[PYTANIE] Modyfikacja z połączonych nowych leveli

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE] Modyfikacja z połączonych nowych leveli

Postprzez Warheadcrab w 16 Gru 2011, 18:11

[PYTANIE] Modyfikacja z połączonych nowych leveli

Ostatnio myślałem nad tym jakby wyciągnąć z gotowych już modyfikacji poziomy w możliwie najprostszy sposób :
chciałem mianowice zmienić przykładowo tak jak jest w Lost Word Requital :
- zmienić chód na oryginalny z ShoC'a (i właśnie nie wiem czy nie trzyma tego jakiś skomplikowany skrypt)
- usunąć dźwięki po zadawanych obrażeniach
- inteligencje wrogów na taką jak w oryginale
- chciałbym dodać jakiś przejrzysty HUD albo jak nie będzie tego co mi by odpowiadał przywrócić oryginalny z ShoC'a (by był widziany w wszystkich poziomach z modyfikacji)
W ogóle ma to jakiś sens , dawno nie grałem w grę i zresztą nie wiem jak te nowe poziomy połączyć w jakiś przystępny sposób (tzw. przejścia między levelami)
- jeszcze najbardziej odpowiadało by mi usunięcie potworów ale to chyba już za wiele
- oraz usunięcie zadań jeśli takowe znajdowały się na nowych poziomach z tychże modów (chodzi o to by bohater strzelał do przeciwnika oczywiście z posiadaną bronią na samym początku i znajdywał amunicję i dalej szedł aż do końca bez żadnych zadań) , tak by połączyć zwiedzanie poziomów z strzelaniną
Ostatnio edytowany przez Warheadcrab 20 Gru 2011, 13:19, edytowano w sumie 3 razy

Warheadcrab
Wygnany z Zony

Posty: 59
Dołączenie: 27 Wrz 2009, 23:41
Ostatnio był: 08 Maj 2016, 02:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Próba wyciągnięcia nowych poziomów z gotowych modyfikacj

Postprzez Kpuc w 16 Gru 2011, 18:21

Tutaj, masz skromnie opisane co i jak po Polsku http://mod.stalker.pl/index.php?title=S ... 2%C3%B3wna
Jeżeli się nie przerazisz na starcie to jest Rosyjskie wiki gdzie jest wszystko opisane, tylko bez znajomości podstaw Rosyjskiego nie ma się co zabierać. Translator robi śmietnik z tekstu.
A to co chciał byś zrobić zajmie sporo czasu. Na początku zainstaluj SDK 0.4 do Cienia Czarnobyla, wypakuj czysta grę, rozpakuj poziom, dodaj jakieś przedmioty, spakuj i dodaj do gry... Działa OK. To zrób to samo ale dodając spawn na przejście miedzy poziomami a następnie dodaj mapkę do gry...
Poprawienie AI http://www.forum.stalker.pl/viewtopic.php?t=2487#p60500
Przystosowanie SDK do Windows Seven viewtopic.php?f=68&t=6522&hilit=SDK&start=96
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1812
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 16 Sie 2024, 23:18
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: Próba wyciągnięcia nowych poziomów z gotowych modyfikacj

Postprzez Warheadcrab w 19 Gru 2011, 13:31

A na jakim właściwie patchu najlepiej zacząć modyfikować jeżeli wycinam mapy z różnych modów działających na różnych patchach.I jeszcze pytanie , wycinając mapy z innych modyfikacji np.Solyanka skąd mam wiedzieć jakie przypadają na dany level tekstury czy można wyciąć lokacje bez tego wszystkiego.

Warheadcrab
Wygnany z Zony

Posty: 59
Dołączenie: 27 Wrz 2009, 23:41
Ostatnio był: 08 Maj 2016, 02:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości