[PostScript Pripyat 0.7 Final] PostScript Pripyat

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[PostScript Pripyat 0.7 Final] PostScript Pripyat

Postprzez KaKoKa w 14 Wrz 2011, 08:35

PostScript Pripyat


Wersja : 0.7 Ostatecznie
wersje wymaganej gry (wersja patcha) : 1.6.0.2
Język : Niestety mod w wersji rosyjskiej ale jeżeli jest ktoś kreatywny to proszę
Autor : Nieznany

Opis:
:

- Pełna swoboda działania od samego początku gry
- Gra rozpoczyna się w nowym miejscu
- Nowe przejścia
- Nowa uzbrojenie HS (nieczaję)
- NPC zbrojenia w miejscach
- Nowe modele NPC
- Nowy efekt psi promieniowania
- 16 unikalnych NPC
- Nowa Pogoda
- news Dinimicheskie
- Dynamiczne cienie
- Nowe menu
- Nowe HOD
- Zintegrowany pakiet AI
- pole widzenia 75
- modele NPC
- Losowe Dźwięki Środowiska
- Nowe bronie: ok.60
- Nowa Amunicja: ok.4
- Nowe celowniki itp.: ok. 7
- I wiele więcej


Screny:


POBIERZ
http://narod.ru/disk/20102810001/PostScriptPripyat0.7Final.exe.html

Dodatki
:

Aktualizacja : http://www.megaupload.com/?d=EDP3Q0BR (dodany przez DimkaParszywiec)
Dodatek : http://www.przeklej.pl/plik/postscriptpripyat07finaldinamichudaddon-exe-00332l3m2agh ( Dynamiczny Hud w kombinezonach)

Fixy:
Fix 1:
Fix 2:


Instalacja :
1.Instalujemy Patch 1.6.0.2 ( Jeżeli ktoś ma wersje 1.6.0.2 nie instaluje patcha !! )
2.Sprawdzamy czy nie mamy folderu gamedata w katalogu ze Stalkerem ,jeśli mamy to usuwamy
3.Odpalamy " PostScriptPripyat0.7Final.exe" i instalujemy do Stalkera
4.Zmieniamy końcówkę
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|
Tylko jeżeli ktoś 1 raz instaluje mody !!!
5.Cieszymy się grą

Źródło:
http://stalker-gsc.ru/load/globalnye_mody/postscript_pripyat_0_7_final/55-1-0-5759
Ostatnio edytowany przez KaKoKa 18 Wrz 2011, 16:33, edytowano w sumie 6 razy
Image

Za ten post KaKoKa otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Lebrenekka.
Awatar użytkownika
KaKoKa
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 06 Lip 2011, 10:58
Ostatnio był: 27 Lis 2012, 12:30
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Скачать PostScript Pripyat 0.7 Final] PostScript Pripya

Postprzez DimkaParszywiec w 14 Wrz 2011, 08:54

hmmm... w wersji rosyjskiej niestety nie znam rosyjskiego na tyle żeby tłumaczyć ale coś tam rozumiem to go przetestuje i napisze ;)

@EDIT:kurde pobiera sie 150 kb/s troszke poczekamy na recenzje :E

@EDIT2:kurde pobrałem iii... coś dziwne to to wypakowało mi sie binPSP iconPSP i PSP start w MS-DOS :?: i co mam niby bin PSP do folderu ze stalkiem wrzucić czy jak bo nie ogarniam screeny nawet dam co mi sie wypakowało

@EDIT3: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: zapomnialem że zamienilo mi gamedate w folderze z moimi modami xDD bo spawner miałem w folderze gdzie wypakowałem ale instalatora nie ma xD jak żeś napisał... czyli gamedata do folderu stalker ok a ten binPSP ? jajca no screena nie moge dać bo jakieś gówno farmerama jak sie klika link wyskakuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Скачать PostScript Pripyat 0.7 Final] PostScript Pripya

Postprzez KaKoKa w 14 Wrz 2011, 11:34

Powiem ci że nie grałem w tego mod ale masz źródło
Może ci to pomoże
http://stalker-gsc.ru/load/globalnye_mody/postscript_pripyat_0_7_final/55-1-0-5759
Image

Za ten post KaKoKa otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive DimkaParszywiec.
Awatar użytkownika
KaKoKa
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 06 Lip 2011, 10:58
Ostatnio był: 27 Lis 2012, 12:30
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Re: [Скачать PostScript Pripyat 0.7 Final] PostScript Pripya

Postprzez DimkaParszywiec w 14 Wrz 2011, 11:36

Powiem ci że modzik fajny ale spolszzcenie by sie naprawde przydało :) ale fajnie że wstawiłeś bo fajny jest.aha i jak zaczołem nawalać w chimere to mi bugtrapa wywaliło ale narazie nie podaje bo spolszczenia nie ma i takie tam :) ale :wódka: za moda



EDIT:jest update moda winstalatorze na stronce wyśle link :) ale najpier uploadne na jakiś polski serwer co ty na to
?
link do updata http://www.megaupload.com/?d=EDP3Q0BR
i do fixa http://www.megaupload.com/?d=VIEVW3JI

Za ten post DimkaParszywiec otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KaKoKa.
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Скачать PostScript Pripyat 0.7 Final] PostScript Pripya

Postprzez kubekpop w 14 Wrz 2011, 16:52

A to z Chimerą to jednorazowe, czy za każdym razem? Bo jak jednorazowe, to nie przejmuj się. Ja raz miałem w Czystym Niebie z modem TFW. Później już się nie powtórzyło.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [PostScript Pripyat 0.7 Final] PostScript Pripyat

Postprzez DimkaParszywiec w 16 Wrz 2011, 18:35

faktycznie to tylko jednorazowe :D thx
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [PostScript Pripyat 0.7 Final] PostScript Pripyat

Postprzez Lebrenekka w 18 Wrz 2011, 12:52

Albo ja mam coś źle skopiowane, albo ten mod to po prostu bugtrap na bugtrapie i bugtrapem się podpiera... :|
te logi to chyba z całego moda musiałbym dać... -.-

Uwagi moderatora:

Acha, logów też nie ma.
Darz Bór!
Awatar użytkownika
Lebrenekka
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 27 Lut 2011, 13:31
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 12:04
Miejscowość: Polska
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [PostScript Pripyat 0.7 Final] PostScript Pripyat

Postprzez KaKoKa w 18 Wrz 2011, 16:32

Pojawił się nowy fix nr 2
jak i dodatek dynamicznego Hudu w kombinezonach wszystko na początku posta :)
Image
Awatar użytkownika
KaKoKa
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 06 Lip 2011, 10:58
Ostatnio był: 27 Lis 2012, 12:30
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Re: [PostScript Pripyat 0.7 Final] PostScript Pripyat

Postprzez Lebrenekka w 18 Wrz 2011, 19:45

Nooooo muszę przyznać że jest dużo lepiej po 2 fixie :wink:

Uwagi moderatora:

Fascynujące. Rozwijaj trochę wypowiedzi, bo w końcu poleci warn. - Wheeljack
Darz Bór!
Awatar użytkownika
Lebrenekka
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 27 Lut 2011, 13:31
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 12:04
Miejscowość: Polska
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości