S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Kazynek w 04 Paź 2011, 21:29

SkullDagger napisał(a):Frakcji podobno ma nie być.


Koledze chyba chodziło o to że ma nie być wojny frakcji a nie samych frakcji. Fakt faktem Stalker bez Wolności, Powinności i całej reszty to nie Stalker, dlatego mam nadzieję że taki pomysł nawet im po głowach nie chodzi.
Rozpad Związku Radzieckiego to największa katastrofa geopolityczna XX wieku - Władimir Władimirowicz Putin
Awatar użytkownika
Kazynek
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 28 Wrz 2011, 14:26
Ostatnio był: 15 Kwi 2012, 14:38
Miejscowość: Chorzów
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez SkullDagger w 04 Paź 2011, 22:16

Mi się troche przejadły te obydwie frakcje, ale jesli miałyby byc jakieś w S2 to tylko właśnie te dwie:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Magnus14 w 04 Paź 2011, 23:10

Wolność i Powinność obowiązkowo być powinny. Co do pojazdów możliwość jeżdżenia mnie odstrasza. Stalker pędzący na motorze przez Zone pełna amonali? Na stos!
Nie trać wolności dołącz do powinności!
Awatar użytkownika
Magnus14
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 26 Maj 2010, 13:06
Ostatnio był: 20 Sty 2013, 20:26
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 8

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez SkullDagger w 05 Paź 2011, 11:47

Są już jakieś ścieszki wiec jazda(jak już się upierac) była by mozliwa.
A tak na dobra sprawe jak bym takze wolał bez pojazdów.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Glaeken w 05 Paź 2011, 12:39

Wszystkie dotychczasowe gry toczyły się w lokacjach już znajdujących się w obrębie Zony a mogliby zrobić chociaż jedną lokację (lub jej część) poza strefą Zony z głównym punktem kontrolnym i ew. drezyną którą by się wjeżdżało a nawet ew. podróżowało po części Zony.
W książkach często jest opisywane w jaki sposób przedostają się stalkerzy do Zony i przygotowują do wypadu do Zony - drut kolczasty, zaminowane pola przed ogrodzeniem, flary-pułapki na ogrodzeniu, rozrzucona kolczatka, wieże strażnicze, drezyna, działka, regularne patrole... stanowi to pewne wyzwanie. Samo dostanie się do Zony powinno być jakoś ujęte, dodało by to pikanterii całemu gameplayowi jak i samej grze.
Awatar użytkownika
Glaeken
Administrator

Posty: 1034
Dołączenie: 16 Lip 2011, 17:53
Ostatnio był: 09 Mar 2024, 18:58
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 371

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Tajemniczy w 05 Paź 2011, 18:27

@SkullDragger
Gdyby wprowadzono pojazdy do gry z pewnością byłaby możliwość chodzenia sobie pieszo. Jak ktoś chce to niech wozi cztery litery po Zonie a jak ktoś chce to niech sobie spaceruje. Z drugiej strony jednak ten pomysł z samochodami wcale nie jest zły- np musimy zrobić jakąś misję której cel jest na drugim końcu mapy. Na piechotę zajmie to nam z pewnością więcej czasu(i amunicji oraz pancerza :D ) niż jadąc sobie szybko samochodem i będąc na miejscu w 8 minut. Można by też dodać możliwość "stuningowania" pojazdu np jakaś krata z kolcami metalowymi założona na grill. Można by czymś takim wjeżdżać w grupę najemników i wszystkich nadziać na te kolce :E . Albo możliwość założenia jakiegoś rkmu z przodu pojazdu- jedziesz i równocześnie możesz też strzelać.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Afrose w 05 Paź 2011, 18:49

Pomysł zły nie jest. Przynajmniej troche akcji by bylo :D. Ale moim zdaniem jak ktoś chce do gry samochody dodać albo coś w tym stylu to trzeba mape/mapy dobrze rozbudować: Nierówny teren, stare wiochy, rzeki i tak dalej......
Noi widok z kierowcy obowiązkowy ale i tak wątpie żeby im się chciało, noi to nie ma być śgiganka.
Awatar użytkownika
Afrose
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 04 Lis 2010, 16:10
Ostatnio był: 16 Lip 2019, 18:35
Miejscowość: Stacja "PROSPEKT MIRA"
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 54

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez SkullDagger w 05 Paź 2011, 19:44

W S2 ma być jedna wielka mapa, więc jakiś szybszy transport by się przydał.
Co do tego ''tunyngu'' to też ciekawy pomysł.
Pożyjemy zobaczymy.:)

Ja bym chciał żeby dodali większa interakcje z terenem, typu : gdy się przewracam to nie ze postać nagle znika, tylko że widać jak pada na ziemię i obraz nagle się rozmazuje, tak jak to jest w FC2 i np. Metro.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Idaho w 05 Paź 2011, 19:46

Akcja by byłą, tylko czy stalker to gra akcji? Taka gdzie akcja odgrywa największą rolę?
Jak dla mnie to akcja jest gdzieś na końcu listy rzeczy, które w nowym skalkerze bym chciał i Bogu będę dziękował jak nie da się zamontować na Kamaza karabinu, jechać przez pół zony i kosić wszystkiego co się rusza nie robiąc sobie nawet zadrapania.

Do wożenia tyłka - ok, ale tylko do wożenia tyłka.
Image
Awatar użytkownika
Idaho
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 29 Mar 2009, 04:10
Ostatnio był: 18 Sie 2019, 08:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez SkullDagger w 05 Paź 2011, 19:48

W sumie też racja, ale kto powiedział że będzie tyle amunicji żeby przez pół jakże wielkiej zony strielać.


Zostawmy może temat pojazdów i napiszta co innego chcielibyście zobaczyć.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Glaeken w 05 Paź 2011, 21:08

Te tuningi i auta to już jakieś bzdurne pomysły. Od tego pomysłu niedaleko już do pojawienia się w Zonie ekipy MTV Crimbs, która pokazywałaby co dowódcy frakcji maja w lodówce i garaż ekipy Pimp My Zaporożec.

Za ten post Glaeken otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tajemniczy, Realkriss.
Awatar użytkownika
Glaeken
Administrator

Posty: 1034
Dołączenie: 16 Lip 2011, 17:53
Ostatnio był: 09 Mar 2024, 18:58
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 371

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Tajemniczy w 05 Paź 2011, 21:08

@Idahao
To co pisałem o tym karabinie to tylko propozycja którą i tak GSC nie zastosuje :E . Masz rację- Stalker to nie jest gra akcji, akcja nie zajmuje tam głównej roli ale gdyby taki tuning byłby drogi powiedzmy z 100tys RU i dodatkowo byłyby misje w których trzeba by było załatwić "mechanikowi" elementy do tuningu to rozgrywka mogłaby być ciekawsza i dłuższa o te kilka misji. Ja za bardzo bym autka w Zonie nie używał już przyzwyczaiłem się do ganiania z Kordonu do Czerwonego Lasu i z powrotem, jedynie w wypadku jakichś misji w których liczy się czas. A co do innych propozycji można by dodać więcej mutków. Może czas aby wrzucić wycięte z poprzednich części mutanty np Tarka albo Karła? Z chęcią bym powalczył z czymś nowym a nie ciągle snork, pijawa, kontroler, buer i w koło Macieju :E .
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości