X-Ray bug

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

X-Ray bug

Postprzez Ghost w 13 Gru 2011, 17:39

Pomocy mam problem który jest dość irytujący, a mianowicie, gram od nowa i postanowiłem sobie pogrzebać w opcjach ponieważ mam nową kartę graficzną (Asus 450 gts) ale za każdym razem gdy zmienię ustawienia jakkolwiek i dam zastosuj grę wywala i jest powiadomienie o bugu silnika graficznego. Wiecie co to może być ?
Awatar użytkownika
Ghost
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 08 Paź 2010, 08:23
Ostatnio był: 29 Kwi 2014, 20:55
Miejscowość: Głogów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: X-Ray bug

Postprzez fliso888 w 13 Gru 2011, 17:56

Podaj loga błędu !
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].
Awatar użytkownika
fliso888
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 30 Gru 2010, 22:55
Ostatnio był: 24 Maj 2014, 09:30
Miejscowość: OKOŃ
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 5

Re: X-Ray bug

Postprzez Ghost w 13 Gru 2011, 19:25

Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].[/quote]


co mam zrobić ?
Logi tagujemy czyli ?
Awatar użytkownika
Ghost
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 08 Paź 2010, 08:23
Ostatnio był: 29 Kwi 2014, 20:55
Miejscowość: Głogów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 6

Re: X-Ray bug

Postprzez kubekpop w 13 Gru 2011, 19:27

Czyli dajesz pomiędzy code a /code (oczywiście w nawiasach kwadratowych) treść loga. I to wygląda tak (bez nawiasów)
code "treść loga" /code
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: X-Ray bug

Postprzez Ghost w 13 Gru 2011, 19:41

Ja nie informatyk nie wiem co to oznacza D:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+ [AuthenticAMD], F15/M3/S3, 2611.00 mhz, 8-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 39260 files cached 30 archives, 8140Kb memory used.
Init FileSystem 2.613609 sec
'xrCore' build 3912, Oct 20 2009

EH: B1EA590B8D65098EFC16FDAB568E30FB

-----loading d:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1967504 K], reserved[22440 K], committed[107144 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[14072 K], process heap[1199 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[8027 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=D:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=D:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[d:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1245]: NVIDIA GeForce GTS 450
* GPU driver: 8.17.12.6785
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1740 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1680x1050
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\video\ati_radeon_1920x1080.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\video\amd_fusion_final_720.ogg
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
* [win32]: free[1763620 K], reserved[42872 K], committed[290596 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[98709 K], process heap[8509 K], game lua[2143 K], render[180 K]
* [x-ray]: economy: strings[8080 K], smem[0 K]
Config-file [c:\users\public\docume~1\stalke~1.ltx] saved successfully
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...- zew prypeci\gamedata\scripts\ui_mm_opt_main.script:205: attempt to call method 'NeedVidRestart' (a nil value)
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Logi w [code]. - Wheeljack
Awatar użytkownika
Ghost
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 08 Paź 2010, 08:23
Ostatnio był: 29 Kwi 2014, 20:55
Miejscowość: Głogów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 6

Re: X-Ray bug

Postprzez kubekpop w 13 Gru 2011, 19:49

Masz jakieś mody? Z loga wynika, że tak... Spróbuj bez nich A co do tego code to ma być tak:
[code]treść loga[/code] i zazwyczaj podajemy tylko od FATAL ERROR, choć czasem trzeba trochę więcej.

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ghost.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: X-Ray bug

Postprzez Ghost w 13 Gru 2011, 20:00

Właśnie zlikwidowałem moda wszystko czyściutko jest i też jest ten sam bug.

Przed wgraniem moda też był ten bug ale się nie martwiłem tym.

więc mam coś jeszcze zrobić ?

Kod: Zaznacz wszystko
 FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...- zew prypeci\gamedata\scripts\ui_mm_opt_main.script:205: attempt to call method 'NeedVidRestart' (a nil value)

Za ten post Ghost otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
Ghost
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 08 Paź 2010, 08:23
Ostatnio był: 29 Kwi 2014, 20:55
Miejscowość: Głogów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 6

Re: X-Ray bug

Postprzez kubekpop w 13 Gru 2011, 20:04

Spróbuj reinstall gry, i odpal ją bez modów i sprawdź, czy działa. Może się naprawi :E Sterowniki do grafiki i reszty najnowsze? I pamiętaj, aby przed reinstallem dezaktywować grę, bo jak nie to ja nie wiem, czy w rejestrze zostaje klucz, ale lepiej dezaktywować. Gra oryginalna?
[EDIT]
Jakby dalej nie działało, to usuń user.ltx z C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\. Jednemu gościowi to pomogło.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: X-Ray bug

Postprzez Ghost w 13 Gru 2011, 20:16

A da się reinstalować zachowując grę ?
To jest denerwujące przecież nie mogę grać na rozdzielczości 1024x....
Ostatnio edytowany przez Ghost 13 Gru 2011, 20:26, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
Ghost
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 08 Paź 2010, 08:23
Ostatnio był: 29 Kwi 2014, 20:55
Miejscowość: Głogów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 6

Re: X-Ray bug

Postprzez kubekpop w 13 Gru 2011, 20:20

No właśnie nie wiem, ale powinieneś mieć 9999 dezaktywacji w pakiecie, więc co Ci szkodzi? A spróbuj po prostu usunąć user.ltx
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: X-Ray bug

Postprzez Ghost w 13 Gru 2011, 20:28

Nic nie działa pozostaje chyba tylko reinstalacja.
Awatar użytkownika
Ghost
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 08 Paź 2010, 08:23
Ostatnio był: 29 Kwi 2014, 20:55
Miejscowość: Głogów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 6

Re: X-Ray bug

Postprzez kubekpop w 13 Gru 2011, 20:29

A sterowniki do karty odpowiednie zainstalowałeś?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 9 gości