Coś za coś
smoq2 napisał(a):@ kolokolo98 - Niestety nie. W TFW praktycznie nie ma systemu skradania, gdyż nie za bardzo możemy go poprawić. Nie da się w żaden sposób ocenić jak bardzo oświetlony jest gracz ani jak głośno się porusza, a to są 2 podstawowe zmienne w takim systemie.
smoq2 napisał(a):Wiem, brzmi to dziwnie, ale akuratnie ten parametr powoduje, że muszę wprowadzać zmiany w configu każdej modyfikacji, która zwiększa kuloodporność dla każdego pancerza. To tworzy taki config: http://pastebin.pl/54984 i to x 4 bo 4 hełmy wpływają na kuloodporność. Na moim kompie złożenie całego ini systemowego podczas ładowania save'ów trwa 40 sekund, u biednego Juraszki jak słyszeliście około 3 minuty. Najchętniej to bym skrócił czas ładowania poprzez wywalanie ini z pamięci tymczasowej dopiero po tym jak gracz zamknie grę, ale niestety nie umiem modyfikować dll.
SkullDagger napisał(a):Powiem szczerze że przez to ładowanie gram mało:)
Pewnie nie tylko ja.
jalkavaki napisał(a):Przestańcie biadolić. Jest ok.
Mi też save wgrywa się o wiele dłużej, ale czy to jest powód aby coś zmieniać? Czy wszystko musi być już, teraz, od zaraz, na wczoraj?
Gdzie te czasy jak na Amisi wachlowało się dyskietkami i czekało na wgranie/koniec tury (ah te UFO:ENEMY UNKNOWN i SABRE TEAM) a człowiek i tak się cieszył, że chodzi.
Więcej cierpliwości
local helmet_props = {
_gas_mask = {
radiation_protection = 0.025, -- +15%
chemical_burn_protection = 0.035, -- +21%
burn_protection = 0.02, -- +12%
inv_weight = 0.5,
},
_steel_helmet = {
telepatic_protection = 0.03, -- +18%
burn_protection = 0.01, -- +6%
fire_wound_protection = 0.05,
strike_protection = 0.05,
explosion_protection = 0.05,
wound_protection = 0.05,
nightvision_sect = "effector_nightvision_bad",
inv_weight = 1.5,
},
_screen_helmet = {
radiation_protection = 0.035, -- +21%
chemical_burn_protection = 0.045, -- +27%
telepatic_protection = 0.05, -- +30%
burn_protection = 0.035, -- +21%
fire_wound_protection = 0.03,
strike_protection = 0.03,
explosion_protection = 0.03,
wound_protection = 0.03,
inv_weight = 1,
},
_tac_helmet = {
radiation_protection = 0.005, -- +3%
chemical_burn_protection = 0.01, -- +6%
burn_protection = 0.005, -- +3%
telepatic_protection = 0.035, -- +21%
fire_wound_protection = 0.1,
strike_protection = 0.1,
explosion_protection = 0.1,
wound_protection = 0.1,
nightvision_sect = "effector_nightvision_bad",
inv_weight = 1,
},
_sphere_helmet = {
radiation_protection = 0.01, -- +6%
chemical_burn_protection = 0.015, -- +9%
burn_protection = 0.01, -- +6%
telepatic_protection = 0.04, -- +24%
fire_wound_protection = 0.15,
strike_protection = 0.15,
explosion_protection = 0.15,
wound_protection = 0.15,
nightvision_sect = "effector_nightvision_good",
inv_weight = 1,
},
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość