[PYTANIE] Edycja ilości HP postaci,

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE] Edycja ilości HP postaci,

Postprzez Lt_Hargrove w 19 Gru 2011, 21:51

Witam

Podjarany przejściem (WRESZCIE!) S:CC z Complete 2009 + Realistic Weapons Addon zorganizowałem natychmiastowy zakup S:CN. Zainstalowałem drugiego Complete i Weapon Damage\Accuracy and Ironsights (W tej kolejności). Problemem jest to, że teraz byle jaki renegat, niezależnie od poziomu trudności, jest w stanie przyjąć na klatę strzał z TOZ-a z pół metra lekko się zginając. Czy ktoś mógłby mi wskazać .ltx(y) odpowiedzialne za ilość HP NPC i gracza (siebie też osłabię, a co!)? Nie uśmiecha mi się walka z armiami Chucków Norrisów.

EDIT: Dziękuje za pomoc, poza tym pomyliłem subfora,pana admina przepraszam.
Ostatnio edytowany przez Lt_Hargrove, 19 Gru 2011, 23:10, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Lt_Hargrove
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 19 Gru 2011, 21:26
Ostatnio był: 16 Sie 2012, 17:01
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 26

Reklamy Google

Re: [PYTANIE] Edycja ilości HP postaci,

Postprzez kubekpop w 19 Gru 2011, 21:57

W pliku /gamedata/configs/creatures/m_stalker.ltx masz sekcję
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
[stalker_immunities]
burn_immunity                           = 1.0                   ;Factors of immunity
strike_immunity                         = 1.0
shock_immunity                          = 1.0
wound_immunity                          = 0.80
radiation_immunity                      = 1.0
telepatic_immunity                      = 1.0
chemical_burn_immunity          = 1.0
explosion_immunity                      = 1.0
fire_wound_immunity             = 1.0
wound_2_immunity                        = 1.0

I zwiększ wartość fire_wound_immunity o np. 0.5, czyli jak jest 1 to daj 1.5. To zadziała tylko na wrogów. Jeśli chcesz, abyś też był słabszy, to zmień to samo w pliku actor.ltx w tym samym folderze.

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Lt_Hargrove.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości