[S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 06 Sty 2012, 19:00

To jest program tego serwera file4u a konto może Ci się kiedyś przydać jak byś chciał coś upnąć
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Run4Life w 06 Sty 2012, 19:27

Też się zabieram za tego moda. Problemów z linkami żadnego nie mam. Jak coś się posypie w modzie to dam znać. :wink:
"Nie sprzęt, a technika zrobi z Ciebie desantnika."
Image
Awatar użytkownika
Run4Life
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 18 Gru 2011, 16:41
Ostatnio był: 24 Kwi 2014, 19:20
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Markok w 06 Sty 2012, 20:54

Ehhh, modpack na moim lapku z intelem i7 i ati mobility radeon hd 5870 1gb gddr5 z 4gb ramu idzie topornie, za pierwszym razem wykrzaczył przy wychodzeniu z bunkra - DOF off, potem przy gadaniu z tym co nam daje pierwsze zadanie - cienie off, to samo - wywaliłem user.ltx-a i działa ale przed chwilą wykrzaczył przy wejściu do menu i powrocie do gry, rada ?
Edit. A może na patchu 1.006 pujdzie lepiej ?
Markok
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 02 Gru 2009, 22:51
Ostatnio był: 19 Sty 2016, 20:54
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 06 Sty 2012, 21:13

pliki gry są z 1.0006 więc raczej tak. Poza tym przeczytaj to i ustaw 4096 wirtual - viewtopic.php?f=80&t=4498&p=165341&hilit=%40scigacz1975+masz+racj%C4%99&sid=1bbd8d72f8062c4a1d2e73cc8d13f589#p165341, kolejna sprawa to odpalenie gry z parametrem - noprefetch

Ja mam teoretycznie słabszego kompa i chodzi mi stabilnie na tych ustawieniach które dałem w user.ltx - w rozdzielczości 1280x960 ma stale pomiędzy 45 - 65 FPS
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Run4Life w 06 Sty 2012, 21:39

u mnie chodzi wszystko na maxa przy 1600x900.
Graficznie dobór modów wygląda świetnie.

Ale pojawiają się inne problemy:
-Benelli M3 strzela jak automat. Jak szybko klikam tak szybko strzela aż animacja łusek się przycina :P
-czasem postać przycina się podczas kucania, ale prędkość przemieszczania jest taka sama jak podczas chodu. Tylko nie da się biec
-gdy celuje w coś za pomocą optyki to nie ma ruchu krzyża - jak by postać w ogóle nie oddychała albo cały czas była na wydechu :D

I trochę zły dobór tekstór kotów bo mają naszywki OMOHu (OMON) z flagą Rosyjską - i to na Ukrainie. :P
"Nie sprzęt, a technika zrobi z Ciebie desantnika."
Image
Awatar użytkownika
Run4Life
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 18 Gru 2011, 16:41
Ostatnio był: 24 Kwi 2014, 19:20
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 06 Sty 2012, 21:57

Koty mają "zbierane" z różnych armii kamizelki taktyczne - przeczytaj opis do kombinezonu kota.

Co do benelli to zapomniałem zmienić szybkostrzelność na mniejszą - otwórz notatnikiem plik gamedata\config\weapons\w_benelli_short.ltx i w wartości
Kod: Zaznacz wszystko
rpm                         = 320


zmień na 120.

Jak chcesz włączyć "aiming sway" celownika (kołysanie - wyłączone bo nie każdy lubi) to ściągnij to i scal z główną gamedatą http://www.sendspace.pl/file/6baf3e52f532a64bb100347

Szybkość przemieszczania w trybie skradania została lekko zwiększona więc może Ci się wydawać że biegnie na kuckach. To nie jest błąd
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Markok w 06 Sty 2012, 22:33

scigacz1975 napisał(a):Poza tym przeczytaj to i ustaw 4096 wirtual - http://www.forum.stalker.com.pl/forum/v ... 89#p165341, kolejna sprawa to odpalenie gry z parametrem - noprefetch

Virtual memory mam ustawione na sterowane przez system, a prefetcha dodałem do skrótu jeszcze przed wgraniem gamedaty :)
Markok
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 02 Gru 2009, 22:51
Ostatnio był: 19 Sty 2016, 20:54
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 06 Sty 2012, 22:34

Właśnie o to chodzi żeby było minimalnie przydzielone 4096 - zwłaszcza jak grasz z modami. Zobaczysz że to Ci poprawi jakość gry
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Markok w 06 Sty 2012, 22:39

Ok, ustawie sobie 4096 na 8192 tak dla pewności :) ramu mam 4 gb ale system 32 bitowy więc 3 :)
Markok
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 02 Gru 2009, 22:51
Ostatnio był: 19 Sty 2016, 20:54
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 06 Sty 2012, 22:43

To mam jeszcze propozycję tylko najpierw skopiuj sobie do nowego folderu cały katalog bin z SoC-a - a potem spróbuj tego. U mnie działa :arrowd:
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f ... 59&start=0
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Markok w 06 Sty 2012, 22:48

Ehh pliku wymiany nie ustawie bo mi wyskakuje że mogę max 4096 ale tyle daje to nie chce więc muszę dać tylko 4095.. te bawienie z out of memory dużo daje ?
Już wiem czemu max 4095, po prostu to jest górna granica na systemach 32 bitowych..
Markok
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 02 Gru 2009, 22:51
Ostatnio był: 19 Sty 2016, 20:54
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 06 Sty 2012, 23:03

Ten sposób na out of memory "przekonuje :E " SoC-a żeby skorzystał z 3GB ram zamiast z max 2.

Edit: chyba mi milenium stuknęło :E :wink:
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość