[PYTANIE] Spanowanie, mutanty, acdc.pl

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: [PYTANIE] Spanowanie, mutanty, acdc.pl

Postprzez Wheeljack w 05 Lis 2011, 22:38

viewtopic.php?f=68&t=6522
Ale lepiej poczekaj aż Matrix tutka o spawnie napisze.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Reklamy Google

Re: [PYTANIE] Spanowanie, mutanty, acdc.pl

Postprzez vandr w 05 Lis 2011, 22:47

Odpowiedź na czwarte pytanie:

Nie jestem pewien, czy Cię to zadowoli co napiszę, ale w DMX Mod(mod do Soljanki) jest niewidzialna/przezroczysta chimera. Wygląda tak samo jak pijawka/predator i zrobione jest to po prostu na zasadzie przezroczystej tekstury takowej chimery. Trzeba po prostu zamalować(lub odmalować- już nie pamiętam) kanał alfa i uzyskujesz wtedy taki efekt. Z tym, że mutant jest cały czas niewidzialny- nawet po zabiciu.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Spyrok.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [PYTANIE] Spanowanie, mutanty, acdc.pl

Postprzez Spyrok w 06 Sie 2012, 11:19

Co do pytania o poltergeisty- niestety.

Wykasowanie tego

Kod: Zaznacz wszystko
Particles_Damage                                = ; monsters\polter_damage
Particles_Death                                 = ; monsters\polter_death_00
Particles_Idle                                  = ; monsters\polter_idle_00
Particles_Hidden                                = ; monsters\polter_linza_00
 


oraz zmiana tych linijek (obie na poltergeist_dead)

Kod: Zaznacz wszystko
visual                  = monsters\poltergeist\poltergeist
corpse_visual           = monsters\poltergeist\poltergeist_dead


nic nie dało (wyrzuca mnie do pulpitu), więc problem nadal jest. Czy ktoś może pomóc i napisać co muszę edytować, aby po zabiciu poltergeista uruchamiał się ten drugi- widoczny. Podobno to jest już w grze, więc wystarczy uruchomić :!:
Jak wie ktoś w jaki sposób zmodyfikować program acdc.pl tak aby otwierał all.spawn z "czystej gry" (to znaczy bez żadnych patchów) to niech napisze mi na pw. Opcjonalnie może być też podanie innej wersji acdc.pl, która mi otworzy ten spawn. Próbuję zespawnować mutanty, ale mam zamiar nie instalować patchów.
Spyrok
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 11 Wrz 2011, 16:38
Ostatnio był: 29 Paź 2012, 19:36
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: -2

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości