[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez elldan w 24 Lis 2011, 21:17

Dzięki wielkie wszystko działało do czasu aż nie pojawiła się kolejna przeszkoda ok 10min po rozpoczęciu rozgrywki
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'ak74'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report


Możecie coś poradzić?
To nie my w Zonie - to nam odebrana Zona.....
Awatar użytkownika
elldan
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 25 Gru 2010, 17:33
Ostatnio był: 06 Gru 2011, 22:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 24 Lis 2011, 21:43

Z czym to pomieszałeś??
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez KOSHI w 24 Lis 2011, 21:46

Ja mam to samo i nic nie wgrywałem dodatkowego.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez elldan w 24 Lis 2011, 21:52

Tylko M.S.O a do tego AtmosFear 3.0 wczytałem gre i jak narazie problem się nie pojawił na nowo.
To nie my w Zonie - to nam odebrana Zona.....
Awatar użytkownika
elldan
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 25 Gru 2010, 17:33
Ostatnio był: 06 Gru 2011, 22:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 24 Lis 2011, 22:01

Na jakiej mapie? - Zaton?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez elldan w 24 Lis 2011, 22:22

Tak Zaton
To nie my w Zonie - to nam odebrana Zona.....
Awatar użytkownika
elldan
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 25 Gru 2010, 17:33
Ostatnio był: 06 Gru 2011, 22:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 24 Lis 2011, 22:41

Jeżeli zdarzy się znowu ten bug z ak74 to spróbujcie określić w jakiej sytuacji - np. wchodzenie na Skadowsk itp. Przeszukałem wszystkie pliki dot. Zatonu i nic.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Junx w 24 Lis 2011, 22:55

A ja mam pytanie z innej beczki. Gdzie należy dodać sekcję żeby NPC używali nowe amunicji?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez blacho w 25 Lis 2011, 15:36

A ja mam pytanie jak zainstalować mod??????.
Chodzi o to że "gamedate" trzeba wrzucić do plików gry????
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez kubekpop w 25 Lis 2011, 15:45

Folder gamedata wrzucasz do głównego katalogu z grą. I już.
[EDIT]
@down
Na najnowszej wersji gry zmiana w fsgame.ltx nie jest potrzebna...
Ostatnio edytowany przez kubekpop, 25 Lis 2011, 18:58, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Junx w 25 Lis 2011, 16:13

Zprecyzuje X:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci tutaj wrzucasz folder "gamedata" i musisz zmienić.

Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx (znajduje się w głównym katalogu gry) i zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive blacho.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez blacho w 25 Lis 2011, 17:25

OK dzięki bardzo. :D
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości