przez Fender w 07 Lis 2011, 21:44
Skoro jest mowa o wczuwaniu, ponawiam propozycję. Mógłbym napisać wiele historyjek "przy ognisku", a smoqu jeśli znalazłbyś chwilkę i pomysł by przypadł do gustu mógłbyś po prostu je wrzucić o ile to nie bedzie zbyteczny problem. Apropo psychiki można się posunąć do przodu jeśli chodzi o historie. Np. zmęczona szarym życiem zony postać nasza, zasiądzie przy ognisku/w bazie , gdziekolwiek i spyta się stalkera co tam ciekawego w zonie. I w zależności od tego co stalker opowie, psychika będzie odpowiednio wzrastać, a nawet spadać. np. historia o znalezieniu artefaktów w jakimś miejscu (nie musi to być prawda absolutnie bo to byłoby sporo roboty) podnosi naszą psychę x3. Historia o lepszej trawie u gandzi x1, a np. historia o wymordowanym oddziale stalkerów w niewyjaśnionych dotąd okolicznościach -x1,