[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez smok61 w 17 Paź 2011, 08:59

Cześć Megantereon.
Wiek w internecie nie jest istotny, ja sam mam 50 lat i wcale nie czuję się starym zgredem. Do rzeczy - jest kilka wersji moda Sigerous do COP i warto zastanowić się w co chcesz zagrać.
Sigerous 1.7
Sigerous 1.7 wersja Technician
BRAZ 1.6.1 Merczone W.I.F + Narod fix rev-9
Pod tym linkiem znajdziesz wszystko, jedno ale - trzeba się zarejestrować - http://www.stalkerteam.pl/forum/131-sig ... d-dla-cop/
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem

Za ten post smok61 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Megantereon.
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Megantereon w 17 Paź 2011, 09:15

Wielkie dzięki Smok61...

To jest to co ja lubię, krótko zwięźle i na temat, kozaczek z mojej strony. Nic dodać nic ująć, link który zapodałeś bardzo pomocny więc zabieram się do instalacji. Jeszcze takie małe pytanko, ty osobiście którą wersję byś polecał tego moda ? Taką aby była najfajniejsza ale zarazem żeby się nie sypała co chwilę ?
Awatar użytkownika
Megantereon
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 06 Paź 2011, 00:08
Ostatnio był: 06 Mar 2012, 03:03
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 15

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez smok61 w 17 Paź 2011, 09:31

Trudno jest mi coś ci doradzić, to kwestia gustu. Poczytaj opisy, ja grałem w Technician, ale to dosyć trudny mod.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Megantereon w 18 Paź 2011, 23:37

Zgodnie z sugestią smok61-a zaserwowałem sobie wersję 1.7 Technician i muszę przyznać że czuję się trochę że tak napiszę delikatnie wywalony w tyłek przez GSC ! Gram w tego Technician-a i muszę stwierdzić że czysta wersja Zewu Prypeci przy nim to jakaś niedorobiona i okrojona wersja beta i to w dodatku dość wczesna beta :( Przyznam bez bicia że pierwszy raz pokusiłem się o instalację tak zwanego moda i jestem wręcz w niebo wzięty bo jeśli Cień Czarnobyla i Czyste Niebo GSC potraktowało podobnie jak Zew a na Stalker.pl znajdują się do nich podobnie wypasione modyfikacje jak SGM 1.7 Technician do Zewu to czeka mnie kolejna wspaniała dawka przygód ze wszystkimi częściami Stalkera :D

Za ten post Megantereon otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cromm Cruac, smok61.
Awatar użytkownika
Megantereon
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 06 Paź 2011, 00:08
Ostatnio był: 06 Mar 2012, 03:03
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 15

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 19 Paź 2011, 02:03

No to kolego wpadłeś po uszy bo o ile Czyste Niebo jest traktowane nieco po macoszemu przez modderów (choć mamy świetne rodzime TFW) to do Cienia jest tych modów od groma i trochę. Niektóre z nich całkowicie zmieniające fabułę więc masz zabawę na wiele tygodni :)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Megantereon.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Megantereon w 19 Paź 2011, 06:14

Cromm Cruac napisał(a):(choć mamy świetne rodzime TFW)


Wielkie dzięki Cromm Cruac za naprowadzenie, już zacieram ręce na tą modyfikację. Wczoraj zerkałem na nią ale zauważyłem że to wersja beta choć jeśli taki doświadczony stalker jak ty mi ją poleca to zakładam świetną zabawę i następne parędziesiąt godzin dobrej rozrywki. W czystej wersji Nieba denerwowały mnie te niedopracowane wojny frakcji i ich nie wykorzystany potencjał chodź osobiście nie przepadam za tą częścią gdyż robi z zony miasto pełne życia a to w końcu zona, ale widzę z opisu że w TFW jest ten aspekt gry dopracowany i naprawiony więc zamierzam spróbować jak tylko skończę zabawę w SGM 1.7 Technician a że eksplorować zonę uwielbiam to prędko nie skończę :D

P.S. A jak tak już kolega Stalker rzucił przykładem dobrego moda do Nieba to jak by to nie był problem to mógłbym prosić o drobną sugestię co do Cienia, z góry dziękuję i :wódka:
Awatar użytkownika
Megantereon
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 06 Paź 2011, 00:08
Ostatnio był: 06 Mar 2012, 03:03
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 15

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 19 Paź 2011, 08:14

Do Cienia masa jest modów i zależy czego szukasz w modyfikacjach. Jeśli nowej fabuły to polecam Zew Monolitu, Priboy Story i Narodnaja Solianka. Jeśli fabuła ma zostać bez zmian to polecam utAMK naszego forumowego kolego utak3ra. Jest też masa modów dodająca nowy sprzęt, bronie, pancerze, poprawiająca grafikę, muzykę itp.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 19 Paź 2011, 15:09

@Megantereon, owszem TFW jest w fazie beta i choć nowa fabuła jest na razie szczątkowa to głowną osią rozgrywki jest walka o dominację w Zonie. Ja już zdobyłem Zonę chyba z 5 razy za każdym razem dołączając do innej frakcji.

Co do Cienia to zgadzam się z @jalkavaki choć zamiast Zewu Monolitu wybrałbym raczej jego rozszerzoną wersję pt. Ukryte Ścieżki 2 (Tajne Ścieżki 2). Koniecznie z dodatkiem graficzno-dźwiękowym naszego forumowego kolegi @vandr-a: Autumn Aurora.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gizbarus w 19 Paź 2011, 17:53

Witam.
Co do modów, najbardziej chyba wolę te do Zewu Prypeci, acz głównie z racji stabilności ostatniej części;) W SGM gram drugi raz, muszę przyznać, że to bardzo dobry mod - tak powinien wyglądać Stalker od początku... Tylko jedna dygresja - czy Free Choice rzeczywiście miał mieć tak żałosne modele i tekstury większości broni i zbroi, czy to ja coś pochrzaniłem podczas instalacji...? Wgrałem razem z fixem i pl wersją (inna sprawa, że potem zaczął mi wywalać so systemu co chwila więc długo nie pograłem...).
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez blacho w 20 Paź 2011, 16:04

WITAM otóż mam problem ze spolszczeniem sigerousa.
Ostatnim razem jak miałem mod to spolszczenie wrzóciłem do folderu gry i zainstalowałem,i działało bez zarzutu.
Lecz tym razem zrobiłem to samo ale sie nic niedzieje mod jest dalej w jezyku rosyjskim jeśli wie ktoś co zle robie to niech napisze a dostanie za pomoc kozaczka.
To sie robi już żenujące :mad:
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez kubekpop w 20 Paź 2011, 16:17

Sorry blacho, nie wiem, co może być u ciebie źle, ale ja też mam pytanie - jak z tego czegoś wyciąć bronie??? Bo wymyślili sobie, żeby dawać każdą sekcję parametrów w innym pliku, i teraz tych plików nie mogę znaleźć :mad:
@blacho - sprawdź, czy masz zmienione localization.ltx Ma być
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
[string_table]
language        = pol
font_prefix     = _cent ;_west
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez blacho w 20 Paź 2011, 16:23

A mógł byś powiedzieć gdzie to się znajduje ten język
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość