[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 17 Sty 2012, 16:26

Eh, pograłem chwilę, ale mod poleciał do kosza jednak. Wkurzało mnie parę rzeczy, choćby konieczność zatrzymywania się co 200 metrów, żeby nasz "komandos" złapał trzeci i czwarty oddech :facepalm: Choć muszę przyznać, że tego klimatu będzie mi brakować w każdym Stalkerze i w każdym innym modzie - zastanowić się cztery razy, zanim wyjdę polować na artefakty... I co ze sobą wziąć, żeby w ogóle być w stanie iść i uciekać choć przez chwilę :E

A grzebanie w plikach na własną rękę skończyło się ciekawie... Mianowicie wódka, ten nektar komunizmu, po wypiciu przywracał mi hp przez około 2 minuty, leczył krwawienie i obniżał promieniowanie przez tyle samo czasu :facepalm: A w praktyce tylko chciałem zwiększyć ilość "sytości" z każdego pokarmu :-/

Ale mogłem się poczuć przez chwilę jak Kapitan Komunizm - łyk wódki i do boju! :E :E

...Kapitan Czerwona Planeta? :E
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Czipi w 17 Sty 2012, 16:46

To jedzonko to akurat sobie przerobiłem sam, jak chcesz to mogę Ci podesłać. ;)
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 357
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 28 Paź 2024, 09:50
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 17 Sty 2012, 16:49

Nie ma potrzeby, dzięki :wink: Aktualnie wgrałem znów SGM 1.7, żeby ponownie szukać lokacji do Wspinaczki Ekstremalnej :E
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Czipi w 17 Sty 2012, 16:51

Jednak trzeba przyznać, że mod ma ogromny potencjał. Tylko na configach się wyłożyli, czego bardzo żałuję. :(

PS: Jak nie oni to sam wyje*ie te zbugowane bronie, zje*ane configi i inne badziewie, bo takiego klimatu gry w żadnym modzie nie było. :E
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 357
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 28 Paź 2024, 09:50
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 17 Sty 2012, 18:47

Jak dla mnie to jeszcze koszmarne są celowniki. Większość wymieniłem na te z Absolute Scopes. Ale na bazie tego moda można naprawdę stworzyć pod własny gust coś pięknego. Bo klimat rzeczywiście jest. Zastanawiam się nad zastosowaną kolorystyką, wszystkie tekstury mają taki jakby brązowawy odcień (ta kolorystyka m.in. buduje klimat wg mnie) - wie ktoś może, czy to jest jakiś specjalny efekt ? Pytam na wypadek, gdybym chciał wstawiać jakieś nowe tekstury, żeby mi się nie gryzły z tą kolorystyką.

Dodatkowo dobrze by było żeby ktoś, kto się zna na rzeczy, wziął się z poprawienie A.I., która ma potencjał, ale poprawek wymaga niewątpliwie.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [MISERY]

Postprzez Czipi w 17 Sty 2012, 18:53

Propo kolorystyki zwróć uwagę na same szarawe ikony ekwipunku czy mizerny blady kolor skóry stalkerów. To wszystko mówi do nas: "Jesteśmy w ciemnej dupie, po cholerę tu przyszliśmy".

Jednak nic nie równa się z tymi mieszanym uczuciami, gdy podchodzimy do anomalii z detektorem i zaczyna powoli pikać. Taki niepokój i szczęście zarazem, miodzio.
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 357
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 28 Paź 2024, 09:50
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 17 Sty 2012, 20:23

Gizbarus napisał(a):Eh, pograłem chwilę, ale mod poleciał do kosza jednak. Wkurzało mnie parę rzeczy, choćby konieczność zatrzymywania się co 200 metrów, żeby nasz "komandos" złapał trzeci i czwarty oddech :facepalm:



Ciekawe ile ty byś przebiegł z 30 Kg na placach? :E [Żart :wink: ]

Na poważnie, takie coś dodaje realizmu bo nawet Pidzian by wysiał po kilometrze ciągłego biegu z 30 kg na placach, dodaje to w stronę realizmu :wink:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez Dawid0ss w 17 Sty 2012, 20:24

Gizbarus napisał(a):Eh, pograłem chwilę, ale mod poleciał do kosza jednak. Wkurzało mnie parę rzeczy, choćby konieczność zatrzymywania się co 200 metrów

Stary, trochę wyobraźni :) Wracając do bazy, mając trochę więcej stuffu w plecaku, zarzucasz Herkulesa, wypijasz Stalker'a i sadzisz sprint :E Na tym modzie podstawa to być najedzonym. Sprawdź pasek wytrzymałości. Czasami spadnie, nawet gdy nie masz identyfikatora głodu na ekranie. Owszem idzie na to kasa, ale na tym właśnie polega całe utrudnienie.
Ja z wytrzymałością w ogóle nie mam problemów. Zarzuć sobie dla porównania mod Reloaded. Tam to dopiero jest jatka pod tym względem.
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 07:38
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez Salciarz w 17 Sty 2012, 21:09

Nom... modzik ma potencjał, choć jest parę wkurzających błędów (parametry gry).
Mam jednak kłopot z tym, że jak gram to co chwila wyskakuje mi komunikat, że x-ray przestał działać.
O co chodzi? Jakto naprawić?
Awatar użytkownika
Salciarz
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 17 Sty 2012, 20:55
Ostatnio był: 05 Lut 2017, 14:09
Miejscowość: Dlaeko.. daleko...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 13

Re: [MISERY]

Postprzez jalkavaki w 17 Sty 2012, 21:12

Zarzuć logiem (instrukcja w pomarańczowej ramce na górze tematu).
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [MISERY]

Postprzez Dawid0ss w 17 Sty 2012, 21:40

Czy ktoś jeszcze zauważył, że ginie amunicja z ekwipunku ? :E Mam karabin FAR-15 na ammo 5,56x45 Po przeniesieniu broni do plecaka i załadowaniu innej, ammo z karabinu znikło :E wtf ?! :E
Pzdr

Edit.1 Po jakimś czasie dostałem tę ramkę ammo z powrotem :E Najprawdopodobniej była cały czas w ekwipunku, ale nie było jej widać :E Najwyraźniej jakiś problem z ikoną.

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 07:38
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez Salciarz w 18 Sty 2012, 16:31

Masz, chyba o to chodzi
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 336
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 4096 K

Uwagi moderatora:

Logi dajemy w [code], a nie [syntax], poprawiam. - Wheeljack
Awatar użytkownika
Salciarz
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 17 Sty 2012, 20:55
Ostatnio był: 05 Lut 2017, 14:09
Miejscowość: Dlaeko.. daleko...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 13

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości