[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez swirekster w 13 Sty 2012, 18:59

Ja zacząłem granie klasą zwiadowczą i muszę przyznać, że pierwszy raz w stalku miałem dylematy co ze sobą zabrać a co wyrzucić na ziemię (apteczek brak, jestem napromieniowany i powoli zaczynam umierać :D ) bo 30 kg sprzętu to mało w porównaniu do wcześniejszych przygód. Polecam granie z niestandardowymi broniami ze względu na niesamowity klimat, zwłaszcza na początku :) Naprawdę! Szkoda było mi jednego zmarnowanego naboju a handlarze cenią sobie swój sprzęt, dodatkowo mają go mało. Mógłbym się uczepić tego, że w porównaniu z naszymi przeciwnikami (którym amunicja się nie kończy i świetnie strzelają) wypadamy jak niepełnosprawny czarny ku_cyk przeciw terminatorom, ale z drugiej strony nareszcie jest to jakieś wyzwanie.
Po odwiedzeniu tartaku mając w ręku jedynie rewolwer, 30 pocisków zacząłem szanować zombie...
Problem jest taki, że ich może powalić tylko celny strzał w łepetynę, a nas byle pierdnięcie z makarowa w cokolwiek :E

Za ten post swirekster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive r_populik.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Reklamy Google

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez impulse_101 w 13 Sty 2012, 19:29

Zagram dopiero po weekendzie ale sadzać po gameplay'u to powraca stary klimat z Soc :E Ten ambient grozy, gaDki po rosyjsku.. mam przeczucie ze to bezie hicior :E

:

_ :arrowd: Dzięki Cromm Cruac, poprawiłem
Ostatnio edytowany przez impulse_101 14 Sty 2012, 18:53, edytowano w sumie 2 razy
Image

Za ten post impulse_101 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cromm Cruac.
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez k4r00 w 13 Sty 2012, 19:29

Nom. Modziwko jest dość trudne, ale przez to zaje*iście klimatyczne. Zacząłem grać snajperem i pożałowałem, że nie mam większego udźwigu :P Bardzo często gracz staje przed decyzją, czy kupić paczkę naboi więcej, czy może lepiej antyrada. Nie ma tu miejsca na taktykę a' la rambo. Każdy strzał się liczy. To mi się podoba, grafika jest piękna z wszystkimi suwaczkami na prawo, no i to audio... Miód, cud i łożeszki :)
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez vandr w 13 Sty 2012, 19:32

Jest zaje*iście. Wracam do gry. Po prostu prawdziwe przetrwanie.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez swirekster w 13 Sty 2012, 19:42

Złapało was już może zmęczenie? Obraz powoli się zamazuje, zmieniają się kolory a postać ziewa i trzęsie głową :D
Na Skadowsku Ciągle słychać jak o cienkie ściany okrętu trzaskają pociski wystrzelone przez zombie, które przechadzają się tu i ówdzie po Zatonie. A jak wpakowałem 6 kul z rewolweru pijawce, która umierając wydała taki przejmujący krzyk, trochę czułem się jakbym właśnie zabił komuś dziecko :(
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez Soviet w 13 Sty 2012, 19:50

swirekster napisał(a):Mógłbym się uczepić tego, że w porównaniu z naszymi przeciwnikami (którym amunicja się nie kończy i świetnie strzelają) wypadamy jak niepełnosprawny czarny ku_cyk przeciw terminatorom, ale z drugiej strony nareszcie jest to jakieś wyzwanie.

Czyli wzięli to co najgorsze w serii i zrobili jeszcze gorszym :E.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image

Za ten post Soviet otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 20:12
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez swirekster w 13 Sty 2012, 19:53

Ty nawet nie wiesz jak się cieszyłem jak z Teteki położyłem najemnika w egzoszkielecie, zwłaszcza że wcześniej położył mnie z 10 razy :E
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez Fender w 13 Sty 2012, 20:06

Zamierzam zagrać, jednak mam kilka pytań:
1) Nagrody za zadania zostały zmienione?
2) Czy a life został usprawniony? Ogólnie czy w zonie jest więcej życia i czy stalkerzy przemierzają tereny, których wcześniej nie mieli okazji? Np. tartak, czy jeziorko w zatonie (na prawo od rozpoczęcia gry )
3) Są jakieś nowe kombinezony?
4) Niestandardowe bronie? To znaczy zamieniają podstawowe?
5) O co chodzi z klasami?
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 260
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez Werewolver w 13 Sty 2012, 20:20

Image
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez bax20 w 13 Sty 2012, 20:44

Macie i nie zadawajcie głupich pytań:

Intel Core i5 12450H | 32GB DDR5 4800Mhz | Nvidia GeForce RTX 4050 6GB | Windows 11
Awatar użytkownika
bax20
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 30 Lis 2009, 21:07
Ostatnio był: 14 Gru 2024, 11:09
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 25

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez KoweK w 13 Sty 2012, 20:46

Soviet napisał(a):
swirekster napisał(a):Mógłbym się uczepić tego, że w porównaniu z naszymi przeciwnikami (którym amunicja się nie kończy i świetnie strzelają) wypadamy jak niepełnosprawny czarny ku_cyk przeciw terminatorom, ale z drugiej strony nareszcie jest to jakieś wyzwanie.

Czyli wzięli to co najgorsze w serii i zrobili jeszcze gorszym :E.

Ty to chyba nie grałeś w S.T.A.L.K.E.R.a. :P Przecież bez modów gra jest banalnie łatwa - w szczególności walka. A niekończącą się amunicję u przeciwników, to chyba prawie każda gra ma. Jestem w ogóle ciekawy, czy da radę zmodyfikować grę tak, by ograniczała ilość amunicji u przeciwników, by zmieniali broń na dodatkową i w ostateczności - gdy zabraknie im już wszystkiego - zaczęli walczyć nożem lub po prostu uciekać. Marzy mi się coś takiego. ;)

Tymczasem... instaluję i zabieram się za to modziwo! Cały dzień czekałem. :E
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5703
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 13:33
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1488

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez k4r00 w 13 Sty 2012, 20:57

xKoweKx napisał(a):Jestem w ogóle ciekawy, czy da radę zmodyfikować grę tak, by ograniczała ilość amunicji u przeciwników, by zmieniali broń na dodatkową i w ostateczności - gdy zabraknie im już wszystkiego - zaczęli walczyć nożem lub po prostu uciekać. Marzy mi się coś takiego. ;)


Bodajże smoq2 zrobił coś takiego do TFW, że przeciwnicy sami bawili się w podczepianie dodatków do broni. Podejrzewam więc, że nie byłoby to zbyt wielkim problemem.

Bardzo podobają mi się różnice między klasami. Specjalnie reinstalowałem moda dwa razy, by sprawdzić jak się gra zwiadowcą i typowym sołdatem. Różnice w sprincie, chodzeniu a nawet w tym jak dobrze się maskujesz w krzakach są widoczne gołym okiem. Bardzo dobry mod. Gdyby była skala ocen to dałbym 9/10.

EDIT: Co do wypowiedzi Kowka:
Zauważyłem, że wróg potrafi zwiać, gdy ma np. PMkę lub ledwo zipie. Kolejny plusik.
Ostatnio edytowany przez k4r00, 13 Sty 2012, 20:59, edytowano w sumie 1 raz
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości