[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 18 Sty 2012, 17:17

Loga daje się w 'code'... :facepalm:

Uwagi moderatora:

Po co ten post? Użyj przycisku "raportu", albo czekaj na reakcję kogoś z ekipy. - Wheeljack
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Dawid0ss w 18 Sty 2012, 19:13

Czy grając na tym modzie, znalazł ktoś jakiś inny schowek poza tymi z podstawki ? Chodzi mi tutaj o lokalizację, nie o zawartość.
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 420
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 19 Gru 2024, 01:04
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 18 Sty 2012, 19:33

Czy o to Ci chodzi?

:

swirekster napisał(a):Ja znalazłem mausera. Jeśli dobrze pamiętam to jest tam koło mostu (w tunelu) niedaleko anomalii Betonowa wanna. Za pierwszym razem siedzi tam paru wrogich bandziorów.

Image

Znalazłem też ump45, które znajduje się w kopaczi pod takim pogiętym daszkiem.

Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 15 Gru 2024, 03:49
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez Dawid0ss w 18 Sty 2012, 20:35

Czerwone punkty to dobrze znane z podstawki schowki. W modzie Misery mają po prostu inną zawartość. Chodziło mi o lokalizację schowków, których nie ma w podstawce.
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 420
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 19 Gru 2024, 01:04
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez jalkavaki w 18 Sty 2012, 20:49

Salciarz napisał(a):Masz, chyba o to chodzi
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 336
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 4096 K
m
Mass zamało pamięci RAM lub wirtualnej.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 20:50
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [MISERY]

Postprzez kis104 w 18 Sty 2012, 21:16

Ale czemu się wyświetla w logu, że potrzebujuesz 4 gb ram ; o? Ile masz?
Prawdziwy Stalker powinien zrobić w życiu trzy rzeczy:
1.Zabić chimerę.
2.Przetrwać emisję.
3.Wypić 5 kozaków czasie krótszym niż 3 minuty.
Awatar użytkownika
kis104
Łowca

Posty: 425
Dołączenie: 31 Maj 2010, 18:56
Ostatnio był: 17 Lip 2024, 18:33
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez Prorok93 w 18 Sty 2012, 22:42

Witam,
Chciałbym zapytać czy ktoś pracuje nad spolszczeniem do tego moda, gdyż częściowe spolszczenie od użytkownika "Werewolver" niestety nie działa i "wywala" błąd przy starcie. Mam jeszcze jedno pytanie, skoro zadania są takie same, odzywki stalkerów, barmanów,itp także to czy można by przerzucić wersje polską w miejsce angielskiej, gdyż taka jest w modzie, nie zmieniło by to wszystkich tekstów na polskie?

PS. przepraszam, że pytam ale do kilku zadań, czy tez schowków naprawde przydałoby mi sie i zapewnie nie tylko mi takie spolszczenie.
Awatar użytkownika
Prorok93
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 18 Sty 2012, 09:34
Ostatnio był: 04 Sie 2015, 12:52
Miejscowość: Śląsk
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 18 Sty 2012, 23:28

Masz tutaj:
http://www.mediafire.com/?bx3fd118jn8e832
Rozpakuj i wrzuć do gamedata\configs\text.
Tylko dodane rzeczy będą po angielsku, cała reszta po polsku. Nie gwarantuję, że nie będzie jakichś krzaków, bo robiłem na szybko (15 min).

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Prorok93.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [MISERY]

Postprzez Werewolver w 19 Sty 2012, 02:02

Prorok93 napisał(a):Witam,
Chciałbym zapytać czy ktoś pracuje nad spolszczeniem do tego moda, gdyż częściowe spolszczenie od użytkownika "Werewolver" niestety nie działa i "wywala" błąd przy starcie.

Spróbuj teraz po poprawiłem zepsuty plik.
Prorok93 napisał(a):Mam jeszcze jedno pytanie, skoro zadania są takie same, odzywki stalkerów, barmanów,itp także to czy można by przerzucić wersje polską w miejsce angielskiej, gdyż taka jest w modzie, nie zmieniło by to wszystkich tekstów na polskie?
Właśnie mod dodaje nowe komendy dialogowe, nad którymi pracuję, ale jeszcze trochę to potrwa ponieważ nie jestem aktualnie w domu.
Image
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

Re: [MISERY]

Postprzez Prorok93 w 19 Sty 2012, 14:05

r_populik napisał(a):Masz tutaj:
http://www.mediafire.com/?bx3fd118jn8e832
Rozpakuj i wrzuć do gamedata\configs\text.
Tylko dodane rzeczy będą po angielsku, cała reszta po polsku. Nie gwarantuję, że nie będzie jakichś krzaków, bo robiłem na szybko (15 min).


Dzięki wielkie, spolszczenie działa leci :wódka: A co do całkowitego spolszczenia od "Werewolver" to czekam naprawde niecierpliwie :)
Awatar użytkownika
Prorok93
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 18 Sty 2012, 09:34
Ostatnio był: 04 Sie 2015, 12:52
Miejscowość: Śląsk
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 19 Sty 2012, 14:13

@Prorok93
U mnie działa. Jeżeli masz polską wersję gry to u ciebie też powinno działać. Jeżeli masz obcą wersję to spróbuj dodać spolszczający plik localization.ltx do katalogu configs.

A w ogóle żeby nie gdybać to wklej loga z xraya.

EDIT
Czyli jednak działa. Co do pełnego spolszczenia - to jest tego sporo, więc pewnie przyjdzie ci trochę poczekać.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [MISERY]

Postprzez Prorok93 w 20 Sty 2012, 09:38

Co myślicie o wrzuceniu moda z teksturami nieba, czy to nie zniszczy gry? Widziałem gdzieś moda na nowe tekstury nieba ale za cholere nie moge ich znaleźć.... Nie chce próbować na własną skórę ponieważ jestem zielony jeśli chodzi o takie sprawy i przywracanie spowrotem gry do stanu użytkowania. Mianowicie kręci mnie niebo w stalkerze jak w żadnej innej grze...boze to jest cos piękniego, zachowanie pogody w tej grze jest wprost boskie!. Czasami stoje i patrze na bagna z jakiegoś wzniesienia i patrze i patrze..mógłbym tak w nieskończoność, a do tego doszedłby jeszcze ten mod z grafiką nieba...arr!

Myślicie, że to jest możliwe?
Ostatnio edytowany przez Prorok93, 20 Sty 2012, 09:48, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Prorok93
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 18 Sty 2012, 09:34
Ostatnio był: 04 Sie 2015, 12:52
Miejscowość: Śląsk
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości