[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez stalkero001 w 20 Sie 2011, 23:34

Ruszyło za jakimś razem ale jak będzie podobna sytuacja podeśle save bo zdarza mi się to aż za często...
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez tumkyn w 23 Sie 2011, 11:53

Witam. Mam problem z grą otóż co jakiś czas wywala mnie do windy i pojawia sie komunikat bugtrap....Gram w wersji 1.6.02 wraz z modem MSO_v0.9.7
Dołączam loga
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : !m_error_code
Function      : raii_guard::~raii_guard
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line          : 748
Description   : ...r. - zew prypeci\gamedata\scripts\sound_theme.script:256: bad argument #2 to 'random' (interval is empty)

Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie problemu ?
tumkyn
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 23 Sie 2011, 11:41
Ostatnio był: 28 Sie 2011, 15:06
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 23 Sie 2011, 14:19

OK - znany problem, upierdliwy, ale do poprawienia.

2 pytania:
1. Grasz na 0.9.7 czy na 0.9.7.1? Jeśli na tym pierwszym to zaktualizuj - być może to pomoże. Wersja 0.9.7.1 zawiera poprawione pliki xml a to właśnie z nich wynika problem.

2. Czy wywala na wszystkich mapach czy na konkretnej?
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez tumkyn w 24 Sie 2011, 01:04

grałem na wersji 0.9.7.... ściągnąłem nowszą wersje i zobaczymy może będzie hulać :) jak będą jakieś problemy to dam znać.....ale obym nie musiał :)

---

A jednak jest problem ;/ a mianowicie przy drugim załadowaniu savea. Przy pierwszym jak załączam gre to wszystko śmiga ale jak zostaje zabity i chce sobie wczytać zapis to mnie wywala :(

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ... - zew prypeci\gamedata\scripts\smart_terrain.script:361: attempt to index field 'job_link' (a nil value)
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Nie pisz jednego posta pod drugim. - Wheeljack
tumkyn
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 23 Sie 2011, 11:41
Ostatnio był: 28 Sie 2011, 15:06
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Ashenmoor666 w 17 Paź 2011, 21:29

ok ekipa instaluję tot, potem gosuke wpn moda próba nowej gry, i podczas ładowania taki błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_usp_hydro'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 



edit to na bank wina gotsuke weapons moda :( jak ktoś ma pomysl jak wyciąć z gotsuke Mosina do Copa z M.S.O. to niech da znać, będę wdzięczny
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 17 Paź 2011, 22:37

Broń w MSO ma dodane na końcu dodatkowe sekcje dla NPC - jeżeli instalujesz jakąś nową paczkę broni która zmienia configi broni z MSO to musisz otworzyć stare ltx(z MSO) i skopiować to co dodane na dole - w tym przypadku w pliku w_usp45.ltx brakuje tego:
Kod: Zaznacz wszystko
;---------------------------
;AP Weapon Section for NPCs
;---------------------------

[wpn_usp_hydro]:wpn_usp

ammo_class             = ammo_11.43x23_hydro, ammo_11.43x23_fmj

;---------------------------
;End of AP section
;---------------------------

upgrades                = up_gr_firstab_usp, up_gr_seconab_usp, up_gr_thirdab_usp, up_gr_fourtab_usp, up_gr_fifthab_usp
installed_upgrades      =
upgrade_scheme          = upgrade_scheme_usp


Jeżeli masz jeszcze archiwum z niezmienianym MSO to otwórz sobie te pliki które zmienia gosuke i przekopiuj :arrowu: podane sekcje do plików z gosuke
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Ashenmoor666 w 18 Paź 2011, 19:59

chodzi Ci o jakiś konkretny plik itx czyli o weapons.itx czy o inny :?:

i chodzi Ci o itx'y z modu gotsuke czy z mso? bo trochę się w tym pogubiłem, najpierw instaluje Mso, potem wale na niego gotsuke i wtedy zmieniam linijki czy jak?
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 18 Paź 2011, 20:19

wrzucasz MSO - potem dorzucasz gosuke z tym że w każdym pliku ltx w katalogu weapons który gosuke zmienia w MSO (czyli np. nie musisz ruszać mosina ani rewolweru bo MSO ich nie ma i gosuke ich nie zmienia) trzeba dołożyć tą sekcję którą dodał na dole @Trojanuch dla NPC czyli to co Ci opisałem wyżej. Albo jeszcze prościej - zanim wrzucisz gosuke na MSO otwórz sobie oba w osobnych oknach (katalogi weapons) i porównaj które pliki w MSO i w gosuke się pokrywają (mają wspólne) - otwierasz wtedy po kolei te pliki np. w_abakan.ltx z MSO i w_abakan.ltx z gosuke, kopiujesz z w_abakan.ltx z MSO taką sekcję:


Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
;---------------------------
;AP Weapon Section for NPCs
;---------------------------

[wpn_abakan_ap]:wpn_abakan,identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params
ammo_class           = ammo_5.45x39_ap, ammo_5.45x39_fmj,   ; name of the ltx-section of used ammo
;---------------------------
;End of AP section
;---------------------------
upgrades                = up_gr_firstab_abakan, up_gr_seconab_abakan, up_gr_thirdab_abakan, up_gr_fourtab_abakan, up_gr_fifthab_abakan
installed_upgrades      =
upgrade_scheme          = upgrade_scheme_abakan


do pliku w_abakan.ltx z gosuke. I tak z każdym dublowanym plikiem. Dopiero wtedy przenosisz i zamieniasz pliki gosuke na MSO (nakładasz gosuke na MSO)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Ashenmoor666 w 18 Paź 2011, 20:41

zrobiłem jak powiedziałeś ale gra się tak łatwo nie poddała i wywaliła takie coś:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'ammo_357_hp_mag'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:


czyli jest wałek na tle amunicji do klamki z gotsuke
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez kubekpop w 18 Paź 2011, 20:47

Otwórz plik wpn_gp100.ltx i w sekcji
ammo_class =
zamień to, co jest na "ammo_11.43x23_fmj, ammo_11.43x23_hydro", wtedy będzie korzystać z amunicji 11.43 (.45)
a z pliku weapons.ltx usuń #include "ammo\ammo_357mag.ltx" U mnie działa.

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ashenmoor666.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Ashenmoor666 w 18 Paź 2011, 21:47

U mnie nie :( ten sam bugtrap
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 18 Paź 2011, 22:28

bo masz ją dodaną do plików handlarzy - otwórz gamedata\configs\misc\trade\ i z wszystkich plikow w tym folderze usuń ammo_357_ - też prawdopodobnie są 2 rodzaje więc końcówki mogą być różne

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ashenmoor666, kubekpop.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość