Frakcję cały czas walczą przykładowo ja walczę powinnością w magazynach (z wolnością) a przejścia z Wysypiska co chwilę zmieniają właściciela. Raz padnie powinność i stoją 2 odziały oporu a raz będzie odwrotnie (zdarza się ,że twoja frakcja poradzi sobie bez ciebie, np.: ja na podbój jantaru nie zdążyłem )
Oczywiście punkty są losowo co jakiś czas atakowanie przez mutanty/monolit/renegatów/wojsko.
czy moglibyście postawić punkty zasobów na wysypisku?
I jeszcze jedna sprawa: prosiłbym o zmianę punktu zasobów w diabelskim obozowisku (co daję jedna duża anomalie w największej i najniebezpieczniejszej dziurze w czerwonym lesie?)
gdzie są linijki odpowiedzialne za uzbrojenie frakcji?
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 443
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'WP_AK74'
upgrades = up_gr_a1_g36, up_gr_b1_g36, up_gr_c1_g36, up_gr_d1_g36, up_gr_e1_g36, up_gr_e2_g36, up_gr_e3_g36, up_gr_a2or3_g36, up_gr_b2or3_g36, up_gr_c2or3_g36, up_gr_d2or3_g36, up_gr_a4_g36, up_gr_b4or5_g36, up_gr_c4_g36, up_gr_d4_g36
installed_upgrades =
upgrade_scheme = upgrade_scheme_akm74
;-------------------------------------------------------------------------------
Sosna napisał(a):
- Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 443
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'WP_AK74'
[wpn_ak74]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params
[resource_to_tier]
0 = tier1
1 = tier1
2 = tier2
3 = tier2
4 = tier3
5 = tier3
6 = tier4
7 = tier4
8 = tier5
9 = tier5
10 = tier6
11 = tier6
12 = tier7
13 = tier7
14 = tier7
15 = tier7
16 = tier7
[dolg_tier4]
;primary_weapons
wpn_spas12 = ammo_12x70_buck
wpn_groza = ammo_9x39_ap, silencer, 20, scope, 20
wpn_wincheaster1300 = ammo_12x70_buck
wpn_abakan = ammo_5.45x39_ap, silencer, 20, launcher, 20, scope, 20
;secondary_weapons
wpn_pb = ammo_9x18_pmm
wpn_fort = ammo_9x18_pmm
grenade = grenade_f1
wpn_abakan = ammo_5.45x39_ap, silencer, 20, launcher, 20, scope, 20
grenade = grenade_f1
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości