[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez KST w 12 Wrz 2011, 00:35

http://www.youtube.com/watch?v=knJBRoFMv28

u mnie nie zadziałało wprawdzie ani razu ale nagrania z YT twierdzą, że wystarczy je wyrzucić z ekwipunku w anomalię. Ja jeszcze próbowałem najpierw zrzucać artefakty na ziemię a potem tworzyć na nich anomalię za pomocą sfer znalezionych w martwych i kupionych na jantarze - nie zadziałało niestety ale może coś źle robiłem ;-)
KST
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 10 Wrz 2011, 22:02
Ostatnio był: 15 Wrz 2011, 00:07
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez DimkaParszywiec w 07 Paź 2011, 11:36

noo...Dimas Mod final jest dużo lepszy niż wersja poprzednia... w poprzedniej była mieszanina języków :P tu polski tam angielski i sie prawi grać nie dało :wink: ale ten polecam jest za*eb*sty
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Buber w 16 Paź 2011, 19:36

Damianox- problem z bossem w x18 to problem z Oblivion Lost , już tam miałem kłopoty z ukończeniem...zadziałał motyw z zastawieniem drzwi ciałem naukowca opisany przez któregoś z forumowiczów, jednak takie załatwienie sprawy nie prowadzi do zabicia bossa, nie ma filmiku, ani zołnierzy w x18, dopiero po opuszczeniu labu akcja idzie dalej, wiec mnie takie coś niesatysfakcjonuje. Myslałem że tu bedzie inaczej , no i zmartwił mnie Twój post. Ja sie niezbyt znam na grzebaniu w plikach więc może ktoś mógłby na to coś poradzić.

Aha, sorki, witam forumowiczów.
Buber
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 16 Paź 2011, 19:19
Ostatnio był: 08 Sty 2012, 16:42
Miejscowość: Oslo
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Ashenmoor666 w 25 Paź 2011, 21:38

Jak dobrze przeczytałem na jednej z pierwszych 10 stron po rozprawie z bandytami w wiosce w koronie powinien się pojawić mechanik, poza tym powinienem otrzymać śpiwór? jesli tak to ani nie zauważyłem mechanika ani śpiwory nie dostałem :(
dodatkowo nie umiem używać granatu f1


ok problemy sam rozwiązałem tylko mam jeszcze 1 pytanie jak się odpala samochody? bo ani nie umieąłem odpalić tego na parkingu w kordonie ani tego przy tych ruinach domów tam gdzie pomagamy Lisowi
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez M3Fis70 w 28 Paź 2011, 18:12

Będę wdzięczny jak ktoś mi powie co to za wersja Hymnu ZSRR leci w barze, jest świetna. Taka "wesoła" :)
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Wojas21 w 28 Paź 2011, 18:35

Ashenmoor666 napisał(a): mam jeszcze 1 pytanie jak się odpala samochody? bo ani nie umieąłem odpalić tego na parkingu w kordonie ani tego przy tych ruinach domów tam gdzie pomagamy Lisowi



Dodaj do user.ltx w <C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-SHOC> linijkę <bind turn_engine kT>. Następnie uruchamaisz silnik klawiszem "T". (musisz potem znaleźć w ustawieniach opcje jazdy samochodem ustawiasz i wszystko działa)

Pisało W FAQ.

Za ten post Wojas21 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ashenmoor666.
Awatar użytkownika
Wojas21
Tropiciel

Posty: 245
Dołączenie: 25 Cze 2010, 22:54
Ostatnio był: 01 Sty 2018, 22:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 63

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Ashenmoor666 w 29 Paź 2011, 20:33

ok dzięki, jeszcze 1 pytanie, który plik odpowiada za spawn mutantów w barze? bo w środku mapy spawnuje mi się kontroler i ginie połowa mieszkańców baru w tym kilku przydatnych stalkerów (Arni, handlarz powinności) chciałbym wyłączyć tego kontrolera (mam poprzedni zapis na wysypisku)


eh gdzie jest g43 lub mauser?
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez michal891 w 05 Lis 2011, 11:32

Nie zmienia mi sie wygląd zewnętrzny żadnego kombinezonu tzn jest taki sam od poczatku gry. rękawice, rekawy. nie ważne jaki kombinezon założe ikonki w ekwipunku sa ok. miał ktos juz taki problem?
Awatar użytkownika
michal891
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 26 Sty 2011, 15:03
Ostatnio był: 23 Maj 2012, 20:09
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Ashenmoor666 w 05 Lis 2011, 12:24

znaczy się jak masz? w widoku z 3 osoby Ci się nie zmienia? jak ja mam na sobie np. sevę, a w 3 os. mam klasyczną kurtkę to wystarczy zdjąć i ubrać sevę na nowo i widać co naznaczony ma na sobie
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez michal891 w 05 Lis 2011, 12:35

Nie w 3 osobie normalny widok rekawiczki i rekawy sie nie zmieniaja.... obojętnie jaki założę kombinezon to sa takie same.....
Awatar użytkownika
michal891
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 26 Sty 2011, 15:03
Ostatnio był: 23 Maj 2012, 20:09
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Dymitr Izotop w 07 Lis 2011, 02:52

Dla tych co przygodę ze Stalkerem zaczęli od CoP, może to być szokujące: w Cieniu Czarnobyla rękawy się nie zmieniają.
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy"
P77

Za ten post Dymitr Izotop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive michal891.
Awatar użytkownika
Dymitr Izotop
Modder

Posty: 105
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:16
Ostatnio był: 24 Gru 2021, 20:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 52

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez michal891 w 07 Lis 2011, 09:05

Sorry moj błąd :) poprostu zapomiałem dawno temu grałem w cien czarnobyla. Pozatym super mod :wódka:
Awatar użytkownika
michal891
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 26 Sty 2011, 15:03
Ostatnio był: 23 Maj 2012, 20:09
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości