[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez kemot223 w 15 Sie 2011, 14:38

Mam problem.Podczas gry zginął gościu który naprawia bronie w bazie powinności czy jest możliwość przywrócenia go do życia ? Proszę o pomoc. 2 pytanie czy mogłyby ktoś zrobić, żeby Barman/Kutwa mieli wszystkie bronie?
Awatar użytkownika
kemot223
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 28 Lut 2011, 11:04
Ostatnio był: 30 Paź 2022, 19:05
Miejscowość: Rzeszów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Damianox w 15 Sie 2011, 15:00

Nie da się wskrzeszać NPC. Ja też mam problemik otóż gdy jestem w pomieszczeniu w którym są dokumenty X18 to jak zabije politergeista i wezmę dokumenty to się nie otwierają co może być nie tak ? Pisze oczywiście ,,Zatrzaśnięte z drugiej strony,,.
Awatar użytkownika
Damianox
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 11 Kwi 2011, 17:41
Ostatnio był: 29 Wrz 2019, 11:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 11

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez SLAYER w 21 Sie 2011, 19:07

Witam mam taki problem gdy chce włączyć nową grę to wywala mnie do pulpitu i wyskakuje taki błąd a że nie jestem oblatany w tych błędach wiec wklejam wszystko
Kod: Zaznacz wszystko
Application: XRay Engine
Computer: ADMIN-LAPTOP
User: admin
Date: Sunday, August 21, 2011 1:28:32 PM

Error Reason:
----------------------------------------
XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:0144CC85, xrDebug::backend()+165 byte(s)

User Message:
----------------------------------------
Expression    : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid()
Function      : CALifeSpawnRegistry::load
File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\alife_spawn_registry.cpp
Line          : 167
Description   : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN!



System Error:
----------------------------------------
0x00000012 - Brak dalszych plików.

Registers:
----------------------------------------
EAX=14D650A8  EBX=0BDD84D0  ECX=14D650B0  EDX=14D651D8
ESI=01479328  EDI=153483B0  FLG=00200212
EBP=0142C9AC  ESP=0142B9A0  EIP=0144CC85
CS=001B  DS=0023  SS=0023  ES=0023  FS=003B  GS=0000

CPU:
----------------------------------------
Number of Processors:  2
Processors Descriptions:
1. Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU     T5250  @ 1.50GHz
2. Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU     T5250  @ 1.50GHz

Operating System:
----------------------------------------
OS Version:    Windows XP Dodatek Service Pack 3
Build Number:  2600

Memory Usage:
----------------------------------------
Current Memory Load:         56%
Total Physical Memory:       2039 MB
Available Physical Memory:   893 MB
Total Page File Memory:      3931 MB
Available Page File Memory:  2947 MB
Stack Trace: Interrupted Thread, TID: 2572
----------------------------------------
"D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:0144CC85, xrDebug::backend()+165 byte(s)
"D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:0144CE47, xrDebug::fail()+39 byte(s)
"D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrGame.dll" at 001B:03E7ABE2

Stack Trace: Running Thread, TID: 1316
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C802542, WaitForSingleObject()+18 byte(s)
"D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\BugTrap.dll" at 001B:0159874B
"D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\BugTrap.dll" at 001B:01596BDB, BT_MakeSnapshot()+339 byte(s)
"D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\BugTrap.dll" at 001B:01596C25, BT_SehFilter()+11 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C864191, UnhandledExceptionFilter()+455 byte(s)
"D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" at 001B:008D87ED
"D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" at 001B:008D3518
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C817077, RegisterWaitForInputIdle()+73 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 3188
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\ADVAPI32.dll" at 001B:77DE8631, WmiFreeBuffer()+590 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 2308
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\wdmaud.drv" at 001B:72CB312A, midMessage()+840 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 1976
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 2088
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA14A2
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA2862
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA98DF, DirectSoundCreate()+20900 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA2896
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 2180
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA14A2
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA2862
"C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA292B
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 812
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\USER32.dll" at 001B:7E3695F9, GetLastInputInfo()+261 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\DINPUT8.dll" at 001B:6D359A67
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 1336
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C901046, RtlEnterCriticalSection()+70 byte(s)
 at 001B:45A0F015

Stack Trace: Running Thread, TID: 1832
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C802542, WaitForSingleObject()+18 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\d3d9.dll" at 001B:4FE5BA1F
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Command Line:
----------------------------------------
"d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"

Current Directory:
----------------------------------------
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin

Environment Variables:
----------------------------------------
ALLUSERSPROFILE=C:\Documents and Settings\All Users
APPDATA=C:\Documents and Settings\admin\Dane aplikacji
CLIENTNAME=Console
CommonProgramFiles=C:\Program Files\Common Files
COMPUTERNAME=ADMIN-LAPTOP
ComSpec=C:\WINDOWS\system32\cmd.exe
FP_NO_HOST_CHECK=NO
HOMEDRIVE=C:
HOMEPATH=\Documents and Settings\admin
LOGONSERVER=\\ADMIN-LAPTOP
NUMBER_OF_PROCESSORS=2
OS=Windows_NT
Path=C:\WINDOWS\system32;C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\System32\Wbem
PATHEXT=.COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH
PROCESSOR_ARCHITECTURE=x86
PROCESSOR_IDENTIFIER=x86 Family 6 Model 15 Stepping 13, GenuineIntel
PROCESSOR_LEVEL=6
PROCESSOR_REVISION=0f0d
ProgramFiles=C:\Program Files
SESSIONNAME=Console
SystemDrive=C:
SystemRoot=C:\WINDOWS
TEMP=C:\DOCUME~1\admin\USTAWI~1\Temp
TMP=C:\DOCUME~1\admin\USTAWI~1\Temp
USERDOMAIN=ADMIN-LAPTOP
USERNAME=admin
USERPROFILE=C:\Documents and Settings\admin
windir=C:\WINDOWS

Process: XR_3DA.exe, PID: 2124, Modules:
----------------------------------------
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe, Base: 00400000, Size: 00B2C000
C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll (5.1.2600.6055), Base: 7C900000, Size: 000B4000
C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll (5.1.2600.5781), Base: 7C800000, Size: 000FD000
C:\WINDOWS\system32\AVIFIL32.dll (5.1.2600.5908), Base: 73AE0000, Size: 00017000
C:\WINDOWS\system32\msvcrt.dll (7.0.2600.5512), Base: 77C00000, Size: 00058000
C:\WINDOWS\system32\USER32.dll (5.1.2600.5512), Base: 7E360000, Size: 00091000
C:\WINDOWS\system32\GDI32.dll (5.1.2600.5698), Base: 77F10000, Size: 00049000
C:\WINDOWS\system32\WINMM.dll (5.1.2600.5512), Base: 76B20000, Size: 0002E000
C:\WINDOWS\system32\ADVAPI32.dll (5.1.2600.5755), Base: 77DC0000, Size: 000AC000
C:\WINDOWS\system32\RPCRT4.dll (5.1.2600.6022), Base: 77E70000, Size: 00093000
C:\WINDOWS\system32\Secur32.dll (5.1.2600.5834), Base: 77FE0000, Size: 00011000
C:\WINDOWS\system32\ole32.dll (5.1.2600.6010), Base: 774D0000, Size: 0013E000
C:\WINDOWS\system32\MSACM32.dll (5.1.2600.5512), Base: 77BD0000, Size: 00015000
C:\WINDOWS\system32\MSVFW32.dll (5.1.2600.5512), Base: 75B80000, Size: 00021000
C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll (6.0.2900.6072), Base: 7C9C0000, Size: 0081E000
C:\WINDOWS\system32\SHLWAPI.dll (6.0.2900.5912), Base: 77F60000, Size: 00076000
C:\WINDOWS\system32\COMCTL32.dll (5.82.2900.6028), Base: 5D520000, Size: 0009A000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrSound.dll, Base: 10000000, Size: 00038000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\OpenAL32.dll (6.14.357.21), Base: 003A0000, Size: 00010000
C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.6195_x-ww_44262b86\MSVCR80.dll (8.0.50727.6195), Base: 78130000, Size: 0009B000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCDB.dll, Base: 003C0000, Size: 00014000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll, Base: 01430000, Size: 00150000
C:\WINDOWS\system32\comdlg32.dll (6.0.2900.5512), Base: 76380000, Size: 00049000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\BugTrap.dll (1.2.2654.37769), Base: 01580000, Size: 00030000
C:\WINDOWS\system32\WS2_32.dll (5.1.2600.5512), Base: 71A50000, Size: 00017000
C:\WINDOWS\system32\WS2HELP.dll (5.1.2600.5512), Base: 71A40000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\VERSION.dll (5.1.2600.5512), Base: 77BF0000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\WININET.dll (8.0.6001.19098), Base: 3FCF0000, Size: 000E6000
C:\WINDOWS\system32\Normaliz.dll (6.0.5441.0), Base: 015C0000, Size: 00009000
C:\WINDOWS\system32\urlmon.dll (8.0.6001.19100), Base: 45330000, Size: 00133000
C:\WINDOWS\system32\OLEAUT32.dll (5.1.2600.6058), Base: 77110000, Size: 0008B000
C:\WINDOWS\system32\iertutil.dll (8.0.6001.19098), Base: 40390000, Size: 001E9000
C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.6195_x-ww_44262b86\MSVCP80.dll (8.0.50727.6195), Base: 7C420000, Size: 00087000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\dbghelp.dll (5.1.2600.2180), Base: 59A60000, Size: 000A1000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\EAX.DLL (3.0.1.0), Base: 015D0000, Size: 00021000
C:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll (5.3.2600.5512), Base: 73EA0000, Size: 0005C000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrLUA.dll, Base: 01600000, Size: 00047000
C:\WINDOWS\system32\DINPUT8.dll (5.3.2600.5512), Base: 6D350000, Size: 00039000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\d3dx9_34.dll (9.19.949.46), Base: 01660000, Size: 0036F000
C:\WINDOWS\system32\WSOCK32.dll (5.1.2600.5512), Base: 71A70000, Size: 0000A000
C:\WINDOWS\system32\IMM32.DLL (5.1.2600.5512), Base: 76360000, Size: 0001D000
C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.Windows.Common-Controls_6595b64144ccf1df_6.0.2600.6028_x-ww_61e65202\comctl32.dll (6.0.2900.6028), Base: 773C0000, Size: 00103000
C:\WINDOWS\system32\IPHLPAPI.dll (5.1.2600.5512), Base: 76D50000, Size: 00019000
C:\WINDOWS\system32\d3d9.dll (5.3.2600.5512), Base: 4FD50000, Size: 001A6000
C:\WINDOWS\system32\d3d8thk.dll (5.3.2600.5512), Base: 6DED0000, Size: 00006000
C:\WINDOWS\system32\uxtheme.dll (6.0.2900.5512), Base: 5B1D0000, Size: 00038000
C:\WINDOWS\system32\MPRAPI.dll (5.1.2600.5512), Base: 76D30000, Size: 00018000
C:\WINDOWS\system32\ACTIVEDS.dll (5.1.2600.5512), Base: 77CB0000, Size: 00032000
C:\WINDOWS\system32\adsldpc.dll (5.1.2600.5512), Base: 76E00000, Size: 00025000
C:\WINDOWS\system32\NETAPI32.dll (5.1.2600.5694), Base: 6FF40000, Size: 00055000
C:\WINDOWS\system32\WLDAP32.dll (5.1.2600.5512), Base: 76F50000, Size: 0002D000
C:\WINDOWS\system32\ATL.DLL (3.5.2284.2), Base: 76B00000, Size: 00011000
C:\WINDOWS\system32\rtutils.dll (5.1.2600.5512), Base: 76E70000, Size: 0000E000
C:\WINDOWS\system32\SAMLIB.dll (5.1.2600.5512), Base: 71BA0000, Size: 00013000
C:\WINDOWS\system32\SETUPAPI.dll (5.1.2600.5512), Base: 77910000, Size: 000F6000
C:\WINDOWS\system32\DNSAPI.dll (5.1.2600.6089), Base: 76F10000, Size: 00027000
C:\WINDOWS\system32\rasadhlp.dll (5.1.2600.5512), Base: 76FB0000, Size: 00006000
C:\WINDOWS\system32\MSCTF.dll (5.1.2600.5512), Base: 746D0000, Size: 0004C000
C:\WINDOWS\system32\msctfime.ime (5.1.2600.5512), Base: 75180000, Size: 0002E000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCPU_Pipe.dll, Base: 02FF0000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\HID.DLL (5.1.2600.5512), Base: 68DF0000, Size: 00009000
C:\WINDOWS\system32\WINTRUST.dll (5.131.2600.5922), Base: 76C20000, Size: 0002E000
C:\WINDOWS\system32\CRYPT32.dll (5.131.2600.5512), Base: 77A70000, Size: 00096000
C:\WINDOWS\system32\MSASN1.dll (5.1.2600.5875), Base: 77B10000, Size: 00012000
C:\WINDOWS\system32\IMAGEHLP.dll (5.1.2600.5512), Base: 76C80000, Size: 00028000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrRender_R1.dll, Base: 03020000, Size: 0007B000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrParticles.dll, Base: 030B0000, Size: 0001A000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrGame.dll, Base: 03E10000, Size: 0060D000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrXMLParser.dll, Base: 030F0000, Size: 0000E000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrNetServer.dll, Base: 04420000, Size: 00018000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\ODE.dll, Base: 04450000, Size: 00031000
C:\WINDOWS\system32\wdmaud.drv (5.1.2600.5512), Base: 72CB0000, Size: 00009000
C:\WINDOWS\system32\msacm32.drv (5.1.2600.0), Base: 72CA0000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\midimap.dll (5.1.2600.5512), Base: 77BC0000, Size: 00007000
C:\WINDOWS\system32\CLBCATQ.DLL (2001.12.4414.700), Base: 76FC0000, Size: 0007F000
C:\WINDOWS\system32\COMRes.dll (2001.12.4414.700), Base: 77040000, Size: 000CD000
C:\WINDOWS\system32\KsUser.dll (5.3.2600.5512), Base: 73E70000, Size: 00004000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\wrap_oal.dll (0.0.0.0), Base: 044A0000, Size: 000E1000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\d3dx9_31.dll (9.15.779.0), Base: 090C0000, Size: 00267000
D:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrGameSpy.dll, Base: 0A5B0000, Size: 0001A000
C:\WINDOWS\System32\mswsock.dll (5.1.2600.5625), Base: 719F0000, Size: 00040000
C:\WINDOWS\System32\winrnr.dll (5.1.2600.5512), Base: 76FA0000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\hnetcfg.dll (5.1.2600.5512), Base: 66780000, Size: 00058000
C:\WINDOWS\System32\wshtcpip.dll (5.1.2600.5512), Base: 71A30000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\PSAPI.DLL (5.1.2600.5512), Base: 76BE0000, Size: 0000B000


-----------

to może moderator pomoże i powie w czym żecz
------------
wkleiłem całego errora co mi go pokazało może to pomoże coś
Ostatnio edytowany przez SLAYER 22 Sie 2011, 16:29, edytowano w sumie 4 razy
Obrona kraju jest naszą POWINNOŚCIĄ
Awatar użytkownika
SLAYER
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 28 Maj 2010, 16:16
Ostatnio był: 14 Mar 2019, 15:26
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 18

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Laska w 22 Sie 2011, 10:55

Moda zassałem i bardzo mi się podoba, cwaniaki ja na początku wchodzę na dach przeskakuje na drugi w celu podniesienia pancerza ze drewnianej skrzynki (jak niektórzy wiedzą o co chodzi, w kordonie na początku na dachu można znaleźć pancerz stalkera, a w przypadku OL jest tam pancerz najemnika) ku mojemu zdziwieniu zamiast pancerza znalazłem tam apteczkę i bandaż :D Początki trudne chcąc na początku uratować Tolika znalazłem tam zombiaka i tego drugie zombiaka z długami rękami i stado kotów, musiałem wskoczyć na dach przyczepy z cyganami i poczekać aż przyjdą ludzie pietruchy.

I jeszcze takie zapytanie w grze są polskie napisy ale nie ma polskiego lektora na początku to spowodowane jest tym że miało tak być czy ja coś zrobiłem nie tak w instalacji?
Choć w mej głowie coraz większa luka jaram blanty duże jak bazuka
Awatar użytkownika
Laska
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 07 Gru 2010, 18:31
Ostatnio był: 02 Cze 2016, 16:50
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Rogowiec w 30 Sie 2011, 16:19

Kiedy walczyłem z psami :facepalm: pokazał mi się piękny jak i majestatyczne pulpit, czym morze być spowodowany ten błąd i jak go naprawić ?
P.S:Link do fix`a chyba padł.
Kod: Zaznacz wszystko
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:510: attempt to index field '?' (a nil value)
 
Rogowiec
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 17 Sie 2011, 13:08
Ostatnio był: 02 Wrz 2011, 18:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez M3Fis70 w 31 Sie 2011, 18:42

Delikatna poprawka wygasłą, to było coś potrzebnego?

MaM ZmIkSoWaNe IkInY BrOni, jakieś patenty jak to zwalczyć? (fix'a mam, monitor 4:3)
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez scigacz1975 w 31 Sie 2011, 18:52

Sprawdź np. w PaintNet w jakim rozmiarze został zapisany ui_icon_equipment.dds
Powinien mieć rozmiar 1024x2048 lub 2048x2048 - w innym gra fiksuje. Dodatkowo dobrze by było żeby został zapisany w DXT5, interpolacja alfa, bez mipmap.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez M3Fis70 w 31 Sie 2011, 23:42

yyy.... ten pliczek znalazłem, ale co mam z nim zrobić i tak nie zrozumiałem.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez scigacz1975 w 01 Wrz 2011, 00:04

Zauważyłem że nie tylko z tym modem masz problem więc albo zły patch, albo do d*** masz sterowniki od grafiki. Proponuję odinstalować grę, odinstalować sterowniki, restart kompa, czyszczenie rejestru, najnowsze stery do grafy, instalacja gry i pacha, dopiero wtedy pobaw się z modami. Bo skoro na kilku modach masz problem to znaczy że coś nie tak jest vanilą a nie z modami
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez M3Fis70 w 01 Wrz 2011, 12:13

Radek 9550 na Omegach, innych sterów nie ma.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Junx w 01 Wrz 2011, 12:49

Też miałem ten sam konfig co ty (karta i stery omegi), ale ja nie miałem problemów z tym modem i ekwipunkiem. Spróbuj z poprawką i bez poprawki i z fix,em i bez niego. Działać musi :wink:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez scigacz1975 w 01 Wrz 2011, 15:27

M3Fis70 napisał(a):Radek 9550 na Omegach, innych sterów nie ma.


poszukaj tutaj - u mnie np. o wiele lepiej chodziły na tym radku sterki NGO z tej strony. A tak w ogóle to poszukaj i zrób sobie upgrade do 9600 - wydajność sporo podskoczy a ten ugrade biosa wcale nie jest trudny. W necie znajdziesz instrukcję.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości