ktos wyjasnic dokladniej gdzie zmienia sie czestotliwosc dobrej/zlej pogdy?
tefinho88
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 23 Cze 2009, 10:18
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 21:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez Dawid0ss w 23 Sty 2012, 13:12

Nie pękaj. Jak trochę pograsz na tym modzie, okaże się, że gra jest jednak dobrze zbilansowana :)
Zdobędziesz jakiś artefakt, który regeneruje zdrowie - skończy się problem z niedoborem apteczek, zdobędziesz artefakt podnoszący wytrzymałość lub zwiększający udźwig i będziesz miał zawsze ze sobą napój energetyzujący - skończy się problem z kondycją :E
W trakcie gry, daj ESC, wtedy będziesz miał dodatkową opcję, dotyczącą ustawień pogody.
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 420
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 19 Gru 2024, 01:04
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez atikabubu w 23 Sty 2012, 13:22

tefinho88 napisał(a):Jak wlaczyc GodRays podczas calej gry?


Parametr sun_shafts_intensity w każdym pliku w folderze configs\environment\weathers\ - dużo pieprzenia. :E
W11 x64 / Ryzen 5800 / Gigabyte GTX 3070 / 32 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 14 Gru 2024, 22:54
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [MISERY]

Postprzez tefinho88 w 23 Sty 2012, 14:08

KarwaPL napisał(a):Nie pękaj
W trakcie gry, daj ESC, wtedy będziesz miał dodatkową opcję, dotyczącą ustawień pogody.
Pzdr



Nie mam tej opcji ustawien poody w menu. Pamietam ze spotkalem sie z tym w Atmosfear 3. z tego co widze w pilkach w Gamedata - > configs jest taki plij "atmosfear_parameters". Wyglada to na ta aktywacje ustawien pogody w menu glownym. Jednak nie mam takiej mozliwosci, jakis pomysl ?

"Parametr sun_shafts_intensity w każdym pliku w folderze configs\environment\weathers\" - da sie zrobic ;) zaraz poprouje. Czy na pewno tylk ten paramer ma znaczenie? i ew jaka wartosc polecasz?


Dziekuje za pomoc !



Cromm Cruac moglbys moze mi wyjasnic czy w tym modzie powinne byc aktywne opcje modyfikacji Twojego AF3? albo ew co zrobic z tymi GodRays. Nie ma innego sposobu?
tefinho88
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 23 Cze 2009, 10:18
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 21:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości