[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 02 Gru 2011, 09:25

Nie, nie ma. Pisząc myślałem o "rzeczywistym" świecie :wink:
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez STALKER w 08 Gru 2011, 20:45

Czy jest jakiś sposób optymalizacji gry (na tym modzie)? Chodzi na jednym rdzeniu i w bazach stalkerów zaczyna się pokaz slajdów :/ Na tych samych ustawieniach podstawka ma średnio 80 FPS, teraz marne 30-40 :/Co ciekawe, po włączeniu chodzi płynnie przez paręnaście sekund, a potem stopniowo zwalnia.
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez vandr w 08 Gru 2011, 22:07

Przeczyść komputer, rejestr itp...czasami pomaga.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 08 Gru 2011, 23:53

Nie pomaga, ten mod tak już ma - kiepsko zoptymalizowane skrypty. Można w opcjach optymalizacji moda wyłączyć anomalie, skrócić czas znikania ciał itp. Pozbędziesz się nowych anomalii ale znacząco przyspiesza to grę. Ale i tak będzie wolniejszy niż wanilka, zwłaszcza jak jest dużo NPCów wokoło.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Fender w 10 Gru 2011, 12:16

Mam problem ze spaniem. Otóż kiedy kładę się spać (śpiwór) w bazie na skadowsku, mój bohater śpi okropnie długo, 10 minut realnych muszę czekać, czasami nawet w ogóle obraz się nie włącza. Tj. wszystkie dźwięki dookoła grają jakbym już zaczął grę, ale obraz pozostaje czarny, wie ktoś o co chodzi? :wódka:
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez STALKER w 10 Gru 2011, 16:37

Pytanie za kozaka; zachodzę na Skadowsk, a tam żywej duszy ni ma. Wszyscy na urlopie, czy co? Do tego nie ma utylizatora ani nie mogę zajrzeć do schowka :|

EDIT:
Czy z Flintą (Sroką) można się rozprawić bez konającego pod koparką Drzazgi? Byłem tam przed rozmową z Flintem.
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gulgoi w 10 Sty 2012, 22:22

Witam mam takie dwa błędy gdy gram i szczególnie ten drugi gdy robie quik save-a...normalnie coś mnie trafia z powodu tego drugiego... :(

FATAL ERROR
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : callback_rotation
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\stalker_animation_callbacks.cpp
[error]Line : 32[error]Description : _valid( *parameter->m_rotation )




FATAL ERROR

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : Smart_terrain [jup_b32] population can't be less than zero!!!


Na początku wywalało ten drugi błąd kiedy byłem Skadowiska ale potem byle gdzie tylko jesli dość blisko były inne postacie...
Ostatnio edytowany przez Gulgoi 11 Sty 2012, 19:43, edytowano w sumie 11 razy
Gulgoi
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 08 Mar 2010, 17:32
Ostatnio był: 20 Wrz 2020, 03:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gizbarus w 10 Sty 2012, 22:26

Stalker, z Flintem aka Sroką możesz się rozprawić dopiero PO zagadaniu do konającego w kamieniołomach stalkera. Wcześniej winowajcy po prostu nie ma.

Gulgoi, wrzuć to w [code].
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP]Problem z rekrutacją Monolitowców

Postprzez scorpion147 w 14 Sty 2012, 16:11

Witam
Jak w temacie quest ze znalezieniem frakcji dla grupy monolitowców w Janowie.
Problem polega na tym że kiedy przyprowadzam osoby odpowiedzialne za rekrutacje w Powinności to Monolitowcy otwierają ogień zabijając ich obu, tym samym nie mogę skompletować pełnego składu do misji " Przejście do Prypeci" zna ktoś sposób jak to przeskoczyć? Wolność odpada bo mi nie ufa.
scorpion147
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 12 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 05 Gru 2012, 20:28
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Hrothgar w 19 Sty 2012, 10:27

Który z detektorów jest najlepszy? Nie z tych starych . chodzi mi albo o serafina albo o omegę.

***

Mam wylot z błedęm w silniku Xray1.6 jak chcę przejść z skadowska na janów- wersja 1.7 technician +spolszczenie+dota i fixy.
Hrothgar
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 17 Sty 2012, 12:45
Ostatnio był: 21 Lip 2012, 20:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez walec w 12 Lut 2012, 17:43

Witam

Przejrzałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem choć parę osób zgłaszało podobne. Gram na SGM 1.7 + Atmosfear 3 + władca Zony 1.6- gra na patchu 1.6.0.2. Przez całą rozgrywkę nie miałem ani jednego wylotu na pulpit ani żadnych innych problemów wszystko chodzi ok.

Problem wystąpił w Prypeci po quescie "jeden strzał". Gdy wracamy do pralni dostajemy wiadomość od Kowalskiego że mamy znaleźć oddział, na mapie pokazuje się żółty znacznik kierujący na plac przy przedszkolu na którym mamy przeszukać ciała aby zabrać detonator potrzebny do wysadzenia drzwi w przedszkolu i zniszczenia anteny monolitu.

I to jest właśnie problem. Na placu NIE MA CIAŁ które można by przeszukać została po nich tylko broń. W ten sposób nie da się popchnąć fabuły do przodu- w PDA ciagle jest "przeszukaj ciała".

Napisze co robiłem aby to naprawić -niestety nie pomogło:

- kompletna reinstalacja moda i podstawki,atmosfear 3, czyszczenie rejestru
- wczytywanie zapisów "ileśtam" wstecz
- instalacja władcy zony- myślałem że zespawnuje ładunek na drzwi i je wysadzę- nie ma go w opcjach
- próby zniszczenia anteny monolitu przez okno,zarówno z piętra jak i z parteru - rozpadają się tylko deski-antena stoi
- rozpoczęcie nowej gry z zespawnowanym ekwipunkiem w momencie kiedy w Prypeci nastąpił problem- przejście tylko kluczowych questów popychających fabułę.Po dojściu do momentu w którym mam przeszukać ciała to samo- radykalny ich brak.

Nie mam już pomysłu co robić dalej.Wydaje mi się że trzeba jakoś zespawnować te ciała ale w władcy zony nie ma takiej opcji.

Pomożecie Towarzysze?
Image
Awatar użytkownika
walec
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 11 Cze 2011, 02:48
Ostatnio był: 09 Sie 2021, 09:53
Miejscowość: Świętochłowice
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 14

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Fender w 12 Lut 2012, 18:53

Nie wziąłeś czasem questa "operacja wulkan" od kowalskiego i zwlekałeś z nim do momentu odszukania zakłóceń radiowych? Te dwa zadania kolidują ze sobą i nie spawnują się zwłoki sołdata, a więc nie da rady ukończyć gry.

Za ten post Fender otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive walec.
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości