Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści loga błędu od linijki FATAL ERROR.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[d:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[1999324 K], reserved[25112 K], committed[72652 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8463 K], process heap[674 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4081 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Głośniki (SB Audigy)
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 eax[0] efx[no] xram[no]
3. Głośniki (SB Audigy), Spec Version 1.1 (default) eax[4] efx[no] xram[no]
4. Cyfrowy interfejs audio (SB Audigy), Spec Version 1.1 eax[4] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[e:\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
[d:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:402]: NVIDIA GeForce 8600 GT
* CREATE: DeviceREF: 3
* Texture memory: 243 M
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 6
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file: e:\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
Input: 1
Config-file [d:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 0
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: vs : 0
* RM_Dump: ps : 0
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 0
* RM_Dump: tex_list : 0
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
refCount:m_pSwapChain 1
DeviceREF: 10
refCount:m_pAdapter 3
pz6 napisał(a):http://www.moddb.com/mods/ffc moda pobierałem stąd bo na forum go nie znalazłem . No to tak wypakowuje go bezpośrednio do gry tam gdzie gamedata zawsze jest , nic nie dodaje nic nie modyfikuje w modzie na czysto go mam i mimo reinstalacji nic to nie daje u kumpla bez problemu ruszyło a zrobiłem wszystko tak samo , w pliku fsgame nic nie zmieniałem bo już wcześniej miałem montowane mody ale wszystko usuwałem .
SkullDagger napisał(a):Ja także mam problem.
Otóż, mam(gram powinnoscia) zajeta baze B w agropromie, bunkier w Jantarze, teraz mam zadanie przejać baze Oporu (kordon).
I tu jest problem, gry podejde na odległość około 200m ( w grze) to gra nagle sie zawiesza, zaden błąd itp. Trzeba kompa resetowac.
Próbowalem z roznych stron podejść.
mam TFW 2.9.5 ( z patch 3.0)
Stalker oczywiście 1.5.10
detale zmniejszylem - nic nie dało.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości