[PYTANIE] Tekstury mutantów z COP do SOC

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[PYTANIE] Tekstury mutantów z COP do SOC

Postprzez vandr w 15 Paź 2011, 12:45

Tekstury mutantów(ogólnie postaci oraz kreatur) z COP mają nieco inny układ elementów niż te z SOC. Co musiałbym zrobić, aby przenosząc tekstury mutantów z COP do SOC były one poprawnie wyświetlane?(głowa w miejscu głowy a nie dupy itp...). Musiałbym przenieść również pliki ogf od monsters?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [PYTANIE] Tekstury mutantów z COP do SOC

Postprzez scigacz1975 w 15 Paź 2011, 13:30

Wiesz co jak sobie robiłem składanki nowych\innych kombinezonów(teksturowanie) to się okazało że pasują między sobą z Zewu i SoC\CS - tyle że: - CS i Zew zupełnie inne nazwy plików niż w SoC. Między CS i Zew trzeba też uważać bo znów pozmieniali kolejność. Mutków nie testowałem ale jakoś nie miałem szczególnych problemów(przerzuciłem katalog act z CS do zew i musiałem potem zmienić tylko parę nazw plików od kombinezonów)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [PYTANIE] Tekstury mutantów z COP do SOC

Postprzez Wheeljack w 15 Paź 2011, 13:34

Musiałbyś zmienić otexturowanie modelu danego mutanta. Dla kwadratowych modeli jest to proste, ale z mutantami może być problem. :P W każdym razie masz mój kulawy tutek, może kiedyś opiszę jak texturować w mayi.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 25 Wrz 2024, 15:54
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt66 oraz 1 gość