[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 16 Sty 2012, 20:41

Chciałbym wiedzieć gdzie zmienić w plikach w gamedata tak aby za każdym nowym rozpoczęciem gry nie trza było zmieniać ustawień TFW (czas spawnowania oddziałów, artefaktów, patroli etc.). Tak aby raz w gamedata zmienić i mieć spokój.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 16 Sty 2012, 20:43

Nie doszedłem jeszcze do etapu noktowizorów ale to chyba nie jest żaden bug.
To pewnie jest urządzenie noktowizyjne I generacji - które słabo filtruje obraz i wytwarza wiele zakłóceń, obraz ma zielone zabarwienie. Jeżeli będziesz miał okazje to porównaj sobie to z noktowizorem w kombinezonie SEVA - on chyba jako jedyny ma noktowizor II generacji.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wilk Fenris w 17 Sty 2012, 00:38

Nie chodzi o śnieżenie i smużenie noktowizora, które zmniejsza wyrazistość obrazu i kontrasty. U mnie dochodzi efekt rozdwojenia obrazu jak podczas emisji o tak jak na tym screenshocie:

http://imageshack.us/photo/my-images/37 ... 23350.jpg/

Wcześniej nigdy tak nie miałem na noktowizorach, dlatego to dla mnie dziwne.
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez bloodrise w 17 Sty 2012, 01:09

Kod: Zaznacz wszystko

FATAL ERROR

[error]Expression : data
[error]Function : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\FS.cpp
[error]Line : 541
[error]Description : d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\spawns\all.spawn
[error]Arguments : Not enough storage is available to process this command.


stack trace:
Kod: Zaznacz wszystko

4 gb ramu to za mało?
bloodrise
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 07 Kwi 2011, 16:08
Ostatnio był: 20 Sty 2018, 16:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 17 Sty 2012, 01:10

Efekty noktowizji zostały przeniesione z SoC. W pierwszym stalkerze tak właśnie wyglądał noktowizor I generacji. I przy okazji, w nowym TFW noktowizja jest dostępna tylko w hełmach albo jako ulepszenie do sevy. Noktowizja drugiej generacji jest dostępna tylko w hełmach Sfera.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wiewiur551 w 17 Sty 2012, 02:11

bloodrise napisał(a):4 gb ramu to za mało?


To nie o RAM chodzi tylko o HDD. Masz za mało miejsca na twardym dysku.

Za ten post wiewiur551 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cromm Cruac.
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Fender w 17 Sty 2012, 02:35

smoq2 mam 3 pytanka.

1) Nie dałoby się z leśnika zrobić neutralnego handlarza jak Roman, pustelnik, Sidrowicz? Tak, aby dawał nam zadania etc.? Moim zdaniem niesamowicie podniosłoby to klimat, tak samo nadało większy cel przebywaniu na terytorium Czerwonego Lasu. Tj. "a skoczę do leśnika, może będzie miał zadanko".

2) Wiem, że wiele osób strasznie wierci o to dziurę w brzucho, ale czy Limańsk będzie można zwiedzić dopiero w wersji finalnej moda? Nie ma nawet cienia szansy, aby został udostępniony w kolejnej wersji?

3) Czy nie byłoby dobrym pomysłem przywrócenie przejścia pomiędzy Jantarem a Czerwonym Lasem?

Dawno się tak dobrze przy Czystym Niebie jak z TFW nie bawiłem. Kawał dobrej roboty, a te budynki Limańska kuszą :) Oj już widzę zadanie "zabij Wańkę Ślepego. Dom na wzgórzu. Limańsk". Trzymam za was kciuki :E
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 17 Sty 2012, 13:26

wiewiur551 napisał(a):
bloodrise napisał(a):4 gb ramu to za mało?


To nie o RAM chodzi tylko o HDD. Masz za mało miejsca na twardym dysku.

Błahahahaha. Toś mnie ubawił :E
Oczywiście, że to problem RAMu.

@bloodrise: nie ma znaczenia czy masz 4GB czy 128GB - gra obsługuje 2GB (chyba, że została zhakowana do 3GB przez LARGEADDRESAWARE hack) bo jest aplikacją 32bitową. No i niestety silnik jest dziurawy i ma memory leaki. Tak się dzieje nawet na wanilce a TWF ma o wiele większe wymagania pamięciowe bo ma od cholery nowych rzeczy pododawanych (choćby AtmosFear i tekstury)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 17 Sty 2012, 13:39

Rozważam możliwość portu do CoP. Przeraża mnie ta myśl i nie wiem czy najzwyczajniej nie zaczekać na S2.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 17 Sty 2012, 14:44

Ty najpierw skończ to pod CSa a potem jak najbardziej portuj :). Nawet nie wiadomo czy S2 wyjdzie a jeśli już to na jakim silniku.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 17 Sty 2012, 15:01

Problem polega na tym, że i tak jest już późno aby się za to zabierać. Zawartość TFW jest olbrzymia i za każdym razem jak myślę o przeniesieniu tego wszystko boli mnie głowa. Pierw trzeba by przenieść levele i all.spawn z TFW tak żeby mieć pustą planszę. Przy tym trzeba by wyrzucić z all.spawn każdego NPC, przedmiot, broń zostawiając w sumie tylko same anomalie. A później wszystko krok po kroku dodawać, obiekt po obiekcie. Rok roboty jak nic.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 17 Sty 2012, 15:19

Eeee... no ja myślałem o przeniesieniu założeń TFW na levele z Zewu a nie zmianę silnika i te same lokacje co w CS. Jakaś fajna wojenka na Zatonie by się przydała Albo w Prypeci, oooo... w Prypeci. Walka o każdy budynek z monolitowcami, Festung Pripyat :)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości