[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 04 Sty 2012, 18:55

Albo zadania typu:
sabotach oddziału powinności, przekupienie itp.:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Sty 2012, 11:06

@ dagorladCS - Bardzo fajne pomysły, jednak tak jak zauważyłeś, jest już trochę późno na wprowadzanie tego typu dodatków. Zostawimy sobie jednak furtkę, aby móc wprowadzić je kiedyś w przyszłości w postaci albo dodatku albo w którymś z patchy. Co do podziemi to już pisałem, że nie widzimy sensu aby wrzucać całą lokację tylko dla jednego zadania. To samo z barem, dziczą czy laboratorium w Dolinie Mroku.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 05 Sty 2012, 17:58

A w zasadzie o co chodzi z tymi podziemiami Agropromu? Można by je udostępnić jako taka lokacja wolna, bez wrogów i bez niczego. Czemu ma się marnować?
A ja wracam do gry z TFW i właśnie sobie uświadomiłem, że przydała by się jedna opcja, choć w wersji z fabułą może to być niepotrzebne, a mianowicie opcja poinformowania Alika o tym, jakiego typu zadania nas interesują, i wtedy przez radio by nam dawał info o tym i żeby się do niego zgłosić. I nie informował by nas o innych. I nie myślałeś nad podmianą dźwięków na lepsze? Głównie chodzi mi o broń.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 05 Sty 2012, 18:20

Kubek, własnie wtedy by sie marnowala jako wolna lokacja, a włąśnie tak teraz pomyslałem, te podziemia mogłyby byc bazą jakiejś frakcji:)
Takie podziemne miasto.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 05 Sty 2012, 18:41

Myślę, że za dużo roboty. Skoro na razie nic takiego nie uwzględnili, to niech już na razie nie dodają, tylko skończą całość. Może kiedyś coś dodadzą tam...
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 05 Sty 2012, 18:47

Ja bym ją zapełnij mutantami, żeby było gdzie odreagować stres i wywalić tonę pestek na mutanty, ale zobaczymy czy smoq, coś ruszy w tej sprawie.

@ Smoq: Jak wygląda droga od Limańska przez szpital do Elektrowni? Zostało coś "kopnięte" w tych lokacjach?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 06 Sty 2012, 01:00

Zależy o jakich podziemiach Agropromu mowa. Jeżeli o tych z CS to nie bardzo, bo Szrama je zalał jakimś radioaktywnym badziewiem i w TFW (Które ma miejsce po CS.) wejście tam jest niemożliwe. Jeżeli mówimy o tych z SoC, które w aktualnym czasie wydarzeń w świece stalkera pasują bardziej, to oznaczało by to portowanie całej mapy, co równa się podbicie wielkości downloadu TFW o 200-300 Mb o pustą mapę. Chyba już widzicie skąd cały impas? Jak już zwiększać całego moda o 50% to chociaż sensownie, nie?

@ Junx - Limansk jest praktycznie gotowy do wlania fabuły. Szpital jest kompletnie nie ruszony ale tutaj to będziemy wywalać tylko poszczególne elementy jak helikopter czy komunikaty od Czystego Nieba, które są w waniliowym CS. Skorzystamy z istniejącego już AI, gdyż GSC wykonało tutaj kawał dobrej roboty, będzie tylko trzeba odpowiednio spawner skorygować, żeby zamiast członków Czystego Nieba spawnował tam członków frakcji gracza. No i jak zaczniemy w szpitalu to później wychodzimy z naszym oddziałem na tyłach elektrowni, tylko nie tak jak w waniliowym CS, że od razu zaczynamy na punkcie widokowym z gaussem, tylko przedzieramy się przez całą mapę (jest wielka) tak jak w Szpitalu czy na filmiku w pierwszym poście. Potem (nie pytajcie jak tam nasz oddział trafia) lądujemy przed elektrownią dokładnie tak jak w SoC staramy się przedostać do wejścia do sarkofagu, sarkofag tak jak na wcześniej wymienionym filmie i na końcu stanowisko kontroli monolitu. Ot cały zarys akcji w jednym z możliwych zakończeń. Oczywiście wszystko będzie doprawione fabularnymi komunikatami, emisjami, komentarzami od pomocników, itd. Oczywiście końcową wstawką też. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 06 Sty 2012, 01:25

To ładnie się zapowiada zabawa do Elektrowni, a jak będzie sama Elektrownia wyglądała? Napisałeś, że:
lądujemy przed elektrownią dokładnie tak jak w SoC staramy się przedostać do wejścia do sarkofagu
Jak ze spawn-em? Weźmiecie "gotowca" z SoC czy będziecie od nowa robić?


PS. @ Smoq, jakbyś mógł to zajrzyj bo miałeś chyba dużo roboty i Ci się zapomniało :wink: viewtopic.php?f=49&t=16302

PPS. A tu moja osobista prośba, może będziesz miał chwilę to zobacz, może coś poradzisz z tym :wink: viewtopic.php?f=51&p=195231#p195231
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Ilja w 06 Sty 2012, 01:55

Wow! Nie spodziewałem się sarkofagu. Zapowiada się to wszystko pięknie :E , kupa świetnej roboty! Ale jeszcze raz spytam o mały detal - czy pojawi się nowe jedzenie oprócz świętej trójcy chleb-kiełbasa-końserwa?
IT'S OVER
Awatar użytkownika
Ilja
Survarium.pl

Posty: 159
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 00:52
Ostatnio był: 16 Lis 2014, 21:25
Miejscowość: Deska zabita dziurami
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 25

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kudłaty w 06 Sty 2012, 02:55

Z chęcią po przejściu CS'a zagrałbym sobie. W ogóle super to wygląda jak i również podstawowa wersja. Nie wiem skąd te zrzędzenia, że silnik STALKERa jest zły. Każdy tak narzeka, a popyla na full detalach w DX10.
Jak nie zapomnę i złoże sobie lepszy sprzęt to na pewno pogram znowu zarówno w CS'a jak i w ten modzik.
Jak widzę takie widoczki to mnie troszkę ściska z żalu. No normalnie jest to chyba lepsze od BFa i CoDa biorąc pod uwagę grafę (wg. mnie lepiej wygląda nawet niż te dzisiejsze, zaje... FPSy) i rozgrywkę.
Awatar użytkownika
Kudłaty
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 01 Kwi 2011, 21:26
Ostatnio był: 23 Gru 2017, 07:11
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez PeterHD w 06 Sty 2012, 05:02

Ciekawy mod, tylko fabuła niedopracowana.
Jesteś najemnikiem, rozbiłeś się lecąc co serca Zony i budzisz się nagle w legowisku pijawki (tyle zrozumiałem). Jeśli już w fabule opowiedziałeś się po za konkretną frakcją (najemnikami) to czemu nie jesteś po ich stronie?
Mimo wszystko chwalę pomysł z radiem, śpiworem i naszywkami. Szkoda tylko że trzeba się nałazić w trakcie gry zanim od jednej bazy dotrze się do drugiej i to tylko po to żeby np. ulepszyć sobie kombinezon albo dostac nagrodę za obronę posterunku. Tak, korzystam z pomocy przewodników.
Bug który najbardziej mi przeszkadza to to że podczas gdy ja chowałem się przed pierwsza emisją to spokojnie, z uśmiechem na ustach atakowali mnie bandyci a ja nie mogłem się wychylic zza osłony.
Ale i tak najlepszy z modów jakie widziałem
Awatar użytkownika
PeterHD
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 02 Paź 2011, 14:16
Ostatnio był: 29 Lip 2014, 23:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 06 Sty 2012, 14:49

PeterHD Podejrzewam, że ta grupa najemników, z którą lecimy to była zupełnie inna ekipa (tak myślę) najęta specjalnie na potrzeby jakiejś konkretnej misji... A ci Najemnicy byli ściągnięci przez naukowców itp bla bla bla... A wg smoq2 Wilczarza znamy ze względu na naszą wspólną najemniczą przeszłość. :) Ot wszystko jasne (chyba dosyć prosto to opisałem :))

Dobrze mówię smoq2?
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: stpauli oraz 1 gość