[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez bartlomieju1 w 24 Gru 2011, 18:13

Postąpiłem według tych kroków i polepszyło się tylko to że włącza mi się menu, daje nową grę pisze ładowanie obiektów i wywala do Win.
bartlomieju1
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 07 Paź 2010, 16:00
Ostatnio był: 04 Paź 2012, 21:11
Miejscowość: Żagań
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 24 Gru 2011, 18:31

No to daj loga - przecież nikt nie jest jasnowidzem
Na górze tematu masz na żółto opisane gdzie znaleźć i jak wkleić. Otwierasz notatnikiem.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez bartlomieju1 w 24 Gru 2011, 19:01

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M11/S2, 2913.00 mhz, 9-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 33757 files cached, 5819Kb memory used.
Init FileSystem 1.613694 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2028920 K], reserved[13884 K], committed[54284 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9645 K], process heap[612 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3361 K], smem[0 K]
Executing config-script "j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\config\rspec_minimum.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\config\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:402]: NVIDIA GeForce 8600 GT
* GPU driver: 6.14.12.8558
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1511 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=47
load time=313 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\music\terrapack-empty_noise_l.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\music\terrapack-empty_noise_r.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [89 ms]
"j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 75332 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    29619 ms
* [prefetch] memory:  86313Kb
* phase time: 29747 ms
* phase cmem: 159306 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 267 ms
* phase cmem: 159508 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 159508 K
Wczytywanie zapisanej gry "q.sav"...
* Loading spawn registry...
* 7093 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 16860 objects are successfully loaded
* Game q is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\q.sav' (4.437s)
* phase time: 4436 ms
* phase cmem: 210870 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 241 ms
* phase cmem: 210998 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
Player not found
* client : connection accepted - <>
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 211023 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 25 ms
* phase cmem: 211023 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 6647 ms
* phase cmem: 296580 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 1249 ms
* phase cmem: 297795 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65509 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65481 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 9630 verts, 300 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 11187 verts, 349 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 58148 verts, 1817 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 274437 indices, 536 Kb
* phase time: 2630 ms
* phase cmem: 298383 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 690 ms
* phase cmem: 300439 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 154 ms
* phase cmem: 300498 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\levels\l07_military\level.hom
* phase time: 30 ms
* phase cmem: 300746 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l07_military_musics'...
* phase time: 73 ms
* phase cmem: 300782 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
! Invalid ogg-comment version, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\interface\inv_attach_addon.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\interface\inv_detach_addon.ogg
* phase time: 1345 ms
* phase cmem: 343264 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 911, 113269 K
* t-report - lmap: 14, 14337 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 9200 ms
* phase cmem: 343264 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 56 ms
* phase cmem: 343264 K
* [win32]: free[1290792 K], reserved[82448 K], committed[723848 K]
* [ D3D ]: textures[127607 K]
* [x-ray]: crt heap[343264 K], process heap[278834 K], game lua[17065 K], engine lua[285 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5401 K], smem[26946 K]
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\freedom\music\guitar_12.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\freedom\music\guitar_13.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\freedom\music\guitar_14.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\freedom\music\guitar_15.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\freedom\music\guitar_16.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\freedom\music\guitar_17.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\bandits\trade_mono.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_03\freedom\music\guitar_12.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_03\freedom\music\guitar_13.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_03\freedom\music\guitar_14.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_03\freedom\music\guitar_15.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_03\freedom\music\guitar_16.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_03\freedom\music\guitar_17.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\freedom\music\guitar_12.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\freedom\music\guitar_13.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\freedom\music\guitar_14.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\freedom\music\guitar_15.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\freedom\music\guitar_16.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\freedom\music\guitar_17.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\bandit\music\guitar_12.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\bandit\music\guitar_13.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\bandit\music\guitar_14.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\bandit\music\guitar_15.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\bandit\music\guitar_16.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\bandit\music\guitar_17.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\arsenal_mod_sounds\arisaka44_shoot1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\arsenal_mod_sounds\arisaka44_shoot2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\arsenal_mod_sounds\arisaka44_shoot3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\arsenal_mod_sounds\rifle_reload.ogg
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\arsenal_mod_sounds\rifle_silencer_shoot.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\death_mod\holster\heavy_holster.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\death_mod\lmg\m134\empty.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - zew monolitu - ukryte Ścieżki pl\gamedata\sounds\death_mod\lmg\m134\reload.ogg
* MEMORY USAGE: 373524 K
- Disconnect
- Destroying level
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input:  1
Config-file [c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1


O ile dobrze trafiłem to jest log, bo na tym to się za bardzo nie znam.
bartlomieju1
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 07 Paź 2010, 16:00
Ostatnio był: 04 Paź 2012, 21:11
Miejscowość: Żagań
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez korn06 w 24 Gru 2011, 19:25

bartlomieju1, chyba pomyliłeś tematy- Ukryte Ścieżki i Tajne Ścieżki 2 to różne mody.
Musiałeś w niewłaściwy sposób zainstalować.
korn06
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 02 Lut 2011, 14:48
Ostatnio był: 12 Lut 2013, 15:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez tom_38 w 24 Gru 2011, 21:53

mam taki problem jak rozmawiam z generalem smithem

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'aaz\m4a1 sopmod\tacstoñk'
tom_38
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 31 Paź 2009, 17:09
Ostatnio był: 09 Sie 2015, 13:47
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Junx w 24 Gru 2011, 22:34

Brakuje lub nie ma tekstury w tym folderze co wskazuje gra. Sprawdź czy dobrze ściągnąłęś moda, może źle się ściągnął, są takie przypadki.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 13:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez korn06 w 24 Gru 2011, 22:59

tom38- w najnowszej wersji spolszczenia ten błąd został naprawiony, na jakiej wersji ty grasz?
korn06
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 02 Lut 2011, 14:48
Ostatnio był: 12 Lut 2013, 15:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Junx w 24 Gru 2011, 23:33

Loga sugeruje, że gra na 1.004 :)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 13:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez korn06 w 24 Gru 2011, 23:40

Junx napisał(a):Loga sugeruje, że gra na 1.004 :)

Dziękuję za informację (w tym przypadku i tak nie ma to znaczenia) :) , ale ja pytam o wersję spolszczenia.

Uwagi moderatora:

Nie cytujemy ostatnich postów w całości. - Wheeljack
korn06
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 02 Lut 2011, 14:48
Ostatnio był: 12 Lut 2013, 15:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez tom_38 w 25 Gru 2011, 21:33

wersja spolszczenia TS2_PL___Fix_0.2__FINAL__bez_autosave.exe
tom_38
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 31 Paź 2009, 17:09
Ostatnio był: 09 Sie 2015, 13:47
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez hulliken w 26 Gru 2011, 13:27

Mam problem bo zrobiłem tą misję na początku, doprowadzić ekologa z pieczary na jantar. Doprowadziłem i w jantarze nie mam przejścia na inną mapę. Zadania z odnalezieniem brata leśnika nie zrobiłem jeszcze, bo nie wiem gdzie on jest.
hulliken
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 26 Lut 2011, 23:08
Ostatnio był: 30 Gru 2015, 00:15
Miejscowość: Rzeszów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 26 Gru 2011, 13:38

Jak brat leśnika? A przejście na inną mapę jest ukryte. Gdzie się znajduje? Trzeba czytać uważnie dialogi.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości