z serii Extra Klasyka

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: z serii Extra Klasyka

Postprzez Trep w 29 Gru 2011, 18:59

daj kilka linijek przed fatal error, czasami można się z tego odczytać.
Nie lubisz ciasteczek? Więc jak możemy się przyjaźnić skoro nie lubisz ciasteczek?
Awatar użytkownika
Trep
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 04 Gru 2011, 20:24
Ostatnio był: 29 Mar 2013, 14:39
Miejscowość: Polish
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: z serii Extra Klasyka

Postprzez Shadow2231 w 29 Gru 2011, 19:24

Proszę bardzo:

Kod: Zaznacz wszystko
Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27296 files cached 30 archives, 4560Kb memory used.
Init FileSystem 5.261768 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2023508 K], reserved[16352 K], committed[57228 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8516 K], process heap[173288 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4082 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[e:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:7187]: SAPPHIRE Radeon X1550 Series
* GPU driver: 6.14.10.6879
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 365 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [1488 ms]
* MEMORY USAGE: 65577 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [813 ms]
"e:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 73260 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    1295 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
* phase time: 1432 ms
* phase cmem: 64010 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 430 ms
* phase cmem: 64591 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 64591 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* New game is successfully created!
* phase time: 21824 ms
* phase cmem: 121310 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 134 ms
* phase cmem: 121339 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 47 ms
* phase cmem: 121371 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 121371 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 16581 ms
* phase cmem: 232319 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 915 ms
* phase cmem: 233367 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 56742 verts, 1773 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65522 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65507 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65501 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 11053 verts, 345 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50268 verts, 1570 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 741387 indices, 1448 Kb
* phase time: 1836 ms
* phase cmem: 233527 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 377 ms
* phase cmem: 243562 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 22936 v(20), 11468 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(447K), IB(67K)
* phase time: 168 ms
* phase cmem: 243579 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: e:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\marsh\level.hom
* phase time: 129 ms
* phase cmem: 243729 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 243729 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 243729 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 521, 157806 K
* t-report - lmap: 22, 22530 K
* phase time: 8737 ms
* phase cmem: 271266 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 24 ms
* phase cmem: 271266 K
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : mem_usage_impl
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\memory_usage.cpp
[error]Line          : 156
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : bad node in heap
 

stack trace:

Shadow2231
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 17 Gru 2011, 09:59
Ostatnio był: 30 Mar 2013, 13:38
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: z serii Extra Klasyka

Postprzez Trep w 29 Gru 2011, 19:38

Odpowiem ci, ale nie mam 100 pewności.

Jakiś plik jest uszkodzony, idź złóż reklamację, ale pomyśl zanim to zrobisz bo mogę nie mieć pewności.

Zadzwoń do pomocy technicznej cd-projekt.

Uwagi moderatora:

Proszę, nie wypowiadaj się w tematach, o których nie masz pojęcia.
Nie lubisz ciasteczek? Więc jak możemy się przyjaźnić skoro nie lubisz ciasteczek?
Awatar użytkownika
Trep
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 04 Gru 2011, 20:24
Ostatnio był: 29 Mar 2013, 14:39
Miejscowość: Polish
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: z serii Extra Klasyka

Postprzez Shadow2231 w 29 Gru 2011, 19:43

Dobra najpierw zadzwonię. Jeżeli nie pomoże to wymienię. Jeżeli nie wymienią to reklamacja a jak nie reklamacja to sam nie wiem...
Shadow2231
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 17 Gru 2011, 09:59
Ostatnio był: 30 Mar 2013, 13:38
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: z serii Extra Klasyka

Postprzez Trep w 29 Gru 2011, 19:44

To sprzedaj na e bay albo allegro.
Nie lubisz ciasteczek? Więc jak możemy się przyjaźnić skoro nie lubisz ciasteczek?
Awatar użytkownika
Trep
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 04 Gru 2011, 20:24
Ostatnio był: 29 Mar 2013, 14:39
Miejscowość: Polish
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: z serii Extra Klasyka

Postprzez Shadow2231 w 29 Gru 2011, 19:45

Cóż, pozostaje czekać na pomoc od specjalistów.
Shadow2231
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 17 Gru 2011, 09:59
Ostatnio był: 30 Mar 2013, 13:38
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: z serii Extra Klasyka

Postprzez Soviet w 29 Gru 2011, 20:25

Poszukałem w Internecie i piszą, że to może być wina sterowników. Masz najnowsze?
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 23:15
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: z serii Extra Klasyka

Postprzez Shadow2231 w 29 Gru 2011, 20:30

Sterowniki:
karta graficzna 2008r, inne nie działają
Shadow2231
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 17 Gru 2011, 09:59
Ostatnio był: 30 Mar 2013, 13:38
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: z serii Extra Klasyka

Postprzez Soviet w 29 Gru 2011, 20:37

:facepalm:

To co ty masz za kartę?
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 23:15
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: z serii Extra Klasyka

Postprzez caleb59 w 29 Gru 2011, 20:38

Z tego co zauważyłem na stronie AMD ostatnie aktualne dla Twojej karty to CCC 10.2 - pobierz i zainstaluj uprzednio usuwając stare sterowniki: https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/ ... dd_ccc.exe
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: z serii Extra Klasyka

Postprzez Darth ReX w 29 Gru 2011, 20:38

Podaj może specyfikację swojej maszyny.
I jak "nie działają" - nie działają ci nowsze sterowniki?

EDIT: Z loga wyczytałem, że to Radeon X1550... Nie jestem pewien, czy taka karta dźwignie Stalkera.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2051
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 00:15
Kozaki: 224

Re: z serii Extra Klasyka

Postprzez Shadow2231 w 29 Gru 2011, 20:41

W stalker cień Czarnobyla powodowały one że mapa znikała i gra wg. się zacinała. Wiecie może czy wymiana pliku na inny coś da?
Shadow2231
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 17 Gru 2011, 09:59
Ostatnio był: 30 Mar 2013, 13:38
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 40 gości