[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez fliso888 w 27 Wrz 2011, 14:01

Wkleiłem do moda tylko tekstury rąk...

---
Macie link do nowych rąk do SOC (moje :E )
http://www.gamebanana.com/skins/112273
Awatar użytkownika
fliso888
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 30 Gru 2010, 22:55
Ostatnio był: 24 Maj 2014, 09:30
Miejscowość: OKOŃ
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Magnus14 w 04 Paź 2011, 20:32

Kurcze coś się schrzaniło przy włączaniu gry wywala bugtrap a oto jego log:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CEngineAPI::Initialize
[error]File          : D:\xray-svn\xr_3da\EngineAPI.cpp
[error]Line          : 55
[error]Description   : hRender
Nie trać wolności dołącz do powinności!

Za ten post Magnus14 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Decimus76.
Awatar użytkownika
Magnus14
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 26 Maj 2010, 13:06
Ostatnio był: 20 Sty 2013, 20:26
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 8

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Werewolver w 06 Paź 2011, 15:45

Usunąłem to co wcześniej pisałem, ponieważ sam znalazłem rozwiązania problemów z tym modem, ale z jedną rzeczą nie mogę za cholerę sobie poradzić, a mianowicie http://imageshack.us/f/43/ssmicha102011205050l01e.jpg HUD jest podwójny i lekko nie nachodzi na siebie. HELP :wódka:
Ostatnio edytowany przez Werewolver 20 Lut 2012, 22:08, edytowano w sumie 5 razy
Image
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 01 Lis 2011, 19:08

Problem z hudem jest powodowany przez panoramiczny monitor. Na kwadratowym coś takiego nie występuje. Niestety nie wiem jak to zlikwidować.

planuję za jakiś czas(kwestia tygodni) wypuścić addona opatrzonego cyferką "3", który dodaje kilka nowych rzeczy, między innymi fajny patent z aktywowanymi artefaktami, nowe siatki celowników, dwa edytowane modele broni, nowe dźwięki mutantów itp...(screeny małe, bo zmniejszyłem całość hurtem do 600 pixeli bodajże, a nie chciało mi się robić od nowa).

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez DevilsDime w 03 Lis 2011, 19:59

Panowie, na jakiej wersji działa ten mod? Bo ja mam zainstalowany patch uaktualniający do wersji 10006. Po zainstalowaniu "Autumn Aurora" jak w instrukcji na początku tematu, i po odpaleniu gry pojawia się czarny ekran i nic nie można z tym zrobić, a po zminimalizowaniu do pulpitu okazuje się że wyskakuje mi bugtrap. Czy ktoś miałby jakiś pomysł na to?
DevilsDime
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 02 Lis 2011, 19:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 21:49
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 03 Lis 2011, 22:44

Mod działa raczej na wersji 1.0004 bo na tej wersji był on tworzony. Postaraj się downgredować tego patcha do 1.0004.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Cromm Cruac w 04 Lis 2011, 00:10

Ten rozjechany HUD to przez zrypane parametry w maingame_16.xml.
x i width z maingame.xml powinny być przeskalowane x0.8 a y i height takie same jak w maingame.xml

Renderowanie huda działa analogicznie do tego co opisałem w temacie o celownikach
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez n1ck w 05 Lis 2011, 09:14

Mod jest moim zdaniem świetny, mam tylko zastrzeżenie co do wyglądu krwi, a dokładniej efektu trafienia w człowieka lub mutanta, który wygląda badziewnie i psuje całe wrażenie. :|
screen
Dałoby się to jakoś poprawić? Sam nie potrafię, bo w temacie zarówno Stalkera, jak i modów do niego jestem strasznie zielony :-/
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 05 Lis 2011, 10:07

To efekt który jest zapisany w efektach cząsteczkowych. Musiałbyś usunąć plik particles.xr, który znajduje się w głównym folderze "gamedata"- z tym, że poświata artefaktów/efekty anomalii/obłoczki po wystrzale nie będą już tak efektowne. Musisz zdecydować co wybrać.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Werewolver w 05 Lis 2011, 12:05

@Cromm Cruac mógłbyś mi podać co do jakiej linijki w maingame.xml i maingame_16.xml tyczy się to co opisałeś? :D
Image
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Igi07 w 05 Lis 2011, 14:16

x i width z maingame.xml powinny być przeskalowane x0.8 a y i height takie same jak w maingame.xml

Oto odpowiedź (mam taką nadzieję :wink: ).

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Cromm Cruac w 05 Lis 2011, 18:24

Werewolver napisał(a):@Cromm Cruac mógłbyś mi podać co do jakiej linijki w maingame.xml i maingame_16.xml tyczy się to co opisałeś? :D

Dotyczy to wszystkich linijek w obu plikach.

Chociaż niektóre z nich np. te które opisują elementy po prawej stronie powinny mieć jeszcze dodane do x 204 pixele.

Porównaj wartości y i height w obu plikach. Powinny być identyczne. Jeśli gdzieś w maingame_16.xml jest inaczej niż w maingame.xml to tam właśnie jest błąd.
n1ck napisał(a):Mod jest moim zdaniem świetny, mam tylko zastrzeżenie co do wyglądu krwi, a dokładniej efektu trafienia w człowieka lub mutanta, który wygląda badziewnie i psuje całe wrażenie. :|
screen
Dałoby się to jakoś poprawić? Sam nie potrafię, bo w temacie zarówno Stalkera, jak i modów do niego jestem strasznie zielony :-/
Pozdrawiam
vandr napisał(a):To efekt który jest zapisany w efektach cząsteczkowych. Musiałbyś usunąć plik particles.xr, który znajduje się w głównym folderze "gamedata"- z tym, że poświata artefaktów/efekty anomalii/obłoczki po wystrzale nie będą już tak efektowne. Musisz zdecydować co wybrać.

Owszem ale można zmienić tylko teksturę, którą partikl wykorzystuje na coś bardziej realistycznego i będzie git.
Poszukaj tekstury tak wyglądającej i podmień na coś innego.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Werewolver.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości