W każdym pliku broni masz tą sekcję, odpowiada za położenie broni w każdej "pozycji"
hands_position = -0.120500,-0.180999,0.132501
hands_orientation = -2.599998,0.000000,-2.549999
hands_position_16x9 = -0.119500,-0.199000,0.091000
hands_orientation_16x9 = -0.750000,1.700000,-4.199999
item_position = 0.004111,0.008527,-0.005906
item_orientation = -15.488927,-3.320898,367.220154
shell_point = 0.017,0.054,0.17
shell_dir = 0.0, 1.0, 0.0
shell_bone = wpn_body
fire_point = 0,0.042,0.684(*)
fire_bone = wpn_body
fire_point2 = 0.0,-0.011,0.553(**)
*- Odpowiada za położenie broni bez "zoom-a"
**- Odpowiada za położenie broni z "zoom-em" (ustawis na 0.0, 0.0, 0.0, ponienieneś mieć na środku broń)
PS. Jeżeli chcesz więcej "widzieć" broni to lepiej poszukaj Fov (powiększenie kątu widzenia do 90 stopni), jak zaczniesz edycję to będzie wyglądało jakby bohater miał dwumetrowe ręce
PPS. Zły dział