[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Ashenmoor666 w 07 Lis 2011, 22:50

znalazłem ammo, mam nieco inny problem, znalazłem BJ'a kazał mi szukać PDa przy martwym w tunelu, na ziemi leżały 2 PDA ide do BJ'a i nic, wciąż tylko ze mam szukać przy Trupie


edit: miał ktoś problemy z przemianą artefaktów? bo nie umiem przerobić żadnego, znaczy się jak 1 raz grałem to raz udało mi się przerobić elektryczny jeżozwierz w podziemiach agropromu w galarecie kwaśny jeżozwierz a teraz nic, nawet tej przemiany się nie da zrobić
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PrzemoC w 04 Gru 2011, 11:02

Hm, normalnie jak przemiana się dokonuje to masz chyba takie białe efekty na ekranie,
to jest sygnał. Pamiętaj że można się w to bawić tylko w nocy i że istnieje ryzyko, że próba się
nie powiedzie. Może w tym tkwi problem?
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kondz w 01 Sty 2012, 14:16

Nie wiem czemu, ale jak próbuję wziąć zadanie poboczne od którejś z postaci to gre mi wywala do windows, wie ktoś o co może chodzić? :wódka:
Awatar użytkownika
Kondz
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 29 Cze 2010, 11:10
Ostatnio był: 11 Cze 2014, 21:14
Miejscowość: Okolice fabryki Jupiter
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez r_populik w 01 Sty 2012, 14:35

Podaj treść loga błędu - przeczytaj zawartość pomarańczowej ramki u góry
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kondz w 01 Sty 2012, 18:04

log

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:419: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)
 

stack trace:


czyżby chodziło o patcha?
Awatar użytkownika
Kondz
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 29 Cze 2010, 11:10
Ostatnio był: 11 Cze 2014, 21:14
Miejscowość: Okolice fabryki Jupiter
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez r_populik w 01 Sty 2012, 18:20

Nie umiałbym prawdopodobnie ci pomóc, ponieważ skrypty to dla mnie czarna magia, ale rozwiązanie twojego problemu podane jest w tym samym temacie już na str. 1, a później jeszcze na 33. Wystarczyło w googlach wpisać "task_manager.script:419: bad argument". Czyżby szukanie bolało ?
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kondz w 01 Sty 2012, 18:54

Nie, po prostu się nie znam na tym, skąd miałem wiedzieć, żeby akurat to wpisać? :wink:
Awatar użytkownika
Kondz
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 29 Cze 2010, 11:10
Ostatnio był: 11 Cze 2014, 21:14
Miejscowość: Okolice fabryki Jupiter
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez SkullDagger w 01 Sty 2012, 22:29

Pobrałem to podziwno, właczam gre i... no właśnie i nic, gra się ni uruchamia.
Mam patcha 1.0005 , gra czysta, świeżo instalowana.
Nie ma loga.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kondz w 03 Sty 2012, 00:40

U mnie to samo co u kolegi wyżej, po łatce..
Awatar użytkownika
Kondz
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 29 Cze 2010, 11:10
Ostatnio był: 11 Cze 2014, 21:14
Miejscowość: Okolice fabryki Jupiter
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez SkullDagger w 03 Sty 2012, 21:16

Dość dziwne bo np. OL 2.2 działa, Tajne scieżynki:) 2 tez
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Gizbarus w 12 Sty 2012, 14:57

Zacny mod, doprawdy :E A tak serio - bardzo dobry zarówno pod względem stabilności jak i wszelkiego rodzaju "ficzersów". A do tego nie jest tak wkurzający jak Tajne Ścieżki 2... Po prostu tak powinien wyglądać Stalker ShoC od początku :P
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez r_populik w 12 Sty 2012, 22:57

Skusiłem się wypróbować Dima's Mod w oczekiwaniu na Misery do COPa i pograłem dosłownie chwilę. To co mi się strasznie rzuciło w oczy to zniechęcająco niski poziom trudności. Słabe mutanty, bronie za to jakieś kosmiczne, wystarczy strzał w okolice wroga, a on od razu pada (mówię tu o starciu z bandytami, bo dalej nie zabrnąłem). Trochę to dziwne. Grafika jak dla mnie też jakaś taka zbyt bajkowo-cukierkowa. Poza tym rzuciło się w oczy kilka fajnych pomysłów i dużo dodających klimatu nowych elementów, ale to co wpisałem na wstępie niestety zniechęciło mnie do tego moda.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości